Caitiff

ponedjeljak, 28.05.2007.

Možete li zamisliti jedan "goth" svijet? Naravno da možete, no možete li taj isti koji zamislite smjestiti pored vas? Horror filmovi su nešto udaljeno, a opet ne tako strano. No zar nije nimalo teško smjestiti taj svijet u svoju okolicu? Je, jako je teško. Zahtjeva puno rada, puno mašte i puno predanosti. No u tome i je čar i bit svega ovoga. Prije no što nastavim trebam naglasiti, ovdje se radi o tkz. Old World of Darkness. E sad dalje. Želim objasniti misli jednog člana Camarille. I svu njegovu paranoju koju nosi visoki položaj starijih generacija.



Prosinac 2004.

Gehenna je još uvijek prijetnja u kojoj žive, ili ne-žive mlađi naraštaji ako više tako preferirate. Klanovi još uvijek ratuju međusobno, javno i potajno. Sabbath je blizu, bliže no ikada. Prvi pokazatelj je nasilje na ulicama. Vampiri nestaju, smrtnici nestaju, mjesečeve zvijeri su blizu (vukodlaci), čarobnjaci nikada nisu ni otišli, lovci na demone se skrivaju u masi. Pa opet treba nekako izdržat tu nadolazeću plimu koja nosi sve pred sobom. A tu je i nova prijetnja. Toliki porast Caitiffa. Može značiti samo jedno. Divlji Gangreli na gori ponad grada. Čak i uz mjesečeve zvijeri, imamo još jednu prijetnju. Još nije jasno kojoj frakciji i kojoj sekti se ti Gangreli budu priklonili, ili se budu kao što i mislim držali po strani.

Marco le Boursier, Toreador

Travanj 2005

Prošlo je već preko 250 godina mojeg ovakvog postojanja. I tek sada imam svojeg prvog potomka. Nju, moram reći da uči žarom većim od mojeg. No Princ je naložio svim višim članovima Camarille da prenesu svoje znanje na mlađe. Mora da zna nešto, sigurno se nešto događa na obroncima planine ponad grada. Može biti povećan broj mjesečevih zvijeri? A opet zabrinjavaju me ti Gangreli koji su sada potvrđeni da se nalaze u šumama uz grad. No, moguće kako samo paranoično ponašanje priča iz mene. Rekli su što si stariji to si više paranoičan. Ne znam, možda se i na mene to odražava. Pa ipak, nije mi svejedno. Nije više.

Marco le Boursier, Toreador

Listopad 2005

Što ako ja odgajam pripadnika Sabbatha? Moj potomak, bez obzira na nevinu ljepotu kojom sjaji pokazuje previše devijacija u ponašanju, čak i za Toreadora. Istina, neki od nas znaju toliko daleko ići da slikaju krvlju, ili krvlju pišu stihove, note. Ali što je previše, previše je. Još ću dobro razmisliti a tek onda djelovati. Pa čak možda i zatražiti od Princa da se moj potomak uspava zauvijek.

Marco le Boursier, Toreador

Siječanj 2006

Začudo, sa ozbiljnim razgovorom smirila se, potomak moj. Počela se baviti proučavanjem umjetnosti. I to je dobro. No mene brine ponovno porast kriminala u noćima. Dali to znači kako je očekivan napad Sabbatha blizu? Moguće, sve je moguće ovih noći. Samo da borba zaobiđe ovo mjesto. Princ je slab, previše pod utjecajem Tremera. Iako znam kako se klanovi Ventrue i Tremere ne vole baš, ali ništa nije isključivo. Čak i ako dođe do borbe, nadam se kako će klan Tremere odigrat glavnu ulogu u obrani.

Marco le Boursier, Toreador

Rujan 2006

Sabbath je tu. Napadnuti su Anarchi u rubnom dijelu grada. Naravno malobrojni Ravnosi optužili su gradske Gangrele. Što sumnjam. Princ je bio sazvao hitan sastanak svih klanova. I poslani su malobrojni da istraže. Nisu se vratili. Sad je red na nama starijima. Naravno i ja sam odabran između ostalog. Što se mojeg potomka tiče, znam da je prerano, ali morat će dalje sama. Možda se ja ne vratim kao što se nisu vratili ni oni koji su poslani prije nas. No tješi me što su samnom Tremere, Brujah, Gangrel i Ventrue. Možda ipak preživimo ovu noć. Ovo će biti moj posljednji zapis, preživio ili ne.

Marco le Boursier, Toreador
- 16:11 - Donors (6) - Prr-Prr-Print - #

nedjelja, 27.05.2007.

Smjernice

Sad kako mislim da sam približno barem malo objasnio svijet WW VTM vrijeme je da malo dam i smjernice ljudima koje je sve to zaintrigiralo. Prvenstveno tu je literatura kojoj film nikad neće dostići. Na prvom mjestu je naravno Anne Rice i "Vampirske kronike" a iza toga bilo što u setu White Wolf - Vampire The Masquerade, počevši obavezno od Players Guide, jer će potencijalni igrač nabasati u suprotnom na nepoznati teren. No kako se radi o "old world of darkness" knjige i nije baš tako lako za nabaviti. No mislim kako ima dovoljno toga dostupno putem e-books ponude. Od filmova? Za razumijevanje atmosfere (napominjem samo isključivo atmosfere jer nema puno veze sa pričom) Vidoq, Blade i Underworld. A što se priče tiče naravno Interview s Vampirom i Bram Stokes Dracula.

Sve je otvoreno. Nema pravila osim koje sami sebi stvorite. No to ne znači kako ste najveći najjači i najbolji na ovoj planeti. Samo ste stepenicu dvije iznad prosječnog smrtnika. Ima biča puno jačih i opasnijih od vaših likova. Oni upoznati sa WW WoD, kojih možda ima, grozit će se sa pridjevom "old", no sadašnju ediciju možete samo razumjeti ako ste apsolvirali "old" i to igrajući, upoznavajući i otrkrivajući "old world of darkness". Zato postoji ono što se naziva "learning curve", tj. a što smo to danas naučili o ovom svijetu(?). Priča se može smjestiti jako lako u grad čiju WoD podlogu je već napravio WW. Ali zanimljivije je istraživat nešto novo. To ujedno predstavlja i izazov Storytelleru a i veću zabavu igračima. Najlakše je to ovako zamisliti. Čitate potpuno novu, i jako zanimljivu knjigu, i imate toliku kontrolu nad radnjom da se to ne može zamisliti. I to ne samo Storyteller, već i igrači. Jer sama priča mora biti toliko fleksibilna i najčešće Storyteller nema neku moguću kombinaciju scenarija priče i sve ovisi o tome koliko je fleksibilan u oblikovanju same.
- 02:44 - Donors (0) - Prr-Prr-Print - #

srijeda, 23.05.2007.

Vidim treba objašnjenje nekim ljudima

Razjasnimo odmah.
Vampire The Masquerade (World of Darkness 1 - iliti Old) i Vampire The Requiem (World of Darkness 2) su RPG pen&papper sustavi izdani od White Wolfa.
Možda je nekima od vas to stran izraz, kao što vidim. No možda ste se susretali sa bilo kakvim RPG-om, bio on kompijuterski ili pen&papper.
Izdano je dosta puno knjiga za tu "igru igranja uloga" (u ovom slučaju konkretno lika vampira) te je između ostalih Book of Nod i Book of the Damned. Book of Nod sadržava najviše "vampirske poezije" te same "Cainove kronike".
Svi citati na ovom blogu koji su napravljeni u posebnom fontu, pa samim time moraju biti i u slici (da ih se kvalitetno vidi) su iz te dvije knjige.
Dakle - ako niste shvatili ja nisam autor tih stihova, ti stihovi postoje okvirno oko 10godina i napravljeni su za potrebe jednog Goth paralelnog svijeta koji nosi ime World of Darkness. I još nešto - autori Book of Nod su Sam Chupp & Andrew Greenberg, a izdala ju je izdavačka kuća White Wolf 1993. godine.
Ako nikada do sada niste čuli za White Wolf Vampire the Masquerade, ili za White Wolf Vampire the Redemption, i opće vas ne interesira što to je. Zatvorite ovaj prozor i zaboravite na ovaj blog. Nemojte se nadobudnima i pametnima praviti - jer pojma nemate o čemu je riječ.
Ako vas interesira više što to je WWVtM ili WWVtR, i što se skriva unutar knjiga "White Wolf Book of Nod", "Vampire the Masquerade", "Book of the Damned", opisa klanova i organizacija za old WoD, disciplina, genealogije, i svega ostalog što skriva WW Vampire - nastavite čitati u miru i tišini.
Nadalje shvatite ako nikada niste ni čuli za "pen&papper RPG" i pravite se pametnima - nemojte.
Sve ovo navedeno - radi se o igri igranja uloga. U ovom slučaju jedne zapostavljene (jer je izašla nova edicija koja se meni ne dopada).
- 13:10 - Donors (0) - Prr-Prr-Print - #

Jedan zagrljaj

Na brdu iza nas, mjesečeve zvijeri vrebaju mene i moju braću.
No dušo, ti se plašiti nemoj. Tebi neće nauditi, barem ne dok je mene da te štitim.
No kakav sam ja to domaćim? Želiš li popiti štogod? Da, dobro. Isto što i ja? Ne, dušo, moj ukus je ako možemo reći istančaniji. Ali možeš popiti malo vina. Pasalo bi ti? Drago mi je. Ne brini se za mene, ja ću noćas puno piti, a ako sve bude kako treba i ti češ do kraja noći piti isto piće.
Pitaš li se zašto sam te pozvao tu, u moj dom ovako kasno? Ne, nimalo? To me čudi. Znaš, nije do jedne krasne djevojke poput tebe da samo tako prihvaća ovakve kasne pozive. No koja je svrha sjediti ovdje i pričati, kad nas cijeli grad čeka. Nemoj zaboraviti kaput, imam osjećaj kako ova noć može biti jako hladna, za tebe.
Hladnoća, ne ja ne osjećam hladnoću. Zapravo ja ne osjećam ništa. No najbolje bi bilo da vidiš sama što sam ja zapravo. Krenimo. Malo se budemo gradom vozili, ako želiš budemo otišli u jedan poseban klub pored rijeke, a onda ako budeš htjela možemo se vratiti meni. Slažeš se? Dobro. Kao što možda primjećuješ moj dah se ne magli. Ne brini se, dobro sam. Nije to ništa strašno, zapravo je normalno. No trebao bi ipak paziti. Jer možda me promatraju. Samo tren, eto sad je sve kako treba biti. I moj dah se sada magli.
Davno je život napustio ovo tijelo. Moje srce više ne kuca, više nema snove kao što sam imao dok sam živ bio. Sunčevu svjetlost nisam stoljećima vidio, i dobro da nisam. Činiš mi se zbunjeno? Da, znam što pričam. Ja jesam biće noći. A, tu smo. Bolje uđimo na stražnji ulaz. Poznaješ ovo mjesto? Ne, samo misliš da ga poznaješ. Važna osoba, tko ja? Ma ne samo ja. Svi moje vrste su važne osobe. I dalje misliš da poznaješ ovo mjesto? Vidim kako si zbunjena. Samo se mene drži i nemaš se čega ili koga plašiti. Da ova bića su moje vrste. Iako neke ne bi tako nazvao. Onaj dolje u desnom kutu, nemoj da direktno pogledati, on je plavokrvi, Ventrue. Ja, ja cijenim ljepotu, poput tvoje. Umjetnost poput glazbe koju čuješ upravo. No o pripadnosti obiteljima se ne pita, to ili znaš ili ne znaš. Tu kako i primjećuješ ima i agresivnijih od mene. Buntovnici kako iz zovemo. Svih nas sedam smo tu noćas, a vidim neki od njih imaju i smrtne pratioce. Kako to znam pitaš? Jednostavno znam. Vidim. Iako neki od nas nemaju tu mogućnost. Mi pripadnici Klana Ruže imamo. Zašto ruže? Pa zato jer jedino ruža može percipirati našu potragu za ljepotom. Vidim strah te je? Nije, dobro onda.
Prošećimo. Može? Dobro onda prošećimo. Vidiš sada kad smo sami i vani, želim te cijelu noć nešto pitat. Jesi li shvatila što sam ja? Nisi? Bi li te iznenadilo kad bi ti rekao da sam vampir? I bi i nebi? Hm, dobro. A bi li te iznenadilo ako ti ponudim život ljepote? Da zauvijek ostaneš ovako mlada, ovako lijepa.
No dobro, pustit ću te da razmisliš. Vratimo se do mojeg doma, razmisli dok se vozimo.
I sada kad smo opet pred mojim kaminom, koji je zbog tebe tu i zbog tebe vatra u njemu gori, mene vatra ne privlači kao i tebe. Reci mi sada, prihvaćaš li, i shvaćaš li da sada kad sam ti sve otkrio, da povratka nema?
Prihvaćaš, dobro drago mi je. Dođi u zagrljaj moj. I podjeli samnom život vječni.
- 12:25 - Donors (1) - Prr-Prr-Print - #

Caine's Law and Punishment

Image Hosted by ImageShack.us
- 00:48 - Donors (0) - Prr-Prr-Print - #

utorak, 22.05.2007.

Disciplines

Zvijer postoji u svim bićima, od ušima zaraženih kanalizacijskih štakora, pa čak i do starješina Kindred rase. Disciplina Animalizma dozvoljava vampiru da razvije bliži, intenzivniji dodir sa svojoj divljom prirodom. Ne samo da može empatijski komunicirat sa nižim oblicima života (životinja), nego može i projicirati svoju volju na njih, usmjeravajući životinju da učini neki njegov plan. Nadalje kako se njegova snaga razvija može koristiti Animalizam za kontrolu Zvijeri u smrtnicima, pa čak i nadnaravnim bićima.
Disciplina Auspexa daje visoku moć osjeta vampiru. Početno samo pojačava osjetila, no kako raste daje mogućnost percepcije psihičkih aura koje lebde oko nje/njega i čak projicirati svoj um u misli drugog bića. Nadalje može i negirati efekte discipline Obfuscate.
Zagrljaj daruje nekim vampirima povećane reflekse i brzinu. Disciplinom Celeritya mogu se micati sa zadivljujućom brzinom. Smrtnici i besmrtnici koji nisu izučeni u ovoj disciplini, kreću se kao u usporenom filmu, nasuprot onih koji jesu.
Chimestry disciplina je isključiva za klan Ravnos. Ne dijele je drugima, i znaju biti doista ljubomorni na nju. Sama po sebi je umjetnost iluzije i lažnih slika.
Dementation je posebno nasljeđe klana Malkaviana. Njihovo i prokletstvo i dar. Govori se kako je sam Cain prokleo Malkava sa ovim “darom“ koji se prenosi unutar klana. Disciplina sama dozvoljava vampiru da usmjeri ludilo i unese ga u misli i umove onih koji ga okružuju.
Dominate disciplina utječe na same misli i akcije drugih, kroz volju vampira. Samo korištenje zahtjeva kontakt očima, pa tako može biti korištena samo na jednoj žrtvi u tom trenutku. Razina kontrole ovisi o razini razvoja ove discipline.
Fortitude dodatno daje otpornost i vitalnost čak i izvan normalne vampirske čvrstoće tijela. Oni sa ovom moći mogu ignorirati i najjači udarac i jedva osjetiti bilo koju drugu ozljedu. Ova disciplina pomaže čak i kod ozljeda kojih se svi vampiri boje, sunčevog svjetla i vatre npr.
Necromancy se sastoji od više različitih “puteva“ i pripadajućih rituala. Nije raširena po zajednici Kindreda i prvenstveno se njome bave Giovanni.
Obfuscate dozvoljava vampiru da u trenu “nestane“. Točnije da se stopi sa sjenama. Sa višim razvojem može čak i sakriti osobine vampira, pa i ostale ljude i okolinu.
Obtenebration disciplina dozvoljava kontrolu nad tamom. Točna narav ove discipline je stvar za raspravu čak i između osnovnih nosioca – Lasombre.
Potence dozvoljava vampirima da odskoče preko nezamislivih prepreka, podižu masivne terete i udare protivnika sa zastrašujućom silom. Čak i Kindredi na nižim stupnjevima razvoja posjeduju nezamislivu snagu, koja prelazi granice smrtnika.
Presence može inspirirati druge, natjerat ih da posvete pažnju ili čak iz užasno zastrašiti. Ova suptilna moć jedna je od najkorisnijih koje vampir može posjedovat.
Protean disciplina dozvoljava manipulaciju fizičkom formom. Neki je vide kao povećanu poveznicu sa prirodom, dok drugi kao uvećanje Cainovog znaka.
Quietus, disciplina tihe smrti. Korištena od Assamitea. Ne prouzročava uvijek brzu smrt, no Assamitei ubojice oslanjaju se na nju kako bi sakrili svoju umješanost u smrt žrtve.
Serpentis je nasljeđe Seta. Njegov dar njegovoj djeci. Settesi brižno čuvaju ovaj dar i ne uče ga svakome (skoro nikada strance).
Thaumaturgy je jedinstveno nasljeđe Tremera. I jedno od najčuvanijih tajni.
Vicissitude je nasljeđe Tzimiscea. I skoro pa je nepoznata izvan matičnog klana. Slična kao Protean, dozvoljava mijenjanje oblika i oblikovanje svojih ili tuđih kostiju i tkiva.


Image Hosted by ImageShack.us
- 13:12 - Donors (0) - Prr-Prr-Print - #

ponedjeljak, 21.05.2007.

Nezavisni klanovi

Nezavisnih klanova je više. Točnije Assemitei, Giovanni, Settesi i Ravnosi.

Svi oni su prvenstveno vampiri, pa tek onda članovi svojih klanova i na kraju nezavisni klanovi. Njih zapravo tjera naprijed samo osobni probitak. Nema puno zajedništva između ovih klanova. Odbijaju stati uz Camarillu i biti pijuni u igri starijih, a isto tako odbijaju postati divlji čudovišni monstrumi kakvi su neki članovi Sabbatha.

NO BEZ OBZIRA NA OVIH 13 KLANOVA POSTOJI JOŠ JEDAN "KLAN" , CAITIFF. Besklanski vampiri. Nemaju neke određene stereotipne predispozicije i mogu biti iz bilo kojeg od segmenta društva. Nemaju niti preferirane klanske moći, a isto tako niti klanske nasljedne mane. Jer im je mana ta što su siročad, a isto tako i odbačeni iz ostatka zajednice. Jer su baš oni jedan od predznaka Gehenne.
Image Hosted by ImageShack.us
- 13:47 - Donors (3) - Prr-Prr-Print - #

petak, 18.05.2007.

Sekte - Sabbath

Camarillin zakleti neprijatelj je strašna sekta Sabbath. Viđeni od Camarille i nezavisnih klanova kao divljaci i krvožedne nemani. Dok se vampiri Camarille skrivaju među smrtnim ljudima i zadržavajući svoje tragove Humanosti, vampiri Sabbatha imaju potpuno drugačiju filozofiju. Nezadovoljni skrivajući se od ljudi poput pretučenog psa, niti da djeluju po nalozima starijih generacija, vampiri Sabbatha preferiraju uživati u svojom neživoj prirodi.

Kako to Sabbath vidi, vampiri su stepenica u evoluciji iznad ljudi, koji su samo hrana ili diverzija. Pa zar nije vampirska krv potentnija od ljudske? Zar vampiri nemaju nadprirodne moći kojim se mogu izdiguti iz mase? Tko treba bijednu smrtnu moralnost, kada je krvožedno besmrtno čudovište?

Vampiri Sabbatha ne žele imati mjesto pored ljudi, koje preziru u svemu osim u tome kako su im hrana, i nedostaje im razumjevanje prema vampirima koji ne mogu prihvatiti svoju prirodu. Čak se i bune protiv svojih samotnjačkih neživota, i preferiraju kretati se u čoporima umjesto tražiti osamljene, samotne oblike postojanja. Iz tog razloga visoke su same tenzije unutar Sabbatha, i okruženje sekte najčešće pati zbog toga. Gradove koje drži Sabbath su najčešće jedni od najbrutalnijih mjesta na svijetu. Ti gradovi kreću se prema nasilnom i stranom, napušteni zbog čudovišta koji vrebaju u zabačenim ulicama.

Tako Sabbath, prijeti svakom gradu kojeg dotakne, skrivajući se poput raka na društvu koji postaje očit sve dok ratni čopori ne razderu grad totalno. Iako diskutabilno nisu ništa više zli od starješina Camarille, Sabbath je gotovo uvijek više nasilan, terorizirajući smrtnu populaciju sa svojim strašnim igrama i pred umišljenom destrukcijom.

Sad više nego ikada Sabbath ima Camarillu u nezavisnom položaju. Mnoge mlađe generacije unutar Camarille, frustrirane postupcima starijih, priključili su se Sabbathu iz protesta. Mnogi gradovi koji su bili uporišta Camarille, danas su u konstantnom podjednakom omjeru koji zadovoljava jedne i druge. Prinčevi Camarille plaše se nadolazećeg vala Sabbatha, i to sa dobrim razlogom. Njihovo postojanje i postojanje onih vampira u njihovim gradovima su ugroženi. Isto tako, članovi Sabbatha unutar gradova pod Camarillom mogu očekivati potpunu nemilost ako ih se raskrinka, jer prinčevi i primogen (viši krug Camarille) nemilosno gaze agente neprijateljske sekte. Mnoge mlađe generacije u želji da se umiloste starijima unutar Camarille, pomažu u tim naporima. Činilo bi se da preferiraju više poznatije zlo od onog o kojem su čuli toliko priča užasa.

Klanovi osnivači Sabbatha:
- Lasombra
- Tzimsice
- 15:13 - Donors (0) - Prr-Prr-Print - #

Redemption

Image Hosted by ImageShack.us
- 15:06 - Donors (0) - Prr-Prr-Print - #

utorak, 15.05.2007.

Sekte - Camarilla

Camarilla se pojavila negdje u 15.st. kako bi održala vampirsku zajednicu od Inkvizicije. Pod njenim željeznim vodstvom Tradicije Maskarade su postale od sigurnosnih savjeta do vodećih principa vampirskog neživota. Čak danas, Camarilla se toliko brine o provođenju Tradicija održavajući harmoniju između vampira i smrtnika, sa stalnom brigom o Sabbathu koje vide kao svoje izravne protivnike.

Camarilla se vidi kao društvo svih vampira, i to čak nije toliko ni daleko od istine, jer su i najbrojniji. Skoro svaki vampir bez obzira na podrijetlo može zatražiti članstvo. Zapravo Camarilla smatra kako su svi vampiri njihovi članovi, bez obzira na njihove želje.

Tokom godina, ova sekta, je pokušala proširiti svoj utjecaj kroz skoro sve segmente vampirskog života, i svaki put dobila je po prstima. Prinčevi ne dozvoljavaju da se itko upliće u poslove unutar njihovih gradova, dok prastari Methuselahsi samo sa podsmjehom gledaju na "mlađe" koji misle kako se mogu igrati rata. Na kraju utjecaj Camarille počinje i sa održanjem Maskarade, osigurava koegzistenciju vampira i smrtnika.

Camarilla tvrdi da dopušta članstvo svim vampirima bez obzira na podrijetlo, no ipak većina članova potječe iz sedam klanova osnivača sekte. Njihovo je članstvo ustanovilo sektu, i samo ti članovi sadržavaju Unutarnji krug. Pojedinci iz drugih klanova ipak mogu prisustvovati konklavama i sastancima, no njihovi se glasovi rijetko čuju.

Poslije "Ustanka Anarha" Camarilla se našla nasuprot Sabbathu, vidjevši sebe kao jedino sredstvo da zadrži ratne čopore podalje. Camarilla je održala Maskaradu i zaštitila svoje, dok je Sabbath ubrzo odbacio Tradicije i sve što su cijenili kako bi održali svoje paranoidne snove o Gehenni (apokalipsa po vampirski). Udaljenost je luksuz koji nije dozvoljen u ratnom dobu i Camarilla shvaća da oni koji nisu uz njih, da su jednostavno protiv. No ipak, za uplašene starješine čine viši krug, Camarilla ima dovoljno neprijatelja.

U ovim modernim noćima, Camarilla teško da može biti oslonac kakva bi trebala biti. Stariji se drže svojih pozicija moći, odbijajući predati palicu mlađim naraštajima. I isto ti mlađi naraštaji osjećaju se odsječeni od organizacije, iako se očekuje da je podržavaju, i koja nudi skoro pa nikakvu nagradu za očuvanje iste osim kazne u slučaju njihovog podbacivanja. Anchilae (naraštaji između mlađih i starijih) su se našli u sredini, u nemogućnosti da se okreni niti mlađim niti starijim vampirima, pristajanje uz mlađe (neonates) znači pad u moći, dok pristajanje uz starije znači prelazak preko nekih granica uz kaznu zbog uvrede.

Mnogi stariji u višim krugovima organizacije nalaze se u poziciji relikvija. Velik broj njih su ili nevoljni ili nesposobni prihvatiti nove tehnologije koje su mlađi savladali (mobiteli, laptopi, kelvar, fosforne granate, sunčeve lampe, dragonbreath (vatreno zapaljujuće) streljivo) i u modernom svijetu jedva uspijevaju koristiti telefon ili radio, što ih ostavlja pomalo i u lošem položaju. Ako bi se našli izvan svojih zidina moći, postaju metama jer nisu u poziciji gdje ih organizacija štiti. Više bandi mlađih naraštaja sa diableriom (proždiranje duše starijeg od strane mlađeg te samim time upijanjem i dijela njegove moći) na pameti i najmodernijom tehnologijom u rukama, i starješina bi se mogao naći ugrožen na više od jednog načina. Stoga iz predostrožnosti stariji ubijaju najbolje i najbistrije mlađe vampire koji mogu jedne noći postati prijetnja. Rezultat je organizacija koja kanibalizira sama sebe, i jedne noći mogu lako požaliti za time.

Klanovi osnivači Camarille:
- Brujah
- Gangrel
- Malkavian
- Nosferatu
- Toreador
- Tremere
- Ventrue
- 21:21 - Donors (0) - Prr-Prr-Print - #

Lexicon

Uobičajeni nazivi
Anarch: Vampir buntovnik koji se protivi tiraniji eldera. Anarchi žele preraspodjeliti bogatstvo i resurse grada podjednako svim vampirima u njemu. Naravno, elderi se ovome bune, jer su sakupljali bogatstvo i utjecaj stoljećima.

Barrens, The: Područja grada nepogodna za život, uključujući groblja, napuštene zgrade, industrijski razorena područja i područja zahvaćena nepovratnom bolesti urbanizacije.

Becoming, The: Trenutak kada se od "žutokljunca" postaje "punopravnim" vampirom. Ne može se izvršiti bez dozvola Sirea i Princa.

Book of Nod, The: Zbirka vampirskih legendi i povijesti. Sadrži podrijeklo vampira, iako nikada nije bila izdana u cijelosti. Fragmenti dokumenta i njegovi veći transkripti kruže unutar određenih krugova vampirskog društva.

Beast, The: Porivi koji prijete vampira pretvoriti u bezumno, i neobuzdano čudovište.

Blood: Vampirsko nasljeđe. Ono što je potrebno kako bi se postalo vampirom.

Blood Bond: Mistična moć nad drugom individuom do koje se dolazi pijući vampirsku krv tri puta. Prihvaćanje krvi od vampira je priznanje njegovog statusa gospodara.

Caitif: Vampir nepoznatog klana, ili bez ikakvog klana. Caitifi su tipično viših generacija (više udaljenih od Caina), te je samim time Cainova krv rijeđa pa ne nose neke specifične karakteristike.

Camarila, The: Sekta vampira koja se primarno posvetila očuvanju Tradicija, posebno Tradicije Maskarade.

Childe: Vampir koji je nastao tokom Embracea, potomak svojeg Sirea. Ovaj izraz najčešće nosi sa sobom i značenje neiskustva.

Clan: Grupa vampira koji dijele zajedniče karakteristike prenosive krvlju. Postoje 13 poznatih klanova, svi koji su osnovani od članova Treće generacije.

Coterie: Mala skupina ili čopor vampira, ujedinjeni od potrebe za pomoć i ponekad zajedničkim interesima.

Diablerie: Konzumacija krvi drugog vampira do same konačne smrti. Vampiri viših generacija mogu tako smanjiti svoju udaljenost od Caina. Posebno neki vampiri imaju potrebu za ovime, jer ih ljudska krv više ne uzdržava.

Domain: Područje utjecaja jednog vampira. Prinčevi uzimaju cijele gradove, ponekad dozvoljavajući slabijim vampirima da zatraže svoje područje u samom gradu.

Elder: Vampir koji je iskusio tri ili više stoljeća postojanja. Elderi su najžustriji zagovornici Jyhada.

Elysium: Mjesto gdje se vampiri mogu okupljati i raspravljati bez straha o tome kako će im netko nauditi. Elysium je najčešće unutar opera, kazališta, muzeja i ostalih kulturnih područja.

Embrace, The: Čin pretvaranja smrtnika u vampira. Sam čin zahtjeva da vampir isprazni (od krvi) svoju žrtvu i onda nadomjesti je sa jednim dijelom svoje.

Fledgling: Novo stvoreni vampir, žutokljunac, po zaštitom svojeg Sirea.

Generation: Broj koraka između vampira i mitološkog Caina, koliko je udaljen vampir od prvog vampira.

Gehenna: Nadolazeći Armagedon kad će Antideluviani(3. generacija) ustati iz torpora po proždrijet rasu Kindreda na svijetu.

Ghoul: Sluga stvoren pijenjem vampirske krvi od smrtnika bez ispijanja njegove (suprotno stvoren bi bio vampir)

Haven: Vampirov dom. Mjesto na kojem nalazi utočište od sunca.

Hunger, The: Poriv za hranjenjem, kao i kod bilo kojeg drugog bića. Za vampire, ipak, glad zamjenjuje sve druge porive sa svojim pozivom.

Inconnu: Sekta vampira koji su se odvojili od ostalih Kindreda, njihovih spletki i Jyhada. Mnogi Methusalahsi se vjeruje da postoje među Inconnuima.

Jyhad, The: Tajni, samo-uništavajući rat vođen generacijama. Stariji vampiri manipuliraju mlađima, koristeći ih u toj strašnoj igri koja se protivi svakom razumu.

Kindred: Rasa vampira kao cjeline, ili samo jedan vampir. Prema pričama izraz je nastao u 15. ili 16. st., nakon velike Pobune Anarcha. Vampiri su Sabbathu preziru ovaj izraz.

Kiss, The: Piti krv, posebno od smrtnika. Uzrokuje osjećaj ekstaze kod onih koji ga primaju.

Lupine: Vukodlak, prirodan i smrtni neprijatelj vampirskoj rasi.

Lush: Vampir koji se tipično hrani od drogiranih ili alkoholiziranih smrtnika kako bi osjetio isti efekt.

Life, The: Izraz za krv smrtnika.

Man, The: Humanost koju vampir posjeduje. Zrnce smrtnosti koji ga udaljava od zvijeri.

Masquerade, The: Navika (ili Tradicija) skrivanja svog postojanja od smrtnika. Stvorena kako bi zaštitila vampire uništenja od čovijeka, Maskarada je prihvaćena nakon što je Inkvizicija uništila mnoge vampire.

Prince: Vampir koji smatra određeno područje svojim teritorijem, posebno gradove, i brani to stajalište od drugih. Ožnačava isto bez obzira na spol.

Rogue: Vampir koji se hrani krvlju drugih vampira, iz potrebe ili poremećenosti.

Sabbat, The: Sekta vampira koji odbacuju humanost, prihvaćajući svoju monstruoznu narav. Sabbath je životinjski i divlji, i preferira vladati smrtnicima rađe nego da se kriju od njih.

Sect: Grupa vampira ujedinjeni zajedničkom filozofijom. Tri najšire poznate sekte koje žive noću su Inconnu, Camarilla i Sabbath.

Sire: Vampirov, uvijetno rečeno, roditelj. Biće koje ga je stvorilo.

Vesel: Izvor krvi zbog potrebe ili zadovoljstva, prvenstveno smrtnik.

Stari izrazi

Amaranth: Čin konzumiranja nečije krvi (vidi Diablerie).

Ancila: Dokazani vampir, između eldera i neonatea.

Antediluvian: Član treće generacije.

Archon: Vampir koji služi justicare. Obično nomadi po prirodi, često tražeći vampire koji su izbjegli kazni Camarille.

Autarkis: Vampir koji ostaje izvan veće vampirske zajednice i najčešće odbija prihvatiti zahtjeve princa.

Blood Oath: (vidi Blood bond).

Cainite: Vampir, pripadnik vrste Caina.

Canaile: Mase smrtnika, posebno nekulturnih i negostoljubljivih. Viđeni su samo kao izvor očuvanja života.

Cauchemar: Vampir koji se hrani isključivo usnulim žrtvama.

Consanguineous: Doslovan prijevod bi bio ISTE KRVI. Posebno se koristi za izrazivanje podrijekla i srodstva.

Cunctator: Vampir koji izbjegava ubiti dok daje Poljubac. Onaj koji uzima samo toliko krvi da izbjegne ubiti pljen.

Domitor: Gospodar Ghoula, onaj koji ga hrani dajući mu krv i izdaje mu naredbe.

Footpad: Onaj koji se hrani ološom i ostalim odpadcima društva. Često mjenjaju svoju bazu pa stoga nemaju trajna skrovišta.

Gentry: Vampir koli lovi u noćnim klubovima, barovima i ostalim institucijama "okruga crvenih svjetala".

Golconda: Uzvišeno stanje vampirske svijesti. Pravo savladanje Zvjeri i savršene ravnoteže protivnih poriva i principa. Navodno slična Nirvani, Golconda je često proučavana ali rijetko postignuta.

Humanitas: Omjer koliko vampir zadržava svoju humanost.

Kine: Izraz za smrtnike. Taj izraz se koristi i kao opis svijeta u širem smislu, svega.

Leech: Smrtnik koji pije vampirsku krv, ali ne priznaje jednog za gospodara.

Lextalionis: Kod vampira i susta kažnjavanja prijestupa. Pridržava se Hamurabijskog ili Biblijskog prava, oko za oko – zub za zub.

Lineage: Vampirova geneologija, ili obiteljsko stablo.

Methuselah: Vampir koji postoji 1000 godina, i više, i koji se više ne nalazi unutar vampirskog društva. Glasine su kako su to članovi četvrte i pete generacije.

Neonate: Mladi vampir, tek nedavno Prigljen.

Osiris: Vampir koji oko sebe gradi smrtni kult, u interesu hranjenja. Kako se približavaju smijene mileniuma ti kultovi postaju sve popularniji.

Papilon: Područje "crvenih svjetala", pivnice, bordeli, kockarnice i ostale ustanove loše reputacije. Osnovna područja za lov, jer nestanak smrtnika poklapa se sa reputacijom područja.

Progeny: Svo potomstvo vampira, kao kolektiv. Manje formalno i manje laskavo je "Get".

Praxis: Pravo princa da vlada nad određenim područjem. Ovaj termin također označava i pravo na editke i dekrete.

Primogen: Vođe u određenom gradu. Vladajuće tijelo starješina, najčešće svaki klan ima po jednog predstavnika.

Regnant: Vampir koji ima drugog vampira u Blood bondu.

Retainer: Smrtnik koji služi gospodaru vampiru. Ovaj termin je skoro arhaičan, označavajući doba kad su vampiri imali cijela imanja smrtnih slugu.

Siren: Vampir koji zavodi smrtnike kako bi se hranio, i uzima samo toliko krvi kako nebi ubio žrtvu.

Suspire: Navodno iskustvo prosvjetljenja prije dostignuća Golconde.

Third Mortal: Cain, koji je bio odbačen i postao Prvim vampirom.

Thral: Vampir koji je vezan za drugog putem Blood bonda, suprtono terminu Regnant, nakon što je tri puta pio krv drugoga.

Vitae: Krv.

Whelp: Omalovažavajući termin za mlade vampire, originalno korišten eksluzivno prema svojim potomcima.

Wight: Čovijek, smrtnik.

Witch-hunter: Smrtnik koli traži i uništava vampire.

Whig: Pogrdi naziv za vampira koji prati svoje interese u smrtnim trendovima i modi.

Vulgarni nazivi

Aleycat: Vampir koji nema stalnog skrovišta, već spava na različitim lokacijama. Isto tako termin označava i beskućnike.

Black Hand: Drugo ime za sektu Sabbath.

Blister: Vampirska Tifusna Marija, koji se zarazio smrtnom bolešću i širi je kako se hrani.

Bloodline: Vampirsko podrijeklo (vidi Lineage)

Blood Dol: Smrtnik koji često daje svoju krv vampiru. Većina njih osjeća perveznu zadovoljštinu od Poljupca, i aktivno traže vampira kako bi im dali svoju krv.

Buterfly: Onaj koji se kreće u visokom smrtnom društvu, i hrani se isključivo bogatima i slavnima.

Casanova: Vampir koji zavodi smrtnike kako bi se hranio. Najčešće izbrišu sječanje na sebe kod žrtvi (vidi Cauchemar)

Change, The: Trenutak kada netko prestaje biti smrtnik a postaje Kindred.

Damned, The: Cainova rasa, vampiri.

Donor: Sarkastični izraz za žrtvu, obično ljudsku.

Farmer: Podrugujući naziv za vampira koji odbija hraniti se ljudsom krvi, koji se hrani životinjama.

Fief: Sarkastični izraz za domenu vampira, najčešće korišten svezi princa.

Head: Vampir koji se hrani opijenima alkoholom i drogama, kako bi iskusio isto. Oni koji preferiraju individualna opojna sredstva nose i prefiks (crackhead, dopehead, smackhead).

Headhunter: Vampir koji se hrani vampirskom krvlju (vidi Rouge)

Juicebag: Termin za smrtnike, pokazujući jedinu ulogu u hranjenju. Još podrugljiviji naziv je Bag.

Lick: Vampir.

Rack, The: Područje lova po izboru. Uključujući nočne barove, barove i ostale lokale, gdje smrtnici troše svoje vrijeme.

Rake: Čest gost Racka, posebno u interesu hranjenja (vidi Gentry).

Sandman: Vampir koji se hrani usnulim žrtvama.

Slumming: Običaj hranjenja odpadcima društva, beskućnicima i ostalima. Onaj koji to čini često nosi naziv Slumner.

Stalker: Smrtnik koji pronalazi i uništava vampire (vidi Witch-hunter).

Tease: Termin za ženskog Casanovu.

Turf: Moderni naziv za domenu. Također može označavati i područje neke bande.

Vegetary: Termin za onog koji je zadovoljan hraniti se životinjama (vidi Farmer).
- 15:09 - Donors (3) - Prr-Prr-Print - #

Klanovi nastavak

Assemitei su klan koji navodno potječe sa Bliskog Istoka. Usavršeni u tehnikama šuljanja pa samim time čine savršene ubojice. Što i nije daleko od istine. Jer zapravo to i jesu. No njihova sklonost vampirskoj krvi i diableriji može jako lako postati ovisnošću.
Brujahi su od pjesnika ratnika, postali ništa više od agresivaca i nasilnika koji samovoljno vode svoj "neživot". Od nekoć slavne prošlosti ne veže ih ništa osim sjećanja. No danas u modernim noćima Brujasi većinom imaju ponošanje ne toliko različito buntovnicima sa i bez razloga. Najčešći primjer bi bio Bajker, a ne bi bio ništa udaljeniji od buntovnika skinheadsa.
Giovanni, klan nastao tokom renesanse. Još kruže glasine (nepotvrđene) kako je osnivač klana (Augustus Giovanni) našao jednog Antideluviana, koji je bio izučen u umjetnosti smrti i povezanosti s njome, i taj ga je Antideluvian uzeo pod svoje okrilje. Nakon nekog vremena Augustus je napravio diableriju nad svojim ocem, te već moralno uništen zbog obiteljskog bogatstva nije prezao za ničime kako bi ostvario zaradu, što je i danas "politika" klana. Članovi ovog klana su također članovi i obitelji Giovanni, pa čak i oni koji nisu vampiri služe klanu kao sluge.
Gangrel, oni su posebna priča. Možda više bi im stajao naziv zvijeri, ali ne po nastupu, već stoga što su većina njih bliža zvijerima divljine nego samim vampirima. Sa godinama čak mogu poprimiti i fizičke osobine životinja, što im otežava život u gradovima ali puno i olakšava život u divljini.
Tipični Lasombra posjeduje manipulatorske vještine, kao i visok osječaj koji posjeduju vođe. Za razliku od Tzimiscea ne odbacuju potpuno svijet smrtnika, već nastoje taj isti svijet formirati po svojoj želji. Lasombra je vladajući klan Sabbatha, uvijetno, jer teško je vladati tolikom kaotičnom masom.
Malkavian, da klan mjeseca. Ili klan ludih ako ih tako možemo nazvati. Svaki od pripadnika klana ima neki psihološki poremećaj, i to težeg oblika. Pa je jako teško i komunicirat s njima a kamoli surađivati.
Nosferatu, prokleti su odbojnim izgledom. Što ih je usavršilo u tehnikama skrivanja, pa samim time i uhođenja. Niti jedan Nosferatu nije jednak izgledom, ali su svi odbojni.
Ravnos, klan lutalica. Prevaranti prvog reda, iluzionisti. Moglo bi ih se također percipirati kao i nomade koji žive i putuju sa cirkuskim skupinama, pa neki od njih to čak i rade. Najčešće su ili Indijskog ili Romskog podrijetla. Pa naravno da samim time se i uklapaju u nomadski život bez nekih većih problema.
Tremere, da nekoć Saulot. Koji je slučajno na neki način bio povezan sa Magovima. Nastali su uzimanjem esencije "neživota" od jednog klana, vjerojatno od Saluta. I u samom početku svoje povijesti drugi klanovi ih nisu priznavali, ali sa svojom strašnom disciplinom magije stekli su i povjerenje. Čarobnjaci vampiri.
Setitesi, ili Sljedbenici Setha. Neki tvrde kako je egipatsko božanstvo Seth, koji je ratovao sa zagrobnim bogom egipta Ozirisom, zapravo vampir. Moguće baš Antideluvian, jedan od osnivača 13 klanova. Settesi se samim time povode kako bi i dalje vršili Sethov naum. Točnije koriste se sa svim sredstvima rasipanja i propadanja društva, od droga, prostitucije, svakojakog ilegalnog trgovanja pa čak i do vampirske krvi.
Toreador, da umjetnici. Koji to više skoro pa nisu. Tokom godina izgubili su onaj dar, inspiraciju, za velika djela. No čak i sa time veliki su hedonisti i štovatelji ljepota, pa čak i prekrasnih ljudi. Kojima se okružuju. Najčešće od svih drugih su u ljudskom društvu, društvu prekrasnih ljudi.
Većina Tzimiscea čini se kao razumna bića, vrlo inteligentna, sa visokom znanstenom crtom i bezpogovorno graciozni. No, klan Tzimisce i njegovi članovi konstantno formiraju svoje ili tuđe tijelo, tako da eventualno izgledaju nakazno i demonski. Klan je nekoć bio među najmoćnijima, većinom u Istočnoj Europi. Klan za klanom pokušao je iskorjenit njihovu dominaciju, no na kraju su samo Tremere uspjeli.
Ventrue, klan plemića, plavokrvih. No kako vrijeme ancient regimea je nestalo sa Francuskom revolucijom, zadnjih 200godina zapravo su postali od klana plemića klan korporacija. Veliki manipulatori, koji se vole hvaliti s time kako su oni zapravo osnivači društva koji povezuje sve ostale klanove - htjeli oni to ili ne.
- 14:53 - Donors (0) - Prr-Prr-Print - #

Geneologija vol.2 klanovi

Image Hosted by ImageShack.us
- 14:36 - Donors (0) - Prr-Prr-Print - #

Geneologija vol.1

Prvi Vampir bio je Cain. Nakon ubojstva brata proklet (ili ne) vampirizmom i protjeran u tamu, hladnoću i samoću. Ali došla je ona. Lillith. Podučila Kaina da koristi svoj "dar". I tako nakon što je otišao od nje lutajući nabasao je na ljude. Prve koje je vidio godinama. I ti ljudi zadivljeni njegovim sposobnostima odlučiše ga proglasiti kraljem. No Caina je mučila jedna stvar, bio je usamljen. Stoga je uzeo sebi troje, Enocha, Zillahu i Irada (drugu generaciju). No njih tri su bili razuzdani i neobuzdani. Te je nastala i treća generacija, 13njih. I od njihove ruke pali su Enoch, Zillaha i Irad. Cain je mrzio svoju "unučad"(treća generacija) iz više razloga uostalom i smatrao je da su oni krivi za Poplavu te kako nije mogao podnijeti da ih gleda skrio se. A kako su se članovi treće generacije počeli svađati i boriti za vlast, pa čak i vlastito potomstvo slat protiv drugog započela je borba koja se vodi i danas. Legenda kaže nadalje kako je Cain prokleo svoju unučad Malkava (osnivača klana Malkaviana) za ludilo koje je pokazivao tako da je svaki njegov potomak psihički rastrojen i poremećen, a osnivača klana Nosferatua odbojnom ružnoćom zbog ružnih djela. No ako je Cain ostao sakriven to nije značilo kako ga djela njegove unučadi ne zanima.
- 13:41 - Donors (0) - Prr-Prr-Print - #

ponedjeljak, 14.05.2007.

Werewolfs

Image Hosted by ImageShack.us
- 12:47 - Donors (0) - Prr-Prr-Print - #

nedjelja, 13.05.2007.

Traditions of the Kindred

Image Hosted by ImageShack.us
- 21:23 - Donors (0) - Prr-Prr-Print - #
Vampiri.

Leševi krvopije, onih koji su se vratili iz zagrobnog kako bi se gostili nad krvlju živih. Čudovišta prokleta do Pakla, koji izbjegavaju njegovu kaznu kroz nezakonito ukraden život. Erotični predatori koji uzimaju svoje održanje za "životu" od nevinih, voljno ili nevoljno, žena i muškaraca. Od samog početka vremena, čovječanstvo priča o vampirima- nemrtvima, demonskim duhovima sa likom čovjeka, leševi uzdignuti iz grobova koji imaju vatrenu glad za toplom krvlju. Od Mađarske do Hong Konga, od New Delhia do New Yorka, ljudi po cijelom svijetu iskusili su strah razmišljajući o djelima vampira koji love po noći. Vampiri opsjedaju romane, filmove, tv serije, video igre, odjeću, pa čak i ranojutarnje zobene pahuljice.

No te priče su mitovi, zar ne?

Krivo.

Vampiri su hodali oko nas kroz prapovijesna vremena. A hodaju i danas. Vodili su velik i tajan rat od najranijih početaka ljudske povijesti. I ishod te vječne borbe može odrediti ljudsku sudbinu, ili joj je to krajnji cilj.

Možda je najbolje da počnemo ovaj opis "nemrtvih" kao da su posebna vrsta, svjesni sebe, sa površnim sličnostima ljudima, koji su sami nekoć bili, ali sa psihološkim i fizičkim različitostima. U većini slučajeva, vampiri sliče poznatim čudovištima sa filma (No dovoljno je istine u starim pričama da su stvoreni od zavedenih i zbunjenih smrtnika). No ipak kao što je naučilo puno "lovaca na vampire", na svoju žalost, nisu sve priče o vampirima istinite.

Vampiri su besmrtni - točno. Dok iako mogu biti ubijeni (vrlo težak proces), oni ne stare niti umiru od prirodnih slučajeva. Ne trebaju hranu, kao što je trebaju ljudi, i ne dišu.

Vampiri su živi mrtvaci koji se moraju hraniti krvlju živih - točno. Vampir je klinički mrtav. Nema pulsa, ne diše, koža mu je hladna na dodir, ne stari - pa ipak razmišlja, hoda, planira, govori, lovi i ubija. Kako bi održao svoju neprirodnu besmrtnost vampir mora sa vrijeme na vrijeme konzumirati krv, po mogućnosti ljudsku krv. Dok se neki vampiri održavaju životinjskom krvlju, neki stariji vampiri čak moraju loviti svoju vrstu kako bi se prehranili, no ipak većina doista konzumira krv svoje bivše vrste. Vampiri piju krv s pomoću svojih očnjaka, koje mogu uvući te su mi magično dani kada su postali "neživi". Svaki vampir također zatvoriti ranu magično a tako da je poliže, samim time skrivajući dokaz o hranjenju. Krv je sve što je važno vampirima, njima je to i kletva a i izvor njihove moći. Hrana smrtnika, zrak smrtnika, ljubav smrtnika - sve to je njima bez značaja. Krv je vampirima jedina strast i bez nje brzo venu i postaju nemoćni. A čak svaki vampir može koristiti tu svoju ukradenu krv kako bi pokazao čudesne sposobnosti liječenja, snage i ostalih čarolija.

Svatko tko umre od vampirskog ugriza postat će vampirom - netočno. Da je to istina svijet bi bio pregažen vampirima. Vampiri se hrane ljudskom krvlju, istina, i ponekad ubiju svoj plijen, ali većina ljudi koji umru od napada vampira samo preminu. Kako bi se vratili kao "neživi", žrtva treba biti ispražnjena svoje krvi i nakon toga nahranjena sa jednim dijelom krvi od vampira koji ju je napao. Taj proces, nazvan zagrljaj, napravi zapravo tu mističnu transformaciju iz čovjeka u vampira.

Vampiri su čudovišta, demonski duhovi zarobljeni u tijelima - točno ali i ne. Vampiri nisu baš bespogovorno demoni. Već kombinacija tragičnih faktora koja ih je nepovratno dovela do tih zlih djela. U početku, novo stvoreni vampir misli i ponaša se skoro pa kako je i dok je bio među živima. Ne postane odmah zlo, sadističko biće. No, ipak, vampir na posljetku uskoro otkrije toliku želju za krvi i shvati da njegova egzistencija ovisi o hranjenju na njegovom bivšom vrstom. I većini slučajeva vampirski um prihvati stil ponašanja koji je manje prihvatljiviji svejedu a više dolikuje samotnom predatoru. U početku oklijeva ubiti. no ipak na kraju puta s okolnostima je primoran na to i ubijanje postaje sve lakše i jednostavnije kako godine prolaze. Shvaćajući kako nije dostojan povjerenja, prestaje vjerovati u druge. I sa tim shvaćanjem različitosti, sve više se udaljava od svijeta. I kad napokon shvati kako je tajnost i kontrola osnova njegovog postojanja, postaje manipulator prvog reda. I stvari samo sve više propadaju kako godine postaju desetljeća i napokon stoljeća, i vampir sve više ubija i vidi ljude koje je volio kako stare i umiru. Ljudski život, ukratko, je toliko nebitan naspram njegovog, i sve mu više pada cijena, sve dok smrtno "krdo" oko njega ne znači ništa više od roja dosadnih insekata. Starješine vampira su među najživčanijim, neugodnim, paranoičnim, ukratko čudovišnim bićima koje je svijet ikada upoznao. Možda nisu točno demoni, ali već na toj poziciji, zar itko može prepoznati razliku?

Vampiri bi izgorili od sunčeve svjetlosti - točno. Vampiri trebaju uvijek izbjegavati sunce ili će umrijet, iako se neki boje sunca samo neko kratko vrijeme. Vampiri su noćna bića, I neki jako teško ostaju budnima tokom dana, čak i u zaštićenim područjima.

Vampire odbija miri češnjaka - netočno. To je samo mit, i ništa više.

Vampire odbija raspelo i ostali sveti simboli - ovo je najčešće netočno. Ali ako, onaj koji ima sveti simbol posjeduje toliku vjeru u moć što taj simbol predstavlja, vampir može iskušati loše efekte od tog istog simbola.

Vampire ubija drveni kolac proboden kroz srce - netočno. No ipak, drveni kolac, ili strijela kroz srce vampira će ga paralizirati dok se isto ne ukloni.

Vampiri imaju snagu desetorice ljudi, mogu zapovijedati vukovima i šišmišima, mogu hipnotizirati živuće i liječiti i najgore rane - netočno ali i točno. Moć vampira raste sa godinama. Mladi, tek stvoreni vampiri su samo nešto moćniji od prosječnog čovjeka. No kako vampiru godine prolaze dolazi mu i razumijevanje, on uči kako koristiti svoje tajne magične moći, zvane Disciplinama. Moćniji stariji vampiri poput Lestata ili Drakule i pravi stari vampiri - osnivači klanova i njihovi izravni "potomci", koji su lovili noćima prije tisuća godina često posjeduju skoro pa božanske moći.
- 20:07 - Donors (0) - Prr-Prr-Print - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.