12

nedjelja

kolovoz

2007

SENTIMENTALNO...

Jučer i danas sam nekako sentimentalno raspoložena...
Odgledala sam "Oprosti za kung-fu", raspekmezila se po drugi put...
Već tjedan dana - povremeno odlutam na You tube i odslušam jedan spotić, koji me svaki puta - obori s nogu, natjera mi suze na oči - slikom i glazbom.
Neka kaže tko što hoće, ali taj "mali" Mrvica je stvarno majstor svog zanata. Neću ulaziti u rasprave - da li je trebao ostati u klasičnim vodama ili ne, da li ga je Huljić upropastio ili ne...
Glazbeni stil mu odgovara izgledu, a jedno je sasvim sigurno - ima i dušu, na licu mu se ogleda svaka emocija...
Ovo je između ostalog nešto što mi se najviše sviđa među njegovim spotovima.
Glazba iz filma "Somewhere in time" s Jane Seymour i Christopherom Reeveom i Maksim Mrvica koji je izvodi...
Nisam teška na suzama, a slušajući ovo - jednostavno se ne mogu suzdržati.
Uživajte...





I na kraju malo ove prekrasne ženske ljepote Jane Seymour - da čujem komentar - muški blogeri?




wave





<< Arhiva >>