07

subota

listopad

2006

KOMENTAR NA KOMENTARE...

Javljam se svima da sam živa, čak štoviše, bolje mi je. Iako razmišljam cijeli dan da upalimo grijanje ili ne (hamletovsko pitanje)... Dogovorili smo se svi troje, da ćemo se radije toplije obući. Noćas sam izvlačila poplune, navlačila navlake i oblačila toplu pidžamu. Čak se i Zmaja, kojoj su u pola zime noge vani, vruće kao peć, sva sfrkala u hrpicu. I kad smo se konačno utoplili, jutros smo svi troje odvalili spavati malo dulje.
Vratić mi je bolje, sam od sebe, iako ne smijem činiti nagle pokrete. Znam da sam vam se na jetru popela, ali meni se takvi problemi uistinu rijetko događaju. Zato sad uživam u kuknjavi, to mi je novo stanje. Gripu nisam imala od '96, a prije toga od '86, i to bez cijepljenja. Hunjavice i viroze pretrčim i prehodam. Takova sam da bih i sa polomljenim nogama - vjerojatno hodala na rukama. Nikad u životu nisam imala lomove, operacije - osim krajnika, (kuc, kuc u stol), a sve padove sam preživjela k'o mačka. Jednom sam preskakivala po tri stepenice u natikačama i na posljednju se dočekala - punom težinom na izvrnuti gležanj desne noge. Srećom, sam je Bog donio kolegicu, medicinsku sestru, koja mi je odmah vratila iščašeni gležanj na mjesto (došlo mi je da joj u tom trenutku opalim šamarčinu). Nisam išla na hitnu, jer sam znala da će mi uvaliti longetu. Noga mi je bila kao krafna, hopsala sam tako nekoliko dana i nisam išla na bolovanje, iako mi je bila - povreda na radu. Danas mi se to ne bi dogodilo. Sad, kad sam samu sebe nahvalila, idemo dalje...
Sutra idemo u Đurđevac na Državno kadetsko prvenstvo u Taekwondou. Bez velikih očekivanja, jer je Zmaja dobila dvije kile, pa ide u veću kategoriju. A i konkurencija će biti velika...i kad tome dodamo - varanje na vagi i u koječemu još...
E sad po nekoliko riječi za svakoga, jer ne bum večeras šalabajzala po blogovima:
Ledena - dani sira su, koliko znam u dvorani IV osnovne, (mljac, jedva čekam pljesnivce). A što se tiće pojačavanja imuniteta - vitamini, čajevi, med, propolis, voće, povrće, češnjak, sve vrste bilja u začinima, crno vino,mliječni proizvodi, stvarno ne znam što bi još morala dodati uza sve to?
Gogoo - stvarno, lani sam sto puta pokisla, plivala sam na temperaturi + 12 (ljeto je bilo očajno), pa mi niš nije bilo. Izgleda da nas je lijepo vrijeme razmazilo...
Zgbaba - drago mi je da smo se konačno susrele, nalazila sam te po tuđim blogovima i konačno zalutala na tvoj. A domaćice? Jadne li smo, kad se rodimo k'o ženske, no ćesto sam se zamišljala u situaciji da sam tajkunka i da imam služavku koja radi kućanske poslove. Odustala sam i od sanjarenja, jer mislim da bi umrla od dosade za tjedan dana.
Hotmama - upravo se spremam kupiti anatomski jastuk, izgleda da mi osim tvrdog kreveta i dobar jastuk treba.
Danielica - kam si sinoć tak brzo zbrisala iz Zlatne sobe?
Rudarka - buš mi poslala malo suhih vrganja?
Masai Mara - dobrodošla!
Enie - pozdravček!
Audrey & Little Miss G - cure bok!
E tako, sad idem večerati i spremati klopu za sutra, a onda, rano u kinderbet. Pa se čitamo sutra navečer. Uživajte mi u nedjelji!
wavewavewave thumbup

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Prilažem fotku, koju je moja Zmaja snimila sinoć, na kojoj se vidi da izgledam kak se i osjećam tj. jadno...čak sam si i ovaj tužni šlafrok obukla...

<< Arhiva >>