Broj posjeta
hit counter javascript

myspace hit counter
BRIGHT COMET

dvakotacadovoljna@gmail.com


Photobucket

Dva kotača dovoljna

26.05.2010., srijeda

TREKKING NA MLJETU 22.5.2010.


Oko 200 ljudi je prošlo mljetskim stazama. Posvetit ću se najbitnijima :) ; Bobo, Valek, Branko, Ema, Ninoslav, Hrvi, Roža, Tomislav, Domagoj, ja i 3 nove cure koje smo upoznali u busu-Vanda, Tihana i Lana. Putovali smo busom iz Zagreba do Trstenika, tamo se ukrcali na brod i došli u hotel na prijave tek nešto prije ponoći u petak.



Atmosfera u busu je bila fantastična, svi smo se zarakijali zahvaljujući Valekovim putnim asesoarima i Brankovim konobarskim sposobnostima koji su obuhvaćali točenje rakije i visikija u tunelima, zavojima itd. Roža i Valek se najviše zgazili :) Još su nastavili cugat kad smo došli u hotel i išli na spavanac tek oko 2, start trke je bio u 9:30 idući dan (u subotu). Moram priznati da sam se stvarno osjećala spremnom za ovu trku i nekako sam gajila nade da ću u OK vremenu završiti (zbog mljetskoj terena, nema mnogo brda). Još prije puta je pao dogovor da Roža, Ninoslav, Branko i ja trčimo zajedno.



Muž mi još uvijek ima ozljeđeno koljeno pa je rekao da će trčat koliko ide i onda planinarit. Ostatak vesele ekipe je došao planinarit i zabavit se. Staza je imala 8 kontrolnih točaka i cca 31km bez gubljenja. Mljet je predivan, to i vrapci na grani znaju pa nema smisla o ljepotama Mljeta pisati na veliko i na široko. Stazu je slagao Šimun, poznati pustolovac (a sad i znam i da je veliki zabavljač i zajebant). Na Šimunov znak trka je počela. Favoriti su se već u početku izdvojili. Hrvi je odmah ostao iza nas, Branko je otpao na drugom ili trećem kilometru, ostali smo Roža, Ninoslav i ja. Do KT 4 smo i bili u toj grupaciji, nakon toga je Roža povukao i sve ostalo je već povijest....mamuran nakon pijanke Roža je ušao u cilj (za nas) kao pobjednik. Visoko 5. mjesto za Rožu!!! Legenda mljetskog trkkinga. Svi su znali za njega i Valeka jer smo bili jako glasni u busu, cure iz busa nisu mogle vjerovati Rožinom plasmanu :) Sljedeće godine ima da ide na ultru! :) Trku nastavljam s Ninoslavom koji do KT 10 zaostaje pomalo iza mene. E da! Kod muža u torbu sam stavila hranu i kako me povukla masa na početku, ostala sam i bez muža i bez hrane-imala sam samo 3 šećerna bombona...

na kraju se ispostavilo i više nego dovoljno :) Negdje nasred trke sam se izgubila (sama sam se navigavala do KT 9) i to fest...s kolegicom i prijateljicom Gogom (koja je na kraju došla treća) i Ninoslavom, popeli smo se na vrh brda i izgubili nešto manje od sat vremena....Nakon toga mi se javio prkos i otrčala sam u dobrom tempu ostatak staze. Na jednom dijelu se preplivavalo 12 m; stvari u vreću za smeće i plivaj! More je bilo hladnjuckavo, ali mi je super došlo jer sam bila osvježena za finiš. Na kraju sam došla 7. na cilj i rasplakala se od sreće :) Žana, meni jedna od najnajdražih sljemenašica, moja prijateljica, koju smo sretali po putu nas je fest opskrbila napitcima i hranom i, naravno, oraspoložila nas svojim humorom :)
Ostatak ekipe je oduševljeno ušao u cilj i odmah su pali dogovori za ostale trekkinge i trke :)

Onaj, THE ONE, kojeg smo željno i s nestrpljenjem iščekivali, Valek, ušao je u cilj nakon 10 h (pakla) šepajući, ali iz daljine već bacajući fore :) Svima se zahvaljivao na pljesku kojeg je dobio poput kakvog pobjednika, a za sve nas-to i jest. Napokon, svi na okupu, prepričavali smo doživljaje ostatak dana :) Eto, to je više-manje to, sad ću samo par zanimljivih stvari nabacati- Bobo je nastupio u, za nas, još nikad viđenim tenisicama (??) :) Na startu su drugi natjecatelji upirali prstom u to čudo :)) Fantastični trojac zgodnih i pametnih cura nas je oduševio, dogovori za planinarenje i druženje su pali još u busu! Dan nakon trke su se skoro svi okupali u Malom jezeru, vrijeme i atmosfera je bila fantastična! Smještaj u hotelu i hrana također, žderalo se sve u 16. Jedva čekamo Velebit trekking! ;)


Rezultati :

Roža - 4h 35min
Ivka - 5h 34min
Hrvi, Branko - 5h 59min
Ninoslav - 6h 15min
Domagoj - 7h 17min
Tomslav, Bobo, Vanda, Ema - 9h 7min
Valek - 10+h i diskvalifikacija (nema KT 13)


Pozdrav, Ivka ;)

- 11:35 - Komentari (4) - Isprintaj - #

20.05.2010., četvrtak

Divnog, prvog dana u mjesecu svibnju krenuli smo prema Kumrovcu. Plan je bio pozdravit druga Tita i napravit dobar trening. Oboje je učinjeno. Krenuli smo na put Boris, Neven i ja. Nisam bila sigurna hoćemo li doći do cilja (i natrag) jer nismo imali Samca ni mog muža, koji tu duljinu imaju u peti, a ja sam poznata po odustajanju...

Photobucket

.Iznenadili smo i sebe i sve druge s kojom lakoćom smo došli do tamo. Momci su došli u Podsused oko 7, u pola 8 već smo bili na putu za Zaprešić. Ravno, ravno, malo gore, malo dolje i eto nas.

Photobucket

42km u jednom smjeru od mene, dečki su sumarno napravili nešto više od 100km jer ne žive na rubnom dijelu grada kao ja :) Pojeli smo i popili tamo, malo odmorili i krenuli natrag. Neven i ja smo tad dogovorili da ćemo zajedno krenuti na plivanje u Posejdon. I jesmo ovaj tjedan.
Nekoliko dana kasnije održan je Forrest Gump u maximirskoj šumi, trka u trajanju od 12h, organizirana od strane AK Sljeme, čiji sam ponosni član. Imala sam čast trčati u štafeti s prošlogodišnjom pobjednicom Veronikom Jurišić (koja je u 12h otrčala nevjerojatnih 125km!!), Katjom i Silvijom. Ja sam trčala 2h i za to vrijeme napravila 19,4km.

Photobucket

Dosta sam zadovoljna jer je (za mene) to super rezultat uzevši u obzir da sam pozdravljala i pričala s nekoliko prijatelja koji su došli tamo za vrijeme trke. PS-smršavila sam ;) U međuvremenu sam položila i biokemiju, što znači više slobodnog vremena ;) btw-ovaj Neven iz Kumrovca nije Samac :)
Pozdrav ;)
Ivka



- 12:50 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2010 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Rujan 2013 (1)
Lipanj 2013 (1)
Veljača 2013 (1)
Svibanj 2012 (1)
Listopad 2011 (1)
Svibanj 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (1)
Veljača 2011 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (2)
Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (2)
Listopad 2009 (2)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga