Naš đir je pravi đir

04.02.2009.

Eto ti ga na, ma zamislite slučajnosti!
Baš sam se u prošlom postu raspisa o Monici Bellucci kako mi se stalno ovih dana ukazuje u dubinama monitora, skrivenim zakutcima hard diska i labirintima tangencijalnih krivulja, kad ono baš sinoć, nakon obavljene spize u hipermarketu kojeg sad nemam namjeru reklamirat, koračam priko parkinga prema autiću naoružan kesetinama do zuba, po dvi u svakoj ruci, pušem ka kravosac i još bezuspješno pokušavam pronać ključeve. Enti ključe dabili ključe, uvik ih gubim, nikad ne znam di su mi...

Spustim spizu na haubu, privrćen po žepima, nije u ovome, nije u onome, ma di je sad zagospublaženu, kad eto ti u jedan čas
iza mene... ko!?

Ma neee, nije Monica Bellucci, nego jedna prava pravcata žena-zmaj koja izgleda još pet puti bolje od Monice - Orlanda, sunce moje lipo...
Orlanda vam je čudo od žene, ozbiljno vam govorim, ne bucam niti malo, uvik je u nekome điru, motu, puna energije, ništa je ne može zaustavit... nekako je baš došlo njeno vrime!



- Heeej pa di si ti!? - Orlanda Magic(a) me pogleda sa ona dva svoja lipa crna oka i ja sam već napola skuvan i pečen...
- A evo me ovod, posli tries godin, tražin kjuče od auta, bit
će san ih opet izgubija
- Ajde ajde, pogledaj malo bolje po gaćama, bit će se sigurno
negdi sakrili...

I bome je - pogodila je, eto da mi ona nije naletila ne znan kako
bi..

- Nismo se vidili cilu vlašku godinu..
- Čini mi se da je prošlo i malo više od vlaške godine, kako
si mi ti, Brode?
- A evo dobro, ista meta, isto odstojanje...
- Je li izlazite šta?
- Ma... slabo, u stvari nikako, ne da nam se, di ćemo uopće...

E, ali zna Orlanda di ćemo!

Prije nekoliko miseci na jednom jako veselom ženskom rođendanu (kakvi već ti rođendani uglavnom i budu) rodila se ideja za koju virujem da bi mogla biti zanimljiva i vama.

Zaključile su tako Majda i Orlanda da u Splitu zapravo baš i nema dovoljno mista na kojima bi se generacija iznad 30, 40... godina dobro provela. Cilj im je bija organizirat cili niz manjih ili većih događanja na kvalitetnim ili zanimljivim lokacijama, koja bi tematski bila različita, a koja bi uvik bila popraćena dobrom mjuzom ili zanimljivim programom.

Tako se rodila ideja za NAŠ ĐIR, koji bi možda moga postat i dil vašeg đira. U ovom trenutku govorimo o već dogovorenim svirkama stvarno kvalitetnih grupa, koje sviraju odličnu muziku uživo. Pop, rock, jazz muzičari, sevdah, romska glazba, karaoke, promocije pića, hrane, večeri poezije, kulinarska, sportska i razna druga natjecanja... za svačiji ukus će se, virujemo, naći ponešto, a možda ćete im svojim idejama i vi pomoć da zajedno budu još kvalitetnije i bolje.

Majda i Orlanda pozivaju vas da svojim prisustvom uveličate jednu ovakvu feštu, ovaj put povodom ulaska u mjesec ljubavi, koja će se održat 6. veljače (ovaj petak) u restoranu "Mala Kate" u Goričkoj ulici (iznad Općine), s početkom u 21:00. Uz bogati švedski stol (100 kuna po osobi), gosti su im ovaj put grupa "Kantaduri", četiri vrsna muzičara, koji su im se u više navrata pokazali kao recept za zajamčenu zabavu.

- Borati, pa to je ludilo!
- Nego šta nego ludilo, već nam prvu večer sviraju Brački
Kantaduri, ulazimo u misec ljubavi, tribamo to proslavit! A oni su ti super!
- Ma je li ti to ozbiljno!?
- Nego šta!
- Onda se obavezno vidimo u petak, obavjestit ću ekipu!
- Ajde baš mi je drago, samo nam se do četvrtka navečer obavezno najavite na mobitel
da znamo koliko će vas bit za stolom, zbog spize! Što prije! Rezervacije su obavezne!
- Na koji broj?
- 098 527 829
- Dogovoreno!



I tako ljudi moji, eto da sam samo koji sekund ranije iskopa iz gaća ključ od auta, ko zna bi li uopće sazna za ovo.
Moja Orlanda me u samo jedan minut zarazila svojom energijom. Manipulatorica jedna!
Ma ke Magica!

"Naš đir" je u điru!
Ajde, mrdnite se malo, šta ćete radit u petak uvečer, možda doma peglat
trosjede!?
Gledat televiziju?
Ma dajte molim vas lipo, budite pametni!



Istina je da nas je udavila južina, kiša je dosadila više i Bogu i ljudima, ali eto baš mi je u danas, u sami sumrak, prvi put ove godine zamirisalo proliće!
I prve mendule su procvitale, kao što se iz priloženoga vidi!

Još bi vam mogla, desiti se ljubav - desiti velim....
Samo...znate šta, sigurno vam se neće desit ako ostajete doma!
Ajmo Splićani, Solinjani, Kaštelani, Trogirani, Sinjani, Omišani, imate broj telefona, imate sve, nemojte mi posli govorit kako niste znali...
Idemo u đir!


*još samo 5 ...

<< Arhiva >>