Strogo povjerljivo

09.11.2010.


Nekidan me razveselila Suzette, iz jednog čisto zafrkantskog razgovora rodila se ideja da mi napravi "pravi" horoskop sa svim onim famoznim zavijutcima, repićima, znakićima, prvim kućama, drugim vikendicama i ostalim čudima svita koja se kriju u natalnoj karti.
Iskreno, u te horo(r)skope na predzadnjim stranicama časopisa i virujem i ne virujem kako-kad, u stvari, vrlo rado prihvatim sve ono dobro i pozitivno i uvjeren sam da je sve apsolutna istina, a za ono šta mi baš i nije po guštu obično pretpostavim kako se stoposto radi o nekoj greški.
Ka ono, to se odnosi na one "niže" tipove, a ja sam naravno iznad tih nizina, moš mislit...

Međutim, ovoga me puta baš jako zanimalo kako su se to posložile zvijezde iznad Splita posljednje zimske zore tamo neke davne godine i uopće, na koji me način sve te svemirske silnice potiču ili zastavljaju na ovoj plovidbi prema... prema... aštajaznam prema čemu!



U stvari, nitko od nas ne vidi sebe u realnom svjet(l)u, ne postoji način na koji se možemo odvojiti od vlastitog tijela pa onako s neutralne pozicije sagledati sve dobre i loše strane i ne samo to - zašto neke stvari postižemo s lakoćom, onako s livom rukom, a za neke druge smo totalne trube!? Uostalom, nitko nije savršen. Osim nas naravno! Ah da, i Chucka Norrisa!
Dakle, ogledalce ogledalce, kaži mi tko je najljepši na svijetu...

I tako, nakon par dana, pošalje meni Suzette sliku svoju odnosno sliku moju u kojoj sve stoji crno na bilo! Nema mrdanja ti ribo jedna vodenjačka sa suncem i mjesecom u prvoj kući!
Osim natalne karte, tu su i detaljna objašnjenja na sedam-osam stranica.
I šta reć?
Nakon prvog čitanja osta sam paf!
Nakon drugog čitanja osta sam paf - paf!!!

Čoviče, ne samo da me snimila i dokumentirala kao ono za policijske kartoteke, en face - profil - poluprofil, nego me rendgenskim zrakama ogolila do zadnje kosti! Hm, nije mi ovo bilo baš pametno, sad Suzette zna sve o meni i morat ću je debelo podmitit ako se ikad budem kandidira za predsjednika...već nečega!
Bez zafrkancije, iznenadilo me koliko mi se toga poklopilo i zaista, iako je sve ovo najbolje prihvatit kao zabavu, nema sumnje da u tome ima "nešto." Uglavnom, sad mi je lakše kad znam da neke zvizdarije koje sam napravija u životu nikako nisam moga izbjeć kad su već bile zapisane u zvijezdama, jel tako!? A šta sam ja bidan moga, tz tz...

U bermudskom trokutu - zdravlje, ljubav, lova - ima puno lipih stvari ma ih ne smin reć!
Zezam se, a šta ne bi moga reć. Zdravlje mi je, a šta ću vam govorit kakvo mi je zdravlje, dovoljno je napomenit kako sam od nekadašnjeg ljutog sportaša doša do oblika onoga čovječuljka iz reklame od Michelina!
Uništit će me sklonost piću i jelu, a posebno slatkome! A šta ću kad sam uvik i gladan i žedan!? Moram jist! Moram pit! Kako ću preživit?
Lova!? Nema love!
Neće me lova da ga jebeš! Kako dođe, tako ode ća!
Istina, neću nikad kopat po kantama, ali da ću se nešto opinezit - hmmm teško teško...
Ljubav - eeeeeee, ljubav...

Uglavnom, tiho tiho da niko ne čuje, ima ljubavi u mene na lopate, ma šta lopate, ljubavi na karijole, bolje mi je više ništa ne govorit...
Opet napominjem - nisam ništa kriv, to je samo zbog Venere u ascedentu.

Ne funkcioniram baš najbolje u okruženjima u kojima osjećam utjecaj nekih, ajmo to reć - mračnih sila, ali kad se s nekim nađem na istim valnim duljinama onda možemo surfat zajedno priko cilog Tihog oceana!
S hedonizmom moram umjereno i sve će bit u redu.
Više se kretat!
Bavit sportom!
Manje se bavit pizdarijama!

Umjetnost mi je isto dobra, ko bi reka!?
Navodno bi moga bit neloš fotograf ili pisac samo kad bi se tija malo potrudit.
U svakom slučaju, imam odličan horoskop!
Možda i bude nešto od mene!
Tamo negdi u šezdeset i petoj kad odem u penziju...

Samo sam zaboravija pitat Suzette šta kažu zvijezde, koliko će mi masline ove godine platit ulja!?



<< Arhiva >>