17

četvrtak

veljača

2005

Nostalgija, nostalgija

Eto, prošao ispit i to uspješno, štoviše- vrlo dobro. Eh ja sad trenutno nemam kaj pametno za raditi u idućih po ure, zapisi iz VKP nažalost nisu mi pri ruci. Ostali su u mom drugom doma, a s obzirom da trenutno patim od kroničnog manjka sna i viška kofeina nisam u stanju napisati čak niti nešto mudro poput onog kasnonoćnog izlijeva o feminizmu. Govoreći o tome btv. Baš sam to pročitala i shavtila da opće nisam završila misao, baš slično meni. Poanta se doduše da naslutit i ona glasi-Zašto bih dovraga htjela raditi nešto ako to netko drugi može umjesto mene! Eto, tolko o tome!
Ovo su moji prvi blogerski dani i u skladu sa time mislim da je uredu uputiti vjerno čitateljstvo u moje prva dnevničke dane. Pa eto neki od mojih prvih zapisa ikad!


12.11.1991. Utorak
Sjedim vani na štengama i pišem dnevnik. Evo više ne sjedim. Danas smo saznali da sutra počinje škola. Skoro sam poživčanila. Ujutro sam se morala probuditi u pola sedam. To je bilo zato da bi me mama stigla odvesti k teti i onda ona otići na posao. Kod tete sam si prespavala do 9 sati, onda sam išla doručkovati. Dosta kasnije smo ja i Vukići išli gledati Čelični orao. Došli su i Kruno i Irena. Teta mi je rekla da se Lana na parku igra s svojim pesom Medom. Ja sam došla van k njoj da se igramo. No ona je nažalost morala Medu odvesti kući. Ali je donesla miceka Sivka. Uskoro je i njega odvela kući. Išle smo se igrati lovice. Ja sam rekla Lani da mi je zima i otišla kući. Tamo sa sa Miljenkom i Krunom igrala kompjuter. Došla je konačno i mama. Krenule smo u banku po plaću. Tamo je mama podigla plaću. Usput smo na placu u dućanu kupili klopu. Došle smo u kuću. Ja sam kao i uvijek odma otišla van. Došla sam doma jesti i napisati malo zadaće. Došlo je i vrijeme Dnevnika kojeg ja pišem. Opet sam otišla van. Tamo sa se sa Renatom i Danijelom igrala lovice. Kad smo došle u hodnik cure su me zamolile da donesem Monopolly i donijela sam ga. Igrale smo ga nekih sat, dva. Cure su otišle kući. Pa zna se da sam onda i ja otišla kući. Sada u 18 sati i 17 minuta otišla sam pisati ostatak zadaće. U 19 sati i 10 minuta prešla sam na mali odmor. Malo kasnije sam nakon odmora prešla na prirodu. U 19 sati i 29 minuta naštrebala sam prirodu. Vratila sam se natrag na matematiku. Opet odmor. Sada sam išla jesti. Završio je i ovaj odmor. Vratila sam se matematiki. U 20 sati i 52 minute konačno sam završila zadaću. Otišla sam si spremiti torbu. U 21 sat i 20 minuta sam si spremila torbu. Otišla sam se igrati s barbikom. Kad sam se naigrala napravila sam masku. Zaspala sam oko 22 sata.

8,5,1992 Četvrtak
Danas sam se probudila u 8h i nešto minuta. Onda sam otišla u školu na misu. Poslije mise sam se vratila doma. U 12h otišla sam na natjecanje. Dečki iz našeg razreda i drugog razreda iz našeg turnusa su izgubili u nogomet. A cure iz našeg turnusa među kojima sam bila i ja su rasturile drugi turnus!

19.8.1993 Četvrtak
Danas sam se probudila u pola 8 jer sam morala ići otpratiti Srebrenku na aerodrom. Ona je otišla u Amsterdam od kuda će sutra krenuti u Ameriku. Mama, tata i teta su se rasplakali čim se Koko pokupila.

21.3.1994 ponedjeljak
Danas sam se probudila u 8 kao i obično kad idem popodne u školu. Digla sam se, obukla i otišla u dućan kupiti pice kojih nije bilo za kupiti pa sam kupila sirni namaz, salamu i tri žvake. Vratila sam se doma najela se i onda otišla Marini da mi posudi bilježnicu iz povijesti jer ja u petak zbog nastupa nisam bila u školi. Onda sam se primila posla i počela prepisivati. Kad odjednom zazvoni i nikog nema na vratima je se sjetim da je možda poštar dolje i siđem dolje i da to je bio poštar. On meni da ogromno pismo od Koke. Ja sva hepi odem gore i otvorim pismo koje je puno ogromnih uskrsnih naljepnica. To su naljepnice s užasno dugim rokom trajanja. Zalijepiš ih na prozor, a kad prođe Uskrs odlijepiš i spremiš. Prava stvar! Upravo sam se sjetila da će sad serija koju obavezno gledam "Djevojčica iz budućnosti". Tu seriju jednostavno obožavam! Danas nemam prva 2 sata pa mogu još uživati u toplini doma. Danas imam super predmete: tjelesni, priroda, engleski i ritmika.
U školi je bilo super. Cure i ja smo se stalno glupirale! Ma bilo je super! Više mi se ne da pisati. To bi bilo sve!

27.1.1995 Petak
An, crni i bijeli petak! Zašto crni, a zašto bijeli? Ne znam..Možda ipak znam. danas sam dobila 4/5 iz hrvatskog. zadovoljna sam, ali ne i sa tehničkim. Glupa baba. Dala mi 4,4,5, 4 iz brušenja a sve mi je glatko. Ali, kaj je tu je. Ženska me jednostavno "obožava". Na orkestru me čovo stalno hvali. Naravno, ne Jaklić. Neki novi Boris. Neznam prezime. A ma saznati ću ga, možda.. Sada idem za hospitaciju 3&4 r muzičke da mi se završi zajedno sa običnom školom. Sada ću morati ići na solfeggio sa Banovićkom. Na ritmici plešemo prilično zdrmane pokrete i sve skupa je zdramo. Magdalena najbolje pleše, a Bojana je ljubomorna(malo). Mama mi je bez ikakva razloga kupila šminku na kat i rokovnik. Lijepo od nje! Upravo sam se sjetila da bi bilo vrijeme da Koki napišem pismo.



Eto, vidite moje početke dnevnikiranja - vidi se urođeni talent! Nema šta! Uzbudljivi nastavak slijedi! Al je napeto, vuhuhuhu!



<< Arhiva >>