28

utorak

kolovoz

2007

VRATIO SE ŠIME...

Stiglo moje zlato - umorno, puno dojmova, priče...blabla
Ja mislila - dijete će sada zaleći u svoj kinderbet i (poznavajući je) - odvaliti do drugog jutra zijev No, prevarila sam se - dijete krenulo u susret svojim plivačima i svom treneru Paji nut.
Za Korčulu je izjavila da je prekrasna i da bi komotno mogla ostati još - barem tjedan dana cool (potpuno je razumijem).
Cure su u biti imale dva dana slobodnog vremena, jer im je turnir bio tek u nedjelju poslijepodne. Šuljale su svugdje, čak je ustanovila da je mogla otplivati sve discipline koje bi plivala da je išla na državno s plivačima nut... Ovako je samo upala u štafetu, onako usput thumbup
Turnir u taekwondou je bio na otvorenom i Zmaja je dala sve od sebe. Kako je njezin trener morao uskočiti kao sudac, nije imala trenera koji bi sjeo uz nju, pa su joj na brzinu našli "domaćeg" trenera iz kluba "Fortezza" s Korčule.
I dao joj je nekoliko dobrih savjeta, da je u finalu, u trećoj rundi - prekinuta borba s 10:3.
Pajo i ja smo komentirali da je lako dobiti finale kad ti je trener - glavni sudac, blagajnica kluba i drugi trener - linijski suci, a Vuk - sudac u borilištu smijeh... Zmaja je doslovce burninmad...
Mislim da je gore nismo mogli uvrijediti, makar i u šali bang
Imali su i nekih peripetija sa Vukovim kombijem. Sva sreća da su uspjeli stići do Korčule. Tamo mu otkazao servo volana nono
A onda se pokazalo koliko snalažljivost znači. Vuk nazvao ZG, zamolio kolegu da kupi dio (koji košta 2.800 kn - mašala), pošalje ga autobusom do tamo, gdje su ga ugradili, tako da su mogli nazat. Nije nam Zmaja htjela ništa reći, nego je Pajo saznao tek kad je išao po njih u Lučko. Sreća je što im nije otkazao negdje na putu.
I tako je sve dobro završilo thumbup

Ja sam dobro, malo sam ove dane ljenčarila, jučer sam odvela Noska na UZV , danas sa nalazima na kontrolu. Njegov urolog je na godišnjem, pa ga je primio drugi liječnik. Primio ga je još onda kad nas je na + 40, u nedjelju zvao da ga vozimo - mijenjati kateter. Čovjek se tamo zatekao slučajno, pa mu je sam postavio kateter i čak ga pregledao odjelnim UZV -om.
Lijepo je vidjeti liječnika koji - voli svoj posao, ništa mu nije teško, sasluša, strpljiv je i potpuno se posveti pacijentu. I još ga primi iako je imao vani hrpu upisanih pacijenata thumbup thumbupthumbup Drago mi je da još nije sve otišlo k vragu u tom našem zdravstvu...
Inače, lovim posljednje ljetne zrake sunca, čula sam da cijeli rujan bude - sunčan i topao sretan

Seka je dobro, čak začuđujuće dobro thumbup. Malo previše trči i skače, neke stvari bi mogla prepustiti i drugima. Samo se bojim da ne pretjera, a opet s druge strane - možda je tako i bolje sretan.

U nedjelju ujutro me razveselio jedan telefonski poziv - s druge (donje) strane zemaljske kugle yes... Nazvala me Sunflower. Ja sam prvo mislila da me zove kolegica koju nisam dugo čula, pa sam ispala bedasta s konstatacijom - da sam joj prepoznala glas bang...
Nabrbljale smo se o svemu i svačemu blabla...
Koliko te može rasveseliti razgovor s osobom koju nisi nikad upoznao ni vidio.
Što nam taj blog radi yes
Hvala Suncokretice smijeh

I tako, nemam više neke inspiracije, vani se naoblačilo, sve mislim da malo zalegnem zijev


Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Za kraj malo Fanike, u trenutno - čipkasto-romantičnoj fazi...

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

To je iz faze kad su nadograđivali blog, šteta što se ne čuje kako psujem...

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Ni s novim naočalama ne moš pronaći - ono što Zmaja zaturi...

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Naočale...

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Šaljem vam wave i kiss

UPDATE

Sinoć idem popiti vode, kad "nešto" se ispriječilo na putu. Srećom, šuljam se poput mačke, pa nisam pala ili nagazila na to - "nešto". Kad ono Zmaja leži na podu, u mraku (!!), spava zijev , sluša glazbu pjeva, čokolada pored nje njami..
Čudna li je stvar taj pubertet nut

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com







<< Arhiva >>