petak, 20.11.2009.

ISUSE,MISLI TI

Malo milsoti dobivate kada žarko želite da ih dobijetei dosađujete molitvama,a dobivate mnogo kada se u molitvi potpuno povjerite Meni.
Vi u boli molite,u biti,da vam uklonim tu situaciju ili problem,ali da to učinim kako vi hoćete...

Obraćate se Meni,ali hoćete da se ja prilagodim vašim idejama:poput bolesnika koji liječniu sugerira kako da ga liječi.

Ne činite tako nego molite kako sam vas Ja učio u Očenašu:

"Sveti se ime Tvoje",to jest budi proslavljen u mojoj potrebi.

"Dođi kraljevstvo Tvoje",to jest neka sve vodi prema ostvarenju Tvoga kraljevstva u nama i u svijetu.

"Budi volja Tvoja",znači misli Ti,Isuse.

Ja posredujem svojoj svemoći i riješavam najzamršenije situacije
Evo,ti vidiš kako zlo napreduje umjesto da gledaš kako ono opada.
Ne uznemiruj se,zatvori oči i reci mi s pouzdanjem :
"Budi volja Tvoja,misli Ti,Isuse!"
Rekoh ti da Ja mislim i posredujem kao liječnik i činim također čudo kada je potrebno.

Vidiš kako si nemoćan?
Ne brini se,samo zatvori oči i reci:"Misli Ti!".

Rekao sam ti da ću Ja misliti.



- 14:07 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.