15

petak

rujan

2006

MOJA NOĆNA FILOZOFIRANJA (ne morate čitati)

Kišica pada, glazba mi tiho svira, na TV glupa komedija, tako glupa da mi nije ni smiješna, a samo Bog zna kako se volim smijati...
Ništa mi ne preostaje pa razmišljam o sebi...
Volim ljude - volim samoću...kontradikcija. U svako društvo se mogu uklopiti, ne volim se isticati, ali volim iskreno reći svoje mišljenje. Nisam glupa (dobro, ponekad i jesam), mnogo čitam, gledam, upijam...nikad nisam toliko stopostotno samouvjerena, jer nitko to ne bi smio biti. Ostavi si barem onaj jedan posto nesigurnosti, ako ništa drugo, da ne iritiraš ljude oko sebe.
Ne volim se ismijavati iz drugih (lažem, ponekad sam zločesta i komentiram druge, najviše njihovu glupost i ne razumijem one koji u životu nemaju nikakve interese osim onih od kojih izvlače korist). Volim ismijavati sebe, e to mi je najdraže. Nikad nisam imala problem s vlastitom samokritikom i komentiranjem same sebe, no, da mi to otvara mogućnost da onda "opalim" po drugima, dobro iskoristim...bez brige.
Imam sto lica, vedro i nasmijano, srećom - najčešće. Tužno i emotivno, gotovo isto toliko. Bijesno i ljutito, e tu i iskre frcaju. Temperament tigra (kineski horoskop) i nježnost, gotovo do plačljivosti...Kulturu u ophođenju (dokle djeluje), a sočno opsujem na glas ili makar u sebi (u prometu, najčešće). Kad vidim - "da vrag šalu bere", smirujem situaciju i idem na diplomaciju...
Ali, ni jedno od ovih mojih lica nije - maska. Različita su i izmjenjuju se prema situaciji, prema tome kakovo je vrijeme, bioprognoza ili - na koju nogu sam ustala.
No za korist nikad neću učiniti ništa što inače ne bi. Propustih tako nekoliko pravih, ali baš pravih životnih šansi, no s njima bih dobila samo u materijalnom smislu, a u onom drugom, mnogo izgubila u vlastitim očima, pa ne žalim.
Eto, što kiša čini ljudima i - loš TV program. Sad kad sam još jednom pročitala što sam sve nadrljala, dođe mi da sve obrišem. Ali neću... To je bio trenutak, kome se sviđa dobro, kome se ne sviđa, opet dobro, jer ako nema takovih onda ni ne vrijedi...
Laka vam noć i čitamo se...kiss
wave

<< Arhiva >>