Falim si

srijeda , 14.03.2018.



Falim si neprobojna i neranjiva,
nenasjela na tuđe iskustvo,
netaknuta godinama koje za inat kao da urezuju tek nagon za opstankom,
pregolim za istinu.

Falim si čitavim tijelom i duhom,
ne-umorna, ne-dogovorena, bez sedla i putokaza.

Fale mi moje oči koje vide samo neotkoštenu ljepotu.
Fale mi uši kojima sam prepoznavala samo smijeh, tišinu i neizgovoreno.
Ruke mi moje fale, kojima sam mogla dohvatiti oblak, proći kroz zid, umiriti nečije srce.
I noge, fale mi moje noge koje su same znale kuda, kako i koliko.

Falim si čista, nevidljiva.

Falim si imuna, gorda, nepobjediva, nebijesna, moćna, mirna.
Instinktivna si falim, i hrabra, i neobična, plodna i mudra, beskrajna.

Ono čudo u meni mi fali, koje je s čežnjom grlilo mala čuda
koja su se bez čuđenja nagomilavala u napuklim zidovima, zakrpanim džepovima, pokojem snu i rubovima očiju.
Falim si ja, čudo.
Slobodna.




Oznake: brainstorming, svjesnost

Ovaj svijet vas treba...

utorak , 13.03.2018.



Dobrodošli u Žvakaonicu duha, gospodine Novak, dugo smo vas čekali! Nadam se da je putovanje bilo ugodno, sačekajte Apgar i narukvicu i možete ovoj ženi na prsa.
Pred vama su brojna uzbuđenja, nećemo se zadržavati na detaljima, kolike, prvi koraci, gugutanje, igre bagerićima, uobičajeno... Nek' ostane iznenađenje. Ali život, vaš život - on je nama tako potreban! Ovaj svijet vas treba, vi ste gospodine Novak, njegov jedinstveni dio.
Morat ćete u školu, škola je važna, u njoj ćete pet dana u tjednu veći dio godine u blokovima od 45 minuta na pedagoški standardiziran način učiti vrlo bitne istine koje su utvrdili učeni ljudi, i njih smo svojedobno čekali kao i vas. Mi vam, gospodine Novak, zapravo čekamo sve, samo s nekima ima više posla. Žilavi su, prkosni, prečesto razmišljaju, previše osjećaju, a takvi su vam, zapamtite, uvijek prijetnja.
Već u školi naučit ćete da je kvalitetan čovjek onaj koji se uklapa. A tko ne želi biti kvalitetan? Kvaliteta nam je prioritet, uz inovacije naravno, tako da ćete s vama sličnima uvijek biti u, nazovimo to - igri. Slično bagerićima. Ali ne brinite o tome, tu igru igramo svi i to nas čini timom, ipak stremimo istim ciljevima.
Naučit ćete i ključne riječi i fraze, na njima gradimo zajednicu, prosperitet i rast, taj je vokabular dio naše kulture i njegujte ga.
Ovaj je svijet zapravo vrlo jednostavan. Naviknite se odmalena na klimatske promjene, strategije, terorizam, trgovinske sporazume i ljudska prava. To moramo uvijek spominjati, takav nam je svijet.
Ako vas program dovede u imućnu zajednicu, stremite ka još, jer je profit demokratska tekovina i nitko vam ne smije osporiti to pravo. Ako vas pak program uputi ka zajednici trećeg svijeta, budite zadovoljni, nekad tako mora biti i sve je dio većeg plana na koji morate biti ponosni. U tom se slučaju borite za svoja ljudska prava, ni to vam pravo nitko ne smije osporiti. Imajte po mogućnosti više djece, na djecu su svi osjetljivi.
Ovdje vam je, gospodine Novak, zapravo vrlo ugodno. Sve vam je naizgled dano, ali sve se i plaća, a kad shvatite pravila tog ravnotežnog odnosa, vidjet ćete da je baš to najzabavnije. Trgovina zrakom na koju svi pristaju.
U svemu ćete vidjeti naš rukopis. Možete misliti pozitivno, puno ljudi to čini, jer naizgled sve što se događa rezultat je vlastitih misli i osjećaja. Preporučujemo da umjereno pazite što želite, a ne zamarajte se time što zapravo trebate, taj je koncept zastario.
Zasad toliko, dragi gospodine Novak. Apgar vam je desetka. Ova žena je inače vaša majka, možete je voljeti i cijeniti. Samo se prepustite. Štošta ovdje nije na vama.




Oznake: brainstorming, svjesnost

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.