Nikad ne biste pogodili u što stavljaju okus čokolade
Čokolada, taj prefini proizvod, već se neko vrijeme iskorištava kako bi se povećala prodaja proizvoda općenito. Međutim čokoljupci nepušači i zakonodavci najviše se ljute jer se okus čokolade počeo koristiti za prodaju e-cigareta.
Organizacija za nadzor duhanskih proizvoda Tobaco Control, prati što se sve događa na tom tržištu te su zaključili kako je sve više brandova e-cigareta. Najpodmukliji su oni koji u njih stavljaju privlačne i na prvi dojam bezopasne okuse.
Od siječnja ove godine, bilo je više od 460 brandova e-cigareta dostupnih za kupnju online i oko 7.700 okusa, uključujući i čokoladu, piše online magazin organizacije.
Od kad je započelo provođenje studije Tobaco Controla 2012. godine, na tržište su u prosjeku svakog mjeseca puštena 10,5 branda i 242 nova okusa.
Ova eksplozija okusa je nova pojava na duhanskom tržištu i zabrinula je neke zakonodavce. Posebno su ljuti na marketinške taktike koje su usmjerene prema djeci i tinejdžerima, budući da su istraživanja potvrdila kako su e-cigarete sve popularnije kod srednjoškolaca.
'S okusima bombona i mogućnosti da se e-cigarete kupe na internetu, postoji veliki rizik za djecu', zaključuje američka članica Kongresa Jackie Speier koja se uključila u borbu za ograničavanje dostupnosti ovakvih proizvoda.