U očekivanju Gogoa

04.10.2008.


- Hej, draga pa kako si ti?
- Hm…nekako kinematično.
- Što si bila u multipleksu u Jokera?
- Ne, u stvari, pa znaš…gibam se bez uticaja sile.
- A –ha, pa to je divno
- Fakat je.

- I…kako ti je muž?
- Koji muž?
- Tvoj muž.
- Nemam ja muža!
- Kako nemaš?
- Pa nikad ga nisam ni imala, nemam pojma, otkud ti sad to?
- Zar se nisi bila udala?
- Neee, to se bila udala moja rodica Sanja!
- Ah da zaista, sjećam se, je li to ona meketava?
- Ne, Tanja je meketava, Sanja je sva u polarnim koordinatama, uostalom Tanja je manja nego Sanja, Sanja je visoka, ima noge do plafona.
- Znači tako, Sanja se udala…

- Da, udala se za tipa koji u živi u istom portunu zamisli, u kneza Višeslava, točno u stanu iznad njezinog.
- Stvaaarno?
- Kako su se upoznali, u liftu?
- Ma ne, tom tipu iznad nje, jednom je poplavilo kupatilo, pa se Sanji dolje sve ovlažilo.
- Ovlažilo?
- Da, pol plafona je bilo vlažno, Sanja fakat poludila, otišla gore lupat na vrata…
- I?
- Tip joj obećao sve posušit.
- A-ha…
- Deset dana joj je visio po stanu dok sve nije sredio.
- Hm…vidim da je dobro sredio…
- Ma da, sad žive zajedno u tom stanu na donjem katu.
- Vidiš kako ponekad vlaga dobro dođe…

- A tko živi gore?
- Njegova mama i dečko.
- Čiji dečko?
- Pa mamin valjda!
- Koliko je mami godina?
- Čuj, nisam sigurna, ali kažu da je u mladosti hodala sa Napoleonom
- Ma daaaj!
- Ali ne onim Napoleonom, nego s nekim tko se isto tako zove.
- Bonaparte!?
- Ne hvala, ne bih sada…



- A ti moja Kike?
- Ah, a šta da ti pričam, mislim da ću dati otkaz na poslu.
- Otkaz, zašto!?
- Ne mogu više više izdržat taj pritisak.
- Pritisak?
- Da, onaj konj iz LjuP-a, pa bizon od direktora, a da ti šefa zaštitarske službe ni ne spominjem…
- Konj iz LjuP-a!?
- Da, iz ljudskih potencijala…
- Kako te pritiskaju?
- Relativno.
- Ma nemoj mi reć!?
- Apsolutno relativno!
- Ah draga znam kako ti je.
- Znaš, ili samo misliš da znaš?
- Smatram da mislim da znam…u stvari nisam sigurna, moram još razmišljati…

- I što planiraš sad?
- Mislim da ću biti lobist, to mi je baš nekako fora…
- Što rade lobisti?
- Pa ne znam još točno, ali to mi zvuči onako… tako…nekako uzvišeno!
- Ah da, to je nešto slično radovima na visini!
- Ma ne, ideš vam ideš tam, pa utičeš na osobe.
- Blago tebi, ja ne mogu uticati ni na svog hrčka.
- Imaš hrčka?
- Da, Mikija…
- Kako je Miki?
- Ne znam, nisam ga vidjela već neko vrijeme, izgubio mi se…
- Ah ti hrčci, nije lako s njima.
- Ali čujem ga po noći kako trčkara, mora da je negdje u stanu
- Doći će kad ogladni, muško je...

- Tako ti je to, moja ti…

Stanka…
Puše jugo, po Bačama se bacaju piciginaši...

- Znaš li da se Gogo iz STour-impexa razvodi?
- Jeeeli!?
- Je, gotovo je, uvijek sam znala da ona ženska nije za njega…
- Koji je razlog?
- Kako zašto koji razlog?
- Pa zašto se Gogo razvodi?
- Nesklad karaktera.
- Mogla sam i pretpostavit..
- E moja Kike, naše babe su to zvale kurbaluk.
- Nije valjda?
- Baš, čula sam da Gogo ima ljubavnicu!
- Ljubavnicu!? Jesi li sigurna?
- Nisam.
- Kako nisi?
- Imam samo jak feeling za taj osjećaj…
- A ne znaš tko je ona?
- Koja ona?
- Ljubavnica…
- Na žalost, nisam ja …
- Neka iz njegove firme definitivno, tajnica eventualno…
- Draga moja, definitivno si eventualna!
- Hvala ti draga, to je lijepo za čuti.
- Ah kako vrijeme prolazi
- Da, već je pet…
- Morala bih..
- I ja isto…


- Mogli smo opet koji put na kavu!
- Obavezno!
- Aj pa se vidimo
- Bog draga!
- Booog….



Suzi je skoknula par stepenica iznad Žbirca, dok nije pronašla svoju crvenu Opel Corsu, Kike je krenula pješice prema Ovčicama, izvadila mobitel iz torbice i nazvala Gogu, vlasnika STour-impexa…

- Alo dragi, ja sam…
- E!?
- Dobro je, bila sam na kavi sa Suzanom, znaš onom iz Županijske…
- Nisam siguran, možda iz viđenja, je li to ona meketava…
- Da, da, u stvari nije ona meketava, nego joj rodica Sanja..ili Tanja, ne znam sad! Dobro je, bojala sam se da Suzi zna za nas, ali mislim da nema pojma…
- A – ha, dobro…
- Čujemo se dragi…
- Čujemo se draga.

Nakon nekoliko minuta, u trosobnom stanu na Žnjanu, mobitel vlasnika STour-impexa, opet je zazvonio…
- Alo mačak, Suzi je…
- E!?
- Bila sam s jednom prijateljicom na kavi, onom Kikom šta radi u Ćistoće, znaš je e…
- Ma znam je više onako površno…
- Dobro je, mislila sam da nas je skužila, ali nije, ne boj se…
- Neću…
- Vidimo se mačak..
- Vidimo se mačko…



<< Arhiva >>