Ministri i limuni

24.02.2007.


Nešto se u posljednje vrime izuzetno radujem vikendima. Nisam nikad ranija bija opterećen ponedjeljcima i petcima ali sad čekam kraj tjedna ka ozebal sunce. Možda je deset godina rada u jednoj firmi, kritično vrime za napravit korak dalje. Pada li to moj hm...radni elan?



Vozeći se jutros puntićem od Splita prema Trogiru nisam se, ne boj te se, sudarija sa niti jednom beštijom. Ali isto sam se malo štrecnija kad sam u retrovizoru ugleda rotirajuća plavo-crvena svjetla nekog tamnog nabrijanog policijskog auta. Pa isto tako i sa druge strane ceste.
Ali opet se ne morate plašit, nisam ja ni u kom slučaju bio predmet „kriminalističke obrade“
Dodatne policijske patrole na svakom raskršću su mi dale mislit da se opet dogodila nekakva teška pljačka ili ubojstvo.

Na svu sriću ništa od toga. Razlog te strke i zbrke je bila jedna najobičnija posjeta ili vrlog premijera ili nekog od njegovih ministara sirotanovića. Proletili su u koloni pored nas vozeći se brzinama najmanje pedesetak kilometara na sat većim od dopuštenih. Znate, njihovo vrijeme je jako dragocjeno. Pa je stoga njima dozvoljeno kršiti zakone koje inače vrijede samo za nas obične smrtnike.

Eto im sad ova slika, koja se ne odlikuje nekom vrhunskom kvalitetom i nije ovdje zbog kolone ministarskih limuzina već zbog toga što je vjerojatno posljednja ovog uspravnog krasnog čempresa koji će platiti životom napredak civilizacije i širenje ove cestice pompozno zvane Jadranska magistrala na četiri trake.



Mojega juniora glisera i didu upravo sam otpratija na put u Rijeku. Idu u posjetu malome bebaču. Jučer je barem pet susida donilo blitvu i ostalu zelenjavu iz svoga vrtla da ponesu sa sobom. Sad su napunili puno auto blitve, kupusa, kavula, naranača, limuna... Ako ih negdi zaustavi policija, posumnjat će da su šverceri voćem i povrćem.



A ja ću ubrat još malo ovih limuna iz moga vrtla. Ajme ljudi šta vam ja volim limune! Još iz pubertetskog razdoblja. Kad sam otkrija čari hm...limuna. Ima bi šta šjor Zigmund analizirat nad ovom rečenicom...

Izlazim van, ludilo je dan, a to je postalno normalno skroz, iako nije kolovoz...

Ma baš je lipo, dolazi mi ekipa, idemo negdi u akciju...







<< Arhiva >>