red bush

utorak, 26.07.2016.

BITI ČOVJEK, BITI ŽENA

Sjetim se jedne prilike, dok sam pisao komentare na jednom portalu, kako mi je neko prigovorio da budem čovjek. Nažalost, nisam mu stigao odgovoriti.... Ispada da pišem, da širim nekakvu demagogiju, da želim u naivnost odvesti ljude... Izgleda kako je ono što pišem jedan običan spin. Ustvari, ne znam što znači taj 'spin', jer mnogi misle kako će uporabom nekih novih riječi postati napredni...
Ne želim reći kako znam, kako sam čovjek bez sumnje, kako sam onaj koji ne posrće, kako sam onaj koji se ne zna zapitati u vjerodostojnost i istinost samog sebe...
Prigovor je bio u vezi vjere, kao i u vezi ostalog što sam pisao... Moj odgovor je trebao biti taj da ga je prigovaratelj dao sam sebi...
Nisam naivan.... Ipak, moj odgovor će uvijek biti mnogima: Budi čovjek !!! Budi žena !!!....
Svjestan sam onoga što pišem. Nažalost, ako Vam ovo savjetujem ne mogu Vam reći kako će te biti slavljeni, kako će Vas poštovati i cijeniti, kako će te biti uzor mnogima, ili kako će te biti ugledan član ovog društva i svijeta...
Jer, biti će upravo suprotno. Bićete ismijani i poniženi, bićete manje vrijedni. Držaće Vas naivnima i glupima. Reći će Vam da s Vama nešto nije u redu, da ne znate živjeti i da niste zavrijedili život.... I gle čuda, neće Vas držati jednakima sebi, jer nemate mudrost i znanje, jer se ne znate snaći. Jer rekoše kako se samo jednom živi i kako život treba iskoristiti u potpunosti...
Da. Moj odgovor i savjet ipak bit će: Budi čovjek !!! Budi žena !!!.... Jer, što je uopće naivnost, ili što je samo znanje. Odnosno, čime se mjeri mudrost...
Možda Vas želim uputiti na jedan veliki rizik... Jer, čujem od mnogih mudrih i znanih kako bez rizika nema uspijeha...
A može li naš jedini uspijeh biti samo slava, moć i materijalno bogastvo, jer kad čovjek ili žena umru onda odoše bez svega...
Život je tako prolazan, tako brzo prođe, u tren oka...

Oznake: lijepe riječi traži uho a ne istinu

26.07.2016. u 21:01 • 7 KomentaraPrint#

četvrtak, 14.07.2016.

SEX - užitak, produženje vrste

Često možemo čuti razne stručnjake koji govore o sexu, o njegovim vrlinama, o umijeću vođenja ljubavi, o načinima i metodama, pa tako i on biva uvučen u pojam naprednosti i zaostalosti...
Nisam nekakav stručnjak da bi umišljao kako znam koje su njegove vrijednosti, u čemu se ogleda njegovo umijeće, odnosno koji su kriteriji da bi se on mogao odrediti kao nešto što je napredno ili primitivno....
Ipak, mnogi se ponašaju tako da nam izgleda kako su ga oni izmislili, unaprijedili, odnosno kako su ga izdigli iznad nečeg primitivnog. Tako nam svoje vlastite nastranosti žele prikazati kao nečim boljim, modernijim, uzbudljivijim, intelektualnijim i profinjenijim...
Istina je zapravo u tome da su naši spolni organi, osim nekih drugih fizioloških funkcija, nastali isključivo radi produženja naše vrste, a užitak je samo tek jedan od mnogih razloga spolnog parenja... Jer, ono što nas je stvorilo, ili ono što nas je evoluiralo, moglo je odabrati neke druge načine...
Danas je produženje vrste zapravo jedan primitivan korak onih manje inteligentnih, onih manje obrazovanih, odnosno zabluda ruralnih i zaostalih regija....Takvi ideolozi i moderatori vođenje ljubavi nam nameću nečim gdje ne bi trebali imati granica, pojmom gdje bi trebali rušiti stereotipove, nečim gdje nam je sve dopušteno, odnosno trebamo se prepustiti samo užicima i vrlinama naših zanesenih mašti i strasti... Jer, sve je po takvima samo ljubavna igra...
Tako danas imamo razvijenu Europu, odnosno zapadni svijet u kojem hara 'bijela kuga', područje ljudske savijesti u kojem odumire život, jer je takvo društvo sex uzdiglo na najviše pijedestale slobode i umijeća.... U takvom društvu ne buja život, nego se da osjetiti dah starenja i truleži.... Imam li snage takav svijet nazvati bolesnim, ili sam zapravo bolestan ja, kada se usuđujem izgovarati takve teške riječi... Jer, neke nove majke vode svoje psiće ili psine... Jer, voditi dijete znači biti sputan u pogledu karijere, znači nekakav uteg u svijetu koji nas ocjenjuje...
Zbog toga se, i zbog drugih raznoraznih razloga, pokreću vještački izazvane migracije stanovništva, gdje svi veliki igrači imaju svoje planove i ideje. Takvima nisu bitni sami ljudi nego jedino ono što su oni zacrtali u svojim velikim i moćnim umovima...
Zato, možemo li govoriti o postepenom odumiranju bijele rase... Ne znam je li time zadovoljena pravda zbog svega onoga što je ona učinila drugim rasama, ali doći će vrijeme kada će bijelci biti progonjeni i zlostavljani zbog boje svoje kože, jer biti će manjina... Ovo neće biti naše vrijeme, ali biti će onih generacija koje dolaze....
Možda je druga opcija velikih umova da genetskim inžinjeringom proizvode 'našu' djecu, gdje će ih roditelji odabirati prema katalozima... Valjda, onda neće biti problem da se u potpunosti okrenemo homoseksualnosti i raznim orgijama, istim onim koje su bile u doba starog Noe, odnosno u ono vrijeme Sodome i Gomore, ili u nekim drugim vremenima koja nisu zabilježena...
Valjda, onda mogu majke slobodno ubijati svoju nerođenu djecu, jer grijeh je i moralno potonuće ubiti mlado od neke domaće životinje. Pobačaj tada može postati nešto logično i jedino rješenje, jer zašto bi na svijet donijeli nešto svoje kada su nam drugi omogućili da imamo nešto puno bolje i kvalitetnije...
Treća opcija je da nas zamijene roboti, mehaničke naprave kojima će upravljati naši veliki i moćni umovi, koji će tada doista postati nečiji stvoritelji, odnosno bogovi...
Kako god bilo sex je užitak i način produženja naše vrste... Niko nema prava da ga prisvaja, jer on je od vremena našeg postanka i pravo svih ljudi... Tu mora biti reda i zakona, postavljenih granica... Ne mislim na stvaranje nekakvih policija ili progonitelja nego sami sebi moramo postaviti granice... Ne zbog nas nego zbog onih koji tek trebaju doći...
Ali, valjda je ovo nekakva smušena demagogija, rukopis lažnog morala, post umišljenog dežurnog moraliste. Jer, tako često čujem kako je život samo jedan i kako ga treba najbolje iskoristiti u svoje osobne svrhe....
Zašto i kako onda možemo osuđivati druge... Da li je to onda zapravo samo naša ljubomora...
E

Oznake: staviti u svašta ili stavljati svašta, pitanje je sad

14.07.2016. u 21:28 • 3 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 04.07.2016.

Govor budale

Ovaj svijet i ljudi imaju dvije vrste luđaka. Jedni su ludi pozitivno, dok su drugi ludi negativno u svakom smislu što god da uradili ili izgovorili. Dakle, želim reći kako niti u ludosti nismo svi jednaki... I doista, što znači biti danas lud, u doslovnom smislu te same riječi, ljudskog stanja ljudske psihe i djelovanja, ili u njenom sveopćem poimanju...
U postovima koje pišem dalo bi se zaključiti kako sam nekakav vjernik fanatik, odnosno onaj koji bi htio uvesti strogi konzervativni pristup prakticiranja kršćanske vjere, iliti uvesti nekakvu modernu inkviziciju...
A prava je istina kako sam jako loš vjernik, kako gotovo ne idem u crkvu na Sv. Misu, odnosno kako se godinama nisam ispovjedio, što već znaju neki od blogera. Moj najbolji prijatelj često me nagovara da pođem na Sv. Misu. Čujem kako me brani pred drugima, jer ovi vjerovatno misle da sam se odrekao katoličanstva, Isusa, odnosno samog Boga... Ne govorim mu to, ali ne želim da me brani pred drugima...
Često sam prije bježao od njega, jer umišljao sam da sam nešto puno bolje i značajnije od njega, umišljao sam da sam puno inteligentniji... Trebale su mi godine da shvatim kako je on najbolji prijatelj kojeg može neko imati, i da je on bolji čovjek u mnogim stvarima od mene....
A što se tiče same moje vjere trebao se zbiti jedan događaj da shvatim što je zapravo ona...
Prije neku godinu, na hodočašću u jedno svetište u blizini mjesta u kojem živim, pokraj nas, odnosno pored mene sjeo je čovjek za kojeg smo svi smatrali da je luđak u negativnom smislu, i to u svakom pogledu. Kroz grad bi išao samo u nekakvom šorcu, i ljeti i zimi. Kad je bilo malo hladnije zaogrnuo bi se nekakvom dekom...
Sjetio bi se tada nekakvih konceptualnih umjetnika koje su svi veličali... Doista, ne znam u čemu su oni bili bolji od njega ili u čemu je on bio luđi od drugih. Dakle, još jedna nejednakost u društvu, o kojoj niko ne želi govoriti...
Možda je bio lud, ali sve ono što je izgovorio bila je gorka istina koja mi je dala šamarčinu. Najprije sam spoznao sebe, jer jasno je rekao kako je većini prisutnih vjernika sama vjera na zadnjem mjestu, i da su tu prvenstveno iz mnogih drugih razloga....
Pitam se da li je slučajnost da je sjeo pored mene, ili jednostavno luđak privlači luđaka...
Doista, nama mnogima vjera je na zadnjem mjestu, odnosno sami Bog... Strah nas je slijediti put Isusa, jer mnogi će odmah reći kako smo poludjeli, odnosno da s nama nešto nije u redu. A reći će to i vjernici i ateisti...
Jer, danas je 'trgovina' na prvom mjestu... Mnogi htjeli bi proširiti 'iglene ušice' da one postanu slavoluci ispod kojih će umarširati i proći razni 'bogataši'.... A nije bogataš uvijek 'bogataš', niti je siromah uvijek 'siromah'...
Hoće redefinirati samu vjeru, pa tako mogu čuti i vidjeti kako je mnogi prilagođavaju sebi i vlastitim potrebama.... Izgleda mi često kako nam Isus više nije potreban, jer njihove proročke riječi su puno duhovnije, filozofskije, mnogo iskrenije i istinitije...
Mudrost kod mnogih uvelike prelazi onu Solomonovu... Tako, smiješno mi je kad spominju borbu protiv korupcije i kriminala, koju gotovo uvijek vide i zamjećuju kod drugih... Sebe će uvijek opravdati u svemu, i sebe će uvijek vidjeti samo u najboljem svjetlu. Takvi biti će 'bez dlake na jeziku', ali samo prema drugima... Eto, uđoh sada i u sferu same politike... Ali, što budala može znati kada se ona najprije treba naučiti, ili kada sami sebi damo legimitet za nju, odnosno interesna skupina oko nas...
Sebe najprije moramo promijeniti, a onda će sve ići puno lakše i bolje za sve nas...

Oznake: ne vidim napredak nego začarani krug

04.07.2016. u 21:44 • 10 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2016 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Studeni 2016 (5)
Listopad 2016 (19)
Rujan 2016 (6)
Kolovoz 2016 (3)
Srpanj 2016 (3)
Lipanj 2016 (5)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (5)
Veljača 2016 (1)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (3)
Studeni 2015 (3)
Listopad 2015 (3)
Rujan 2015 (2)
Kolovoz 2015 (4)
Srpanj 2015 (2)
Lipanj 2015 (3)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (2)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (7)
Siječanj 2015 (3)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (2)
Rujan 2014 (1)
Kolovoz 2014 (3)
Travanj 2014 (1)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga ISTINA-OBIČNA KRPA KOJOM ČISTIMO NAŠU PRLJAVŠTINU

mahhrvatskahrvatska


Linkovi