Brzo, brže, najsporije

07.11.2010.

Jeste li primjetili reklame koje vam umilno preporučavaju famozne čudotvorne lijekove i takozvane dodatke prehrani?
Obično započnu nekom zabrinutom izmučenom facom sirote manekenke i ozbiljnim glasom spikera koji kaže - Muči li vas migrena? Patite li od žgaravice?
Probajte - štrljibrljonagarin forte i bit će vam bolje! I zaista već nakon konzumacije jedne čarobne tabletice, izmučena faca iz prve scene reklame postaje vesela i poletna, odnekud se pojave muž i djeca pa svi zajedno skakuću livadama prepunim šarenog cvijeća, svijet je opet fantastično lijep!

A onda, pri samo kraju reklame, glas onog ozbiljnog spikera ubrzava u šestu brzinu i dok se još niste ni snašli ispali pravu verbalnu kanonadu!

Prijeupotrebepažljivopročitajteuputuolijeku. Zaobavijestioindikacijamamjeramaoprezainuspojavama
upitajtesvogliječnikaililjekarnika
- boingggg!

Čovječe!

Ovdje smo se tako fino prilagodili zakonima EU koji kažu da za svaki lijek ili preparat koji se izdaje bez liječničkog recepta obvezatno morate izgovoriti ovu čudovišnu rečenicu i to baš svakog puta, bez iznimke. Hm, život nam baš postaje kompliciran, koliko se sjećam, prije je na tim bočicama obično pisalo samo ono - "prije upotrebe promućkati!"

Ah što ćemo, danas nam sve postaje ubrzano, brzo jedemo, brzo ljubimo, brzo gubimo, danas je tako cool biti u žurbi pa sam tako i ja u skladu sa suvremenim stremljenjima započeo ovogodišnju berbu maslina.
Masline obično berem na starinski način, jednu po jednu, budući da su moje oblice velike ko šljive, onako zavodljivo ljubičaste i zapravo, nekako je fin osjećaj kad svaku od njih dotakneš rukom a kasnije ti po prstima ostane onaj ljepljivi sloj, esencija Mediterana...



Međutim, ovoga sam puta odlučija sve to maksimalno ubrzat jer božemoj, malo je vrimena, kratak je dan, kiša će, snig će, zima samo šta nije, pa sam pripremija cerade, češljeve i sto drugih čuda misleći da ću staru maslinu sredit u po ure, maksimalno tri kvarta...

I stvarno, znalački sam pročešlja sve grane, plodovi su padali doli po ceradi ka kruške uz neizbježni tup-tup, istina nisu samo masline padale, bilo je tu i lišća i grančica i svakakavih baja i gusjenica pa je opet tribalo sve to odvojit, još jednom pregledat da se ne nađe koja maslinica diverzantica koja će pokvarit ulje i tako to..

I kad sam bija deboto gotov, napunija sić do vrja, stara se maslina najednom uzgoropadila, digla livu nogu i opalila po onome siću ka Šurjak u najboljim danima, ne čekajući ni časa odletija sić niz strminu pet-šest metri sve do donje vlake, a masline se rasule na četiristopedesetišest strana svita. Astigospe šta ću sad!?

Točno sam zna šta je maslina tila reć. Samo šta nije počela govorit isto ka i uvriđena ljubavnica, a šta je frajeru, čekam te misecima da dođeš, molim, kumim, i onda se najedanput pojaviš s nikim zvizdarijama, oćeš me se riješit na brzinu i onda te opet neće bit po godine! I mora sam slušat svu tu tiradu dok sam još jednom po treći put kupija one iste masline koje sam na "starinski" način već moga pritvorit u ulje...

Jema maslina prav!
Ipak je ona ženskoga roda!
Ente tente - festina lente
Žuri polako!



<< Arhiva >>