Jema li ča novega?

09.02.2007.

"A jema li čakod novoga, an?"

Kad u ovim izgubljenim južnim predjelima Lijepe naše, čujete ovako "diplomatski" sročeno pitanje, onda vam to nikako ne znači da vas pitaju nešto svakodnevno i općenito, u smislu posla, stana, auta itd. nego to znači samo jedno, je li se rodilo ili barem "napravilo" dite!?

Znam da se od tog pitanja mnogim ženama diže kosa na glavi, pogotovo onima koje su udane, a nemaju dice.
Ne samo zbog tog kurjožastoga pitanja, nego i zbog onoga koje neminovno slijedi neposredno nakon: "A šta više čekate?"

Ma pustimo sad to šta se mnogi vole petljat tamo di im nije misto. Imam vam se nešto pohvalit. Posta sam barba!
Barba Brod u boci....
Da ne bi bilo zabune, posta sam ujak.

Jerbo, u nas vam nema puno kompliciranja oko tih naziva. Nama su svi ujaci stričevi, tetci, petci, ku*ci palci - barbe, a sve ujne, strine, tetke, petke su jednostavno – tete!
Ali u vezi ovoga "problema" uvik počnu rasprave. Jer neki filozofi znaju naprosto popizdit na to naše pojednostavljivanje.

Oni se obično ponose činjenicom da se u njihovim krajevima ljudi oslovljavaju točno po onome što oni zaista i jesu u rodbinskim odnosima. Tamo se točno zna ko je stric, ko je tetak, ko je svak, punac, jarac, prasac, magarac....

Pa šta je to mene briga!
Ja isto tako dobro znam šta je meni barba Toma i šta mi je barba Lovre i šta mi je teta Slavica, a šta vas uopće boli nika stvar za to!

Jer za pravo reć, ne znam ko je to sve izmislija ova rodbinska imena, ali meni većina njih izgleda ka božemiprosti beštimje....
Svekrva, jetrva, zaova, kunjad, pašanac....Sve lipše od lipšega!



Ma, u stvari baš me briga, najvažnije je da smo malo pojačali obiteljsko stablo, jer ovako do sada, moj junior nije ima ni sestre ni brata ni rođaka ni rodice....

Ali onom pitanju iz naslova smo svi bili izloženi u zadnje vrime, jer kako mi sestra već godinama živi u Rijeci, tako su lokalne dežurne kurjože i ćakulone bile bidne hendikepirane, jer nisu imale pravih informacija iz prve, druge ili stote ruke. Eto im sad na znanje, rodija se mali Fiuman, kombinacija Dalmacije i Kvarnera. Neka je dite živo i zdravo, za sve ostalo ćemo lako...



Ma bravo, još vas samo jednu stvar imam pitat vezano za ove obiteljske odnose.
To do sad nikako nisam uspija saznat. I nitko mi ne zna baš dobro odgovorit.
Slušajte vamo!
Ako su žene od dva brata jetrve, a ako su muževi od sestara pašanci, šta onda dođu žena od brata i muž od sestre međusobno? Čekaj, čekaj, da vidim jesam li sad ovo zakomplicira....

Dakle 'vako... Da moja žena ima brata i da joj je brat oženjen, šta bi meni onda došla njegova žena?
Svi mi govore da ona ne bi bila ništa? M'da! Onda kako bi joj se obraća? Moja ništa?



<< Arhiva >>