četvrtak, 07.05.2009.

NEKA SE...

Tko primi onoga kojega ja šaljem, mene prima. A tko mene primi, prima onoga koji je mene poslao.(Iv 13,16-20)


Photobucket

Sve blago koje se želi sliti u tvoje srce, to je ono što će te učiniti velikim, pravednim, čudesnim, to je ispunjenje tvojih čežnji i to je smisao tvoga života.

Čovjek neizmjerno nadilazi samoga sebe.

Neka se svaki dan događa prelazak evanđelja u tvoje srce.

Neka svaki dan u tebi bude čvrst most između razuma i srca.

Neka ono što si razumom spoznao prijeđe i ostvari se u tvome životu.

Neka te dotakne ruka Svemogućega i neka na tebi počine pogled i lice Isusa iz Nazareta.

Neka te Bog učini blagoslovom za ovu zemlju, a ti se odvaži i budi hrabar.

"Ne boj se jer ja sam s tobom", govori Gospodin.

Ne boj se, samo vjeruj.

Po mjeri svoje vjere dobit ćeš sve sile i darove Duha Svetoga.

Jer Bog dijeli darove Duha po mjeri tvoje vjere.

Budi, dakle, odvažan i hrabar, obrati se i vjeruj Radosnoj vijesti.

Dr. Tomislav Ivančić

- 10:51 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.