21

utorak

studeni

2006

SRETAN ROĐENDAN...

Danas naša lokalna radio postaja "hit-radio Terezija" slavi godinu dana postojanja u hrvatskom eteru... na 99.2 i 93.9 MHz-a.
Nisam znala da postoji, dok slučajno nisam naletjela na nju i to - nakon šest mjeseci rada - kasno navečer. Inače mi radio svira cijelu noć i dotad sam slušala uglavnom Radio-Sljeme, Obiteljski - sam slušala preko dana, ponekad Katolički radio preko noći.
Na Tereziji radi četvoro ljudi - sa jednom ženskom voditeljicom nisam baš zadovoljna, jer ima prečeste lapsuse u naglasku i pomalo iritantnu boju glasa, no dobro - ne nalazi se Sonja Šarunić na svakom koraku...
Program im je solidan - vijesti, reklame, nagradne igre (tu sam hapila tri puta - dva poklon paketa i jedan poklon-bon). Glazba je solidna - domaći hitovi, stari hitovi - svega pomalo i prilično odmjereno. I još nešto - nema narodnjaka i domaćeg turbo folka, što me naročito usrećuje. A za glazbu koju posebno volim - još uvijek moram "ugurati" - vlastite CD-e. No, tko bi nam svima ugodio. No danas su cijeli dan bili vrlo široke ruke - za bezazlena pitanja dijelili su se pokloni - friteze, mobiteli, DVD-i, klincima predškolske dobi - slatki paketići i kao šećer na kraju - računalo - nekom mladom dečku - za ispravno pogođeni slogan.
Dakle, sretan im rođendan i neka nastave dalje. A oko 18.00 h ću sa Zmajom prošetati do parka, gdje slavljenici priređuju - vatromet. Moje dijete je inače opčinjeno vatrometom, a po ovoj magli, sumnjam da bi se od kuće išta vidjelo. Doduše sumnjam da će se i ovako, ali bar ću protegnuti noge...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Vatromet je bio super, sakupilo se klinaca, baka, dedeka, svih nas - doduše, bili smo malo izgubljeni u magli, koja se baš danas, po prvi puta ove jeseni morala spustiti. Slika je snimljena mobitelom i ispala je bolje nego sam se nadala...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

<< Arhiva >>