četvrtak, 26.06.2014.
Nikad ne biste pogodili u što stavljaju okus čokolade
Čokolada, taj prefini proizvod, već se neko vrijeme iskorištava kako bi se povećala prodaja proizvoda općenito. Međutim čokoljupci nepušači i zakonodavci najviše se ljute jer se okus čokolade počeo koristiti za prodaju e-cigareta.
Organizacija za nadzor duhanskih proizvoda
Tobaco Control, prati što se sve događa na tom tržištu te su zaključili kako je sve više brandova e-cigareta. Najpodmukliji su oni koji u njih stavljaju privlačne i na prvi dojam bezopasne okuse.
Od siječnja ove godine, bilo je više od 460 brandova e-cigareta dostupnih za kupnju online i oko 7.700 okusa, uključujući i čokoladu, piše online magazin organizacije.
Od kad je započelo provođenje studije Tobaco Controla 2012. godine, na tržište su u prosjeku svakog mjeseca puštena 10,5 branda i 242 nova okusa.
>>
Miris čokolade u knjižarama
Ova eksplozija okusa je nova pojava na duhanskom tržištu i zabrinula je neke zakonodavce. Posebno su ljuti na marketinške taktike koje su usmjerene prema djeci i tinejdžerima, budući da su istraživanja potvrdila kako su e-cigarete sve popularnije kod srednjoškolaca.
'S okusima bombona i mogućnosti da se e-cigarete kupe na internetu, postoji veliki rizik za djecu', zaključuje američka članica Kongresa Jackie Speier koja se uključila u borbu za ograničavanje dostupnosti ovakvih proizvoda.
Ivana Domitrović
idomitrovic@yahoo.comOznake: Miris čokolade, e-cigarete, Tobaco Control
26.06.2014. u 15:53 •
1 Komentara •
Print •
#
srijeda, 11.06.2014.
Miris čokolade u knjižarama
Ljudi su skloniji kupiti pojedini proizvod u knjižari ako ona miriši po
čokoladi, dokazali su Belgijci.
Deset su dana istraživači u Belgiji promatrali kupce u jednom lancu knjižara. Uspoređivali su njihovo ponašanje kada je u njoj bio prisutan miris čokolade i onda kada je on izostao.
Ispuštanje mirisa čokolade provodilo se na dvije različite lokacije. Kada bi se ispustila specifična aroma fine čokolade, više posjetitelja knjižara ponašalo se kao da će nešto kupiti. Primjerice, pomnije su pregledavali knjige, čitali sažetke, zadržavali se u knjižari, razgovarali s prodavačima i postavljali pitanja.
Kada se knjižarama nije širio takav miris i potrošačkog je ponašanja bilo manje.
>>
Zamišljam kakvog je okusa bila prva čokoladna ploča
Čak je tri puta veća bila vjerojatnost da će kupci ući u interakciju s prodavačima i pitati ih za ostale proizvode koji se nalaze u knjižari, kada se njihovim osjetilom širio miris čokolade.
Istraživači su također otkrili da miris čokolade ima više utjecaja na kupnju knjiga o hrani, piću i romantičnih romana.
Tijekom provođenja eksperimenta, prodaja se udvostručila 40 % za navedene kategorije knjiga, a za ostale 22 %. Osim toga, žene su bile sklonije od muškaraca provesti više vremena u knjižari te su više kupovale knjige romantične i kulinarske tematike.
Slično je istraživanje provedeno 2008. godine. Tada se istraživalo kako na kupovinu utječe miris čokoladnih keksića. Otkriveno je da ono utječe na žene. Kada bi se u trgovinama puštao taj miris, žene su impulzivnije kupovale odjeću, objavio je
Time.
Ivana Domitrović
idomitrovic@yahoo.com
Oznake: čokolada, knjige, Knjižara, miris, Miris čokolade, Belgija, Belgijci
11.06.2014. u 15:50 •
0 Komentara •
Print •
#