10

srijeda

siječanj

2007

PROLJETNO RASPOLOŽENJE

Dolazi nam proljeće...Iako ne volim zimu i snijeg, ovo fakat nije normalno. Sada vlada neki crijevni virus i svi kakaju i povraćaju. Do nas nije stigao (a nadam se da i neće).
Kako sam već napisala na "zajedničkom blogu" - prekjučer sam postala po četvrti put "tetka-baka", nećakinja je rodila curicu - sad imam unuka od 8, unuka od 4, unuku od 15 mjeseci i ovu malu ženicu što je tek stigla na svijet. A prvi put sam postala baka s 36 godina. Kad to kažem, neki me zbunjeno gledaju, jer vele - nisi ti baka unučadi svoje sestre. A mene to tako veseli...
Prekjučer sam ipak zbudila Gecka i malo ga provozala, ne daleko - tu po okolici - desetak kilometara. Šuma je prekrasna i neka stabla već lagano pupaju. Da nije siječanj, bilo bi to normalno, ali ovako me baš pretjerano ne veseli. No, globalno zatopljenje ide svojim tokom i još malo - neće nam trebati zimske jakne.
I još nešto, preksinoć me uhvatila inspiracija i zavukla sam se u mir i tišinu i - crtala nekoliko sati. Malo sam izašla iz štosa, bilo je briskanja, ali na kraju - bila sam zadovoljna. Najviše volim olovku, ali morat' ću se malo dohvatiti i akvarela, jer boje su ipak - boje.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Molim komentar thumbup

A ja vas dotle motrim - jednim okom!!!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

wavekisswave




<< Arhiva >>