Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/candystore

Marketing

Pošta


Teorija
20.10.Ove godine će sve biti drugačije.
Već sada počinjem razmišljati o čestitkama što znači da ću ih konačno
a) nabaviti
2) poslati
na vrijeme, posebno one koje idu daleko, daleko.
U glavi imam popis ljudi koje ove godine neću nikako zaboraviti.
I neću se mučiti s glupim uradi-sam čestitkama, zato postoje one već gotove.
Jedina dobra strana preranih božićnih kataloga je ova svijest o
slanju pošte koju imam sada. Ne smijem ju izgubiti.
Moj plan je ovakav:
1.11 Počet ću razmišljati o čestitkama.
15. 11. Prvi set kupit ću na Interliberu.
20. 11. Drugi set u Unicefu ili nečem sličnom.
20. 11. Dat ću slike na razvijanje i otići kod Bake&Djeda da se koordiniramo.
25.11. Napraviti ću kolaž od svojih fotki za čestitke koje idu emailom. Ove godine osobni touch, jelte.
28. 11 Sve će biti gotovo.
Fotke razvijene, cdovi zapakirani, pisma napisana, čestitke potpisane.
I tada, najranije ikad, trešnja na vrhu.
1.12. Odlazak na poštu i smijanje u brk svima oko mene.




Praksa

1.11. Slaba svijest o nadolazećem poštanskom problemu.
5.11. Dobra ideja za uradi-sam čestitke, puno bolje od lanjskih.
6.11. Surfanje tj potraga za motivima.



Post je objavljen 06.11.2012. u 14:09 sati.