četvrtak, 19.11.2009.

ISUSE,MISLI TI

DON DOLINDO RUOTOLO,NAPULJSKI SVEĆENIK KOJI JE ŽIVIO I UMRO NA GLASU SVETOSTI NAPISAO JE OVU PORUKU O PREDANJU BOGU KOJU JE SAM ISUS NADAHNIO.

Zašto se nepotrebno uznemirujete?

Prepustite Meni brigu za vaše stvari i sve će biti dobro,sve će se smiriti.Zaista vam kažem da svaki čin pravog,slijepog,potpunog predanja Meni rješava najzamršenije situacije.Predati Meni neku siruaciju ne znači ljutiti se,mučiti i očajavati obraćajući mi se uznemirenom molitvom,jer Ja vas pratim i mijenjam nemire u molitvu.

Predati se znači blago zatvoriti oči duše i ne misliti na žalost;nanovo se predati u Moje ruke kako bih vas Ja prebacio kao zaspalu dječicu u majčinom krilu na drugu obalu.

Vaše razbibrige i razmišljanje o problemima,vaša zaključivanja,vaše želje da se sami uhvatite u koštac s onim šro vas uznemiruje i žalosti,to je velika napast.

Zašto meni ne predate sve svoje brige i probleme?

Koliko stvari Ja činim kada se duša u svojim potrebama,bilo duhovnim bilo tjelesnim meni obtaća,gleda me i kaže mi:"Isuse,misli Ti!"Zatvori oči i odmaraj se u meni.



- 18:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.