02

petak

veljača

2007

PUNA ENERGIJE

Ne znam što je uzrok, ali danas sam se probudila puna energije (čudno, obično sam takva u pms-u, a to nije), pa da iskoristim - posaugala sam cijelu kuću, obrisala prašinu, oprala dvije mašine veša, pa sve to poslijepodne opeglala...Bila sam vrijedna, prava ženica-vunica (obična- domaća), pa nisam Pajčeka niš začičkivala. Ma, ljudi - ponosna sam na njega, ipak kad ga vidim sa njegovim vršnjacima, vidim da je čist uščuvan. A da bi mogao i bolje (opet ja, nikad zadovoljna), da baci čik iz gupca (a i ja skupa s njime), pa bi bili prava uzorna familija.
Sinoć je ponosni tajo-Pajo dogovorio sa "Amanita" sponzorom, koji inače ima sitotisak, da njegovoj ljubimici, na novi kimono otisne "Zmaja". Da je to palo na pamet Zmaji, ne bi se čudila, nego čovjeku, koji bi trebao biti ozbiljan (barem po godinama). I danas poslijepodne je dodijavao čovjeku, dok nije udovoljio prohtjevu (i uopće što god u životu zapne - pili - dok ne postigne svoje - prava jarčina).
I tako Zmaja sutra ide na natjecanje prvi puta - crno opasana i crno odštampana. Ja nisam mogla bez primjedbe. Tako pretenciozni nadimak, koji je odštampan na pola tura, zahtjeva i zmajevitu borbu i odgovornost (!!).
A to tek slijedi da vidimo. Mi dvoje staraca, ne idemo nikuda, ostajemo kod kuće uživati u miru i tišini, bez glasno navinute Shakire i Tokio Hotela, od kojih mi blago rečeno pucaju bubnjići.

Za kraj tri fotkice - premijera kojoj prvi svjedočite:
____________________________________________________

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
_____________________________________________________

I na kraju 012 STATION me svojim postom podsjetio na jednu davnu glazbenu opsesiju, pa i nju dijelim s vama. Malo duže traju, ali se isplati poslušati. Jeff Wayne i - "War Of The Worlds"...

"Eve Of The War"



"Forever Autumn"











<< Arhiva >>