10

četvrtak

ožujak

2005

Nisam ošla na ajrobik jel mi je zima i jel mi se spava..

Eto, naslov sve govori- osim da sam sad zbog tog neodlaska ljuta, ali to je manje bitno, jer kao što ljudi oko mene dobro znaju, ja sam ionako uvijek ljuta. dakle, to je potpuno nebitno..
Sada, samo za ChoRbu (hmm neznam kako bi onaj at ili ti majmuna ubacila u akuzativ ili šta već..)moj dobri stari dnevnik..

1.12.1997, Ponedjeljak

Šta u zadnje vrijeme kod mene ima novo? Pitanje bez pravog odgovora. Inače danas, jučer, a vjerojatno i sutra te možda još i dulje sam bolesna. To je loše zbog 3 razloga
1. Propustiti ću dio gradiva u školi
2. Sva sam živčana i sve me boli, a to nije lijepo
3. Ne mogu ga "spucati"
da, kak' sam glupa, pa to je novo u mome jadnome životu. Naime, imam tzv. dečka, a problem je u tome šta on nije niti jedan od u ovome dnevniku prije spomenute gospode, a još veći problem je šta ga ne volim, dapače, mislim da mi se čak ni ne sviđa.
Glupa sam iz više razloga. Kao prvo zašto sam opće pristala na tzv. vezu- da zaboravim pravu ljubav!!
kao drugo- kad sam se već uvalila u takvo sranje zašto to ne priznam, nego, kako Matko kaže izigravam Isusa?! To ne znam točno objasniti, osim da jednostavno kažem-ja sam glupa (neki bi se ljudi da ovo vide strašno uzrujali, ali meni je stvarno žao). Istina je da sam si, kao i obično, sama kriva, takav je život. sada se jedino nadam da ću sve uspješno izvesti (u to iskreno sumnjam, jer ipak na kraju krajeva to se dešava meni, a ne nekome drugome)


<< Arhiva >>