17

nedjelja

prosinac

2006

PLES I NOĆNA MORA...

Ovaj vikend mi protjeće relativno mirno, no svjesna sam da je to - zatišje pred buru. Već sutra, planiram se uhvatiti posla, a kakovog, to zna svaka bijesna i malo manje bijesna domaćica-blogerica. Zato još malo uživam u dokolici.
Sinoć sam se posvetila TV-u. Prvo sam mislila prošetati predvečer, ali kad sam vidjela onu magluštinu, prošla me volja, jer svjež zrak i magla - nemaju ništa zajedničkog. A onda sam priredila večeru s mnogo salate (mom golubu i meni), malo smo si cugnuli crnjaka iz novih čaša...
Prvo u čemu sam uživala je - "Ples sa zvijezdama". Cijelo vrijeme gledam brojeve telefona koji pozivaju na neko glasanje, a pojma nisam imala o čemu se radi. Uživala sam, a nekima sam se - nasmijala.
Volim ples i standardne plesove, no na žalost - vrlo sam nezahvalna partnerica. Naime, volim se kretati po svome i ako me partner ne može pratiti - jao si ga njemu. Zato plešem samo s onima koji to prihvačaju, a uglavnom volim plesati - sama.
Sandra Bagarić me oduševljava svojom prštavom brbljavošću i humorom. Dubravko Šimenc je imao dobru volju, ali zahvaljujući svojoj visini i korpulenciji - ličio je na - dobroćudnog medvjeda u fraku. Mislim da se oznojio više nego u bazenu (!!). Žarko Radić se "mučio" s tako namrgođenim izrazom lica, da je to ličilo na borbu, a ne ples. Ukočio se i grabio nogama - metrenim koracima. Kao što sam očekivala - mladi su pobrali najviše bodova i zaslužili su.
Onda sam odgledala "Ronina". Jean Reno i De Niro su "nosili" film, koji me ne bi održao budnom sa svojom temom, da nije njih dvojice.
A onda, nakon dugog vremena - okrenuh Z1 i "Noćnu moru" Željka Malnara. Staro društvo na okupu.
Nekad sam uživala u Malnarovim bdijenjima subotom, prije skoro desetak godina. Prikazivao je dokumentarce s putovanja, puštao predivnu "svemirsku" muziku, imao zanimljive goste...
Onda je došla cugerska ekipa - Ševa, Cigan, Laki, Stankec, Cezar...Prvo mi je bilo interesantno, a onda su mi počeli ličiti na moje tadašnje susjede, koji su imali šou svaki put kad su napravili tulum s nekoliko gajbi pive. Pa sam prestala gledati, jer - jedne i druge jednostavno nisam mogla podnositi.
Malnara cijenim, jer ga pratim još od osnovne škole, njegove dokumentarce gledale smo (frendica i ja), oduševljene mistikom Indije, ali i Malnarovim izgledom (!!).
U međuvremenu Malnar je obišao nekoliko puta svijet, skoro zaglavio na Solomonskim otocima, putovao na konjima stazama Aleksandra Makedonskog, motociklima lutao po Lici, Bosni, Istri, pomalo je oronuo - na žalost podsjećajući i mene da starim, piće mu je prilično shrvalo um, ali bez obzira na njegove mane, ostao je karizma. Interesantno da svi ti ljudi koji vole popiti, ma kako bili inteligentni, ponekad mi se čini da postaju usporeni i teški na izražavanju, kao npr. Dino Dvornik i Goran Bare.
I tako je Braco po Zagrebu glumatao policajca...On mi ide poprilično na živce i svojim dodvoravanjem, a jednako tako s podcjenjivanjem, sva sreća da ga Malnar kad pretjera - jednostavno "prizemlji"...Ševa je legenda - sa svojim monolozima u kojima krene s jednom temom, a onda - zaluta, žgoljavi Laki sa svojim striptizom, prsata Slađa koja i nije takova glupačica kakovom je svi doživljavaju...
Dakle - ekipa standardna, no vjerojatno ih ne bih gledala, da se nisu pojavili Predrag Raos i Mladen Schwartz. Šteta da nije stigla i Ana Lučić, mislim da bi moje zadovoljstvo biti potpuno. Posprdni Raos i umišljeni Schwartz - započeli debatu u kojoj su se dotakli svega i svačega. Svaki tjera svoju spiku, jedino Raos je svjestan šale, a ovaj drugi sve doživljava ozbiljno. Između su upadali - Ševa, kojeg nitko nije šljivio pol posto, tako da ih je Malnar na kraju poslao obojicu van iz studija, pa je Laki plesao pokazujući svoja rebra, lopatice i sve kralješke...Pa se nastavila debata prve dvojice, pa su se dežurni noćobdije javljali u eter s uobičajenim psovačkim repertoarom...
Malnar svaki puta - više ili manje naliven - održi monolog na određenu temu. Ovaj puta se dotaknuo Islama i svog susreta s njime, svojim upoznavanjem s nekadašnjim vođom Hezbolaha. U tom dijelu sam uživala, jer me uvjerio da još nije posve "skrenuo" u tom tupoidnom cugerskom društvu.
Sve u svemu, unatoč tome što ga - vole - ne vole - kritiziraju - hvale, stvorio je šou-program kakvog vjerujem - nema nigdje.
Pa recite mi vi, što mislite o "Noćnoj mori"? Baš me zanima, na taj način mislim da ću vas dodatno upoznati.
Pozdrav :)))wavewavewave

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

<< Arhiva >>