/

ponedjeljak, 26.11.2012.

Radijski dani


U početku radijskih dana u novom gradu i novom stanu bijaše kotačić.
Na kotačiću se odvijao tunning. A pojačavanje i stišavanje je bilo
na strelicama gore-dolje.
Znači, posve drugačije od moje linije doma.

Mnogi trenuci prošli su dok se nisam navikla da je sada sve obratno,
a kada sam se konačno navikla, od straha da ne izgubim stanicu
gotovo nikad nisam dirala kotačić.
Naime, u novom gradu i novom stanu bilo je toliko novih stanica da si se mogao
izgubiti u njima i danima lutati.
I tako je to išlo, godinama. Stanica se nije micala.
Nije bilo potrebe za njim.
To je bila dobra stanica, još od svojih početaka. Koji su se nekako poklopili
s mojim počecima hoh i nobl slušanja radija- na mini liniji.

A onda, unutar godine dana, moja linija doma otkazala je poslušnost i više ne
svira cd-e, u novom gradu i novom stanu stvorila se nova linija, a
dobra stanica mi je dosadila.

Ozbiljno, mjesecima ju slušam od jutra do kasnog popodneva.
Ide mi, da prostite, na uši van.
Puštaju stalno iste stvari, njih 20, svaki dan. I dalje su na starom singlu Lane Del Rey.
Tu i tamo otkriju neku staru stvar (B.Adams, Bon Jovi, Heart) i onda ju puštaju svako malo.
Hvala nebesima, nemaju jutarnji show i prank calls. Ali nije to više to, nekako.
Odlučih proširiti horizonte.

Danas sam memorirala stanice na novoj liniji.
Uglavnom zato jer sam ih uspjela nekako sve izbrisati kad sam htjela na popis
dodati novu stanicu.

Uglavnom, prvi put da mogu memorirati stanice u 15 godina.
Mjesta ima za 15 stanica, memorirala sam ih 10, uglavnom onih na kojima
sam se ranije slučajno zaustavljala i nisam pobjegla vrišteći.
Čak sam nakon memoriranja slušala Radio student jedno dobrih 5 minuta.

Sad sam spremna.

Horizonti, otvorite se.


Oznake: radio, glazba


- 21:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 19.11.2012.

Tridesete

Subota je, sunčano, oko nas je gužva, svi kupuju knjige.
Sjedamo u prvi kafić u kojem na lošem razglasu svira Genesis i gdje pijem
razvodnjenu kavu.
Ali mi guštamo, u suboti, u suncu, u knjigama, u kavi, u stripovima koje smo kupile.

I onda krene. Što ćeš kupiti, kako je na poslu, kako je dečko, kako je brat, kako su zajednički prijatelji...

Baš si smršavila.
- Jedem često salate, bijelo meso, svježi sir, povrće...
Dva puta tjedno idem u teretanu po dva i po sata, sada se ne vidi, ali stvarno sam nabildala ruke,
i trbuh, jako sam ponosna.
-Ti si meni izgledala dobro i prije.
-Hvala, ali loše sam se osjećala. Ja bih mogla živjeti na pizzi i pivu....ali ne mogu više tako.

Breaking up is hard to do
- Jel se družiš još s C.?
- Ne... Baš mi je to bilo teško, osjećala sam se kao da mi je netko umro. Ali pretjerala je, stvarno.
Shvatila sam da ima puno drugih ljudi s kojima mi je ugodno i da ne želim
gubiti vrijeme na nekog zbog koga plačem. Osim ako nije od sreće!

Evo za džeparac
- Lani sam kupila za mamu i tatu stručne knjige za 800 kuna.
-Ali vratili su ti pare?
-Ma ne. Prije su oni uvijek davali meni, sada ja dajem njima. Dođem doma, kupim
im svašta i ostavim još malo. A što ću drugo s njima.
-I ja isto tako!


I onda shvatim.
Stigle su nas tridesete.


- 21:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 13.11.2012.

Libar


12.40.
Sudaranje. Buljenje.
Nikad u životu ne vidiš toliko ljudi koji imaju oblačiće iznad glave na jednom mjestu.
Ali lijepo je to. Svi smo tu kako bismo njušili, vagali, listali...trošili kao blesavi.
Kako su uspjeli doći ovdje unutar radnog vremena? Ja radim skraćeno, ali koja je njihova isprika?

13.00
Mali kraljević. Ozbiljno???
Nakon 60 godina, sad se to zove mali kraljević??? Ma daaaaj....

13.10.
Prokleti Taschen. Jednog dana pokupovati ću cijeli štand.
Uuu, pazi kalendar- Kitsch 2013. Odlično!

13.30.
Gladnjikava sam. Trebala bih marendati.
Croatian Zagorje and Međimurje. Hihihi.

14.05
Ovo mi je već peta godina i još nisam shvatila kako najbolje obići cijeli paviljon.
Probat ću nešto novo- koncentrične kocke.
Barem sam na vrijeme počela zapisivati što sam gdje vidjela.


14.30.

Jel mi se samo čini ili ove godine ima malo jeftinih knjiga na engleskom?
Čak nema ni krame na nekim štandovima koji su lani imali dobru kramu.
Istina je, you snooze, you loose.
Sad mi je već malo i vruće.
Uuu, vidi ovu slikovnicu. Možda za cure.....

15.
Požuripožuripožuri.....još cijeli jedan paviljon za obići, umrijet ćeš od glaaadi.

15.15.
Glaaadna.
Još možda samo jedna slikovnica, ona tamo negdje u nekom štandu na ulazu..
Evo, jedna za dečke. Ali prvo ću ju pročitati ja. Još samo da zavirim ovdje i ondje...
U, gle, božićne čestitke od NSK.

15.18.
Konačno! Nathan Never u tvrdim koricama!! Svega malko oštećenim! Jeftino!!
Veselje do neba.

15. 25.
Ajme, ruke. Vrijeme je za ruksak. Ok, sad je bolje.
Gle mene, imam Libellusovu vrećicu. Konačno!

15. 40.
Ajme, leđa.

15.43.
Busbusbus! Stani bus, trčim najbrže što mogu s ovih 10 kila stvari!
Aaaah, sjedalo....spas.....

16.10.
Hraaaaana.

Oznake: interliber 2012


- 22:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 06.11.2012.

Pošta


Teorija
20.10.Ove godine će sve biti drugačije.
Već sada počinjem razmišljati o čestitkama što znači da ću ih konačno
a) nabaviti
2) poslati
na vrijeme, posebno one koje idu daleko, daleko.
U glavi imam popis ljudi koje ove godine neću nikako zaboraviti.
I neću se mučiti s glupim uradi-sam čestitkama, zato postoje one već gotove.
Jedina dobra strana preranih božićnih kataloga je ova svijest o
slanju pošte koju imam sada. Ne smijem ju izgubiti.
Moj plan je ovakav:
1.11 Počet ću razmišljati o čestitkama.
15. 11. Prvi set kupit ću na Interliberu.
20. 11. Drugi set u Unicefu ili nečem sličnom.
20. 11. Dat ću slike na razvijanje i otići kod Bake&Djeda da se koordiniramo.
25.11. Napraviti ću kolaž od svojih fotki za čestitke koje idu emailom. Ove godine osobni touch, jelte.
28. 11 Sve će biti gotovo.
Fotke razvijene, cdovi zapakirani, pisma napisana, čestitke potpisane.
I tada, najranije ikad, trešnja na vrhu.
1.12. Odlazak na poštu i smijanje u brk svima oko mene.




Praksa

1.11. Slaba svijest o nadolazećem poštanskom problemu.
5.11. Dobra ideja za uradi-sam čestitke, puno bolje od lanjskih.
6.11. Surfanje tj potraga za motivima.

Oznake: Božić, čestitke, pošta


- 14:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< studeni, 2012 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    





I don't want to sell anything, buy anything, or process anything as a career. I don't want to sell anything bought or processed,
or buy anything sold or processed, or process anything sold, bought, or processed, or repair anything sold, bought, or processed.
You know, as a career, I don't want to do that.

(John Cusack, Say Anything)




Stats Creative Commons License
candy store by Candy Kane is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Croatia License.