20

utorak

lipanj

2006

VRUĆINA...

Kad se sjetim, kao da je jučer bilo -15, grijali smo kuće i oblačili toplu garderobu. A sad - užas... No ja volim ljeto iako su stupnjevi malo podivljali. Ne volim klimu, pa je u kući ni nemamo. Kako kaže jedan naš prijatelj Čik - 50 godina sam živio bez klime, neću je ni sad. Jest da je ugodno ući u klimatizirani prostor, ali poslije izaći na + 35 je šok koji te može stajati srčanog udara. Jedino ako uopće ne izlaziš van, ili reguliraš na manju razliku.
I tako danas, ja odlučila otići na bazen, koji se svečano otvorio u subotu. Cijeli vikend bio free ulaz i ja naravno nisam otišla. Otišla mala u nedjelju, jer sad čeka treninge plivanja, kao ozebla sunce. Ne znam što bi ona da nema tih treninga. Umirala bi od dosade. Ona jednostavno nije dijete koje može cijeli dan provesti na miru ili za računalom. Ako nije na biciklu onda je na rolama, ako nije u dvorani, onda je na bazenu i pere dva puta dnevno po 3000 metara. Pitam se na koga je takova. (ha ha) Neka ide ako je to veseli. I tako danas došli na bazen iza 3 sata poslije podne. Bila je tolika gužva da sam požalila što sam došla. I onda još - "moje mjesto" kod tuševa - zauzeto. No dobro, smjestila se ja i onako penzionerski otišla do bazena i namakala se malo, po malo, kao penzionerka. A onda skočila, ali neš ti plivati samo tako. Par metara i netko od klinaca ti se zaplete u noge. Onda sam sjela i nabila slušalice u uha i natakla svoje maskirne naočale za sunce. To je divota - gledaš kud hoćeš i koliko hoćeš i nitko ne zna kuda gledaš. Volim na kupalištima i na plaži posmatrati ljude. Dapače, to me silno zabavlja. Svašta vidiš i čuješ. Danas sam se modno osvijestila što se nosi od kupaćih kostima. Uz to, vidjela sam poznate i većina njih se dobrano nakitila s kilogramima preko zime. Debeli ko tuljani. Znam da sam zlurada i da to nije lijepo, ali jednostavno ne mogu zamisliti kako netko može nabiti 10 - 20 kg viška, a da mu se ne upali crvena lampica za uzbunu, prije toga. Kad se sjetim prije 20 i više godina... moje generacije na bazenu...a sad ta ista generacija ima klince koji se već ljube na tom istom bazenu. Bože, ja sam stara...
No što je, tu je, nema pomoći. Moja klinka navršila prije tri mjeseca 13 godina. Kad se je sjetim kako je gola trčkarala na tom istom mjestu...pa škola za neplivače - bila je mršava, dugačka, s čvornatim koljenima...pa škola plivanja, pa mali plivači, pa sad veliki...
Mala obukla roskasti bikini, pocrnila i digla nos - nebu pod oblake. Sva je važna, skače u vodu, roni, nagurava se s dečkima. A njihova genaracija dečkiju izgleda bar 3 godine mlađe od njih. Svi nekakvi mršavi, kao onaj žgoljo što reklamira "Mr. Muscolo". Mene normalno na bazenu ne šljivi, dođe samo kad treba lovu i nešto za prigristi, jer ja vučem sa sobom klope za troje ljudi, za tri dana. Onda kupim u pekari - lisnato s čokoladom ( koje se rastopi na suncu, pa sam musava kao malo dijete ). Jednom sam smazala tri komada za redom, a neki me frajer gledao sa strane i pitao - kuda to sve trpam.
Već je skoro jedanaest, a još uvijek je vruće. A kiše ni na vidiku...Nekako mi humor danas ne ide, ili danas ne gledam svijet sa smiješne strane. Mislim da je bolje da prekinem. ( p.s. moj se gospodin odvjetnik još nije javio, mora da mu je prevruće da traži Nosonjin spis ). Laku noć, stvarno mi ne ide danas s pisanjem...

<< Arhiva >>