ponedjeljak, 01.02.2010.

TVOJ NAJBOLJI PRIJATELJ

Možda si šetao parkom tužan i sjedio na klupi sam, možda si bio negdje drugdje, ali bio si usamljen.
Žalio si se govoreći:
"Mene nitko ne voli!"

Photobucket

A Isus je sjedio baš pokraj tebe i rekao:
"Ja te volim, toliko da sam umro za tebe!"

Govorio si:
"Svi su me napustili!"

Isus je na to odgovorio:
"Nikada te neću napustiti!"

Opet si rekao:
"Svi su me razočarali!"

Isus se nasmiješio i rekao na to:
"Ja te nisam razočarao!"

Potomu je taj predivni Kralj, tako ponizan, tako mio,obrisao suze sa tvojega lica i zagrlio te sa tako puno prihvaćanja i ljubavi.

Ovoga trenutka On je također tu bez obzira kako se ti osjećao.
I ako si radostan, znaj da je On tu i On tako čezne da tu radost podijeliš s Njim i da se zajedno radujete, ti i On- tvoj najbolji prijatelj

- 18:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.