borut

30.11.2006., četvrtak

Naravaoucenje

Dosao sam u sluzbu i ukljucio racunar! Istovremeno otvorio mi se burzovni clanak o trejdanju kave i mail s pricom o kavi koja s alegorijskim naputkom kako treba uzivati u zivotu!



1. Burzovno izvijesce je bio suhoparni prikaz povjesti uzgoja kave s osnovnim podacima o njenom porijeklu iz Etiopije i dvije najzastupljenije vrste (Arabika i Robusta), njenog dolaska u Evropu s venecijanskim trgovcima 1615. godine, pocetka useljavanja u Juznu Ameriku (Martinik) 1726. godine, ustanovljavanja kontroliranog trgovanja po New York Board of Trade 1882. godine, glavnim svjetskim proizvodjacima (Brazil, Vijetnam, Indonezija, Kolumbija,, Meksiko, Indija …), a o cemu se moze informirati i na drugim mjestima!

............

2. A sada tekst maila:

"Skupina bivših studenata, sada uspješnih poslovnih ljudi, okupila se da bi posjetila bivšeg profesora. Razgovor se ubrzo pretvorio u žalopojke o stresu na poslu i u zivotu.

............

Profesor je ponudio gostima kavu i nakratko otišao u kuhinju. Vratio se sa vrčem punim kave i sa puno različitih šalica na poslužavniku - porculanskih, staklenih, plastičnih, kristalnih; neke od njih su izgledale vrlo jednostavno, neke su bile jako skupe, a neke su bile profinjenog izgleda. Profesor je bivše studente ponudio kavom.

............

Kada su svi studenti uzeli šalice sa kavom u ruke, profesor je rekao: Ako ste primijetili, sve skupe šalice i šalice vrlo lijepog izgleda su uzete, a na poslužavniku su ostale one jednostavne i jeftine. Iako je normalno da želite samo najbolje za sebe, upravo TO jest izvor vaših problema i stresa.
............

Budite sigurni da sama šalica ne daje kavi posebnu kvalitetu. U većini se slučajeva radi samo o vrlo skupim šalicama koje ponekad sakrivaju ono što pijemo. Ono što ste svi vi željeli bila je kava, a ne šalica, no svjesno ste krenuli za najboljim šalicama i tako se počeli međusobno uspoređivati.

............

Sada obratite pažnju na sljedeće: Život je kava... a poslovi, automobili, stvari, novac i položaj u društvu su šalice. One su samo oruđa koja drže, sadržavaju i čine život, a vrsta šalice niti određuje niti mijenja kvalitetu našeg života.

............

Ponekad, ako se usredotočimo samo na šalicu, propuštamo uživati u kavi kojom nas je život podario.
............

Uživajte u kavi!"


- 22:22 - Komentari (6) - Isprintaj - #

27.11.2006., ponedjeljak

Ana Rukavina ( - 26.11.2006)

"Borut, molimo podršku. (zelimzivot 27.11.2006. 17:10)" - nasao sam u komentaru na prethodni post! I ako jos netko potpise peticiju, namjera je uspjela, a nagrada neka nam bude Anin osmjeh, osmjeh s kojim je "zeljela zivjeti"!


- 21:28 - Komentari (8) - Isprintaj - #

Blog.hr nije sam

Od danas Blog.hr nije sam!!! Xportal zavrsavu fazu zatvorenog rada i sluzbeno se otvara! Nadam se da ce konkurencija doprinjeti unapredjenju beta faze Blog.hr! Evo inauguralnog teksta:


"Xportal.hr – Vaš građanski portal

Želite reagirati na neku vijest, medijsku podvalu ili laž? Imate nešto za reći, ali ne znate gdje bi ste to mogli? Uvijek ste željeli pisati i izviještavati ili možda imate blog? Ili ste afirmirani novinar kojem je odbijena vijest zato jer je urednik poznat po cenzuri i dobrim odnosima sa svim strankama. Ako želite nešto napisati, izjaviti, komentirati ili jednostavno saznati najnovije vijesti iz građanske perspektive- od danas sve to možete na Vašem portalu - Xportalu. Xportal je prvi Hrvatski građanski portal gdje blogeri, novinari, ili svi ostali koji to žele mogu iznijeti svoje mišljenje. Bez cenzure. Članci se pozicioniraju prema ukupnoj ocjeni posjetitelja. Na isti način se rangiraju Top autori članaka i novinari. Top novinari prema ocjeni posjetitelja nagrađuju se tjednim nagradama poput DVD playera ili Ipoda. Xportal se sastoji šest glavnih rubrika: vijesti, sport, tehnologija, kultura, zabava i zdravlje te tridesetak pod-rubrika. Ako želite doprinijeti autorskim članakom te usput možda i osvojiti nagradu, ili jednostavno želite čuti glas građana - posjetite www.xportal.hr. Xportal - Vaš portal."


- 00:01 - Komentari (7) - Isprintaj - #

26.11.2006., nedjelja

Iglesias

Jucer smo "setali" Youtubom i uzivali u muzici. Nas izbor (i ne samo zbog spotova iz Jeruzalema i Betlehema):


- 05:48 - Komentari (5) - Isprintaj - #

25.11.2006., subota

Po nagovoru

Kako se danas ne bavim nicim osim ublazavanjem zubobolje, Vesna me je lako nagovorila da po tko zna koji put pokazem "pravo lice" Nadre, a pricu prepustam Vesni za komentar!

.......

I opet ponavljam: nije kod nas sve crno! Radi ravnoteze je tu Maci,



a ima i kolektivnog drijemanja!


- 19:19 - Komentari (11) - Isprintaj - #

Macka na vrucem ...



Za danas je bilo nekoliko planova i svi su otpali jer me je nocas shrvala zubobolja i jedino sta sam od jutros napravio je dogovoreni sastanak kod zubara, sutra u 8,00 sati. Sada sam tek i provirio na balkon gdje na 24 stupnja C Nadra mijenja polozaje!



O da, na nasem balkonu nije bas sve crno!


- 13:59 - Komentari (11) - Isprintaj - #

24.11.2006., petak

Do citanja!

Jos koji sat i o ponoci Blog.hr se gasi zbog nekih radova koji bi trebali trajati 6 - 12 sati! Kada ce se, pak, opet "upaliti" i koja nas iznenadjenja ocekuju - tko zna, i hoce li biti brisanja komentara i tekstova kao sto ja izbrisah palmama i gore i dolje? Nesto je/ce ipak ostalo/ti!/?


- 22:06 - Komentari (12) - Isprintaj - #

22.11.2006., srijeda

Sportski dan

Jucer je bio sportski dan, koji se nakon proslogodisnjeg uspjeha vise ne moze zaobici! Ovaj put odrzao se je na sjeveru na igralistima Mizgava pokraj grada Karmiela. Stizalo se je sa svih strana Izraela, a koliko nas je bilo moglo se je jedino procijeniti po broju autobusa "poslaganih po spagi" i osobnih automobila koji su stalno pristizali!



Vec na ulazu decekivali su nas zabavljaci i upucivali na proprista natjecanja u kojima smo imali sudjelovati!



Kao da se je organizatorima nekamo zurilo pa nisam stigao popiti ni jedno lagano pice!



Odmah su me se docepali medicinari zeleci posto poto ustanoviti hocu li moci podnijeti sve napore koji mi predstoje!



Nakon dugackoga zagrijavanja u vodi, relaksaciju i koncentraciju za utrku sam potrazio u tretmanu refleksologije.



No, usavsi na bazen sve iluzije su pukle kao balon od sapunice. Uz vodu je, vec spreman, cekao Miki Halika bivsi izraelski rekorder u plivanju mjesovitim stilom.



Nevoljko sam se pripremao, ali su me dva klovna dosla ohrabriti i pozeljeti uspjeh!!



Prisao sam startnim podijima i oko mene je sve utihnulo. Krajickom oka sam gledao suca kako udise da bi zazvizdao i odjednom je sve eksplodiralo. Start 50 metara slobodno! Glavna disciplina veceri! Miki Halika se je vinuo najvise, Omri Sela je "ukrao" na startu, a ja sam tamo onaj u stazi br. 1.



Dalje se je sve odvijalo munjevito. Miki je zaustavio stopericu na 25,80 sekundi, Omri na 28'', a iza njih je bila guzva u kojoj sam ja uhvatio cetvrto mjesto s 34,40, pa su mi izmakla odlicja,



ali sam se zato pridruzio onima koju su vec cekali u redu za ukusnu veceru!


- 17:03 - Komentari (19) - Isprintaj - #

20.11.2006., ponedjeljak

Karolina

"Karolina je stigla!" - probudio me je glas voditelja jutarnjeg radio programa koji se ukljucuje svakog dana u 5 i po da me lagano uvede u dnevnu kolotecinu! Onako bunovan (kasno sam isao spavati jer sam uzivao u utakmici u kojoj je Gajdamakov "Beitar" izgubio u Petah Tikvi) tesko shvacam o kome se radi! Malo po malo kuzim. Karolina je zenka zdrala koju su ornitolozi prstenovali i opremili potrebnim uredjajima za pracenje. Bilo je to u Rezervatu prirode "Hula" u Gornjoj Galileji prije 8 godina. Danas je na svom putu iz hladnih sjevernih u tople juzne krajeve, nepogresivo, osmi put za redom Karolina stigla u Izrael i to "bez putovnice, bez ulazne vize i bez radne dozvole" nabrajao je ne skrivajuci odusevljenje Dr. Noi, da bi brzo presao na druge zanimljive teme iz jutarnjeg tiska! Ja ga vise nisam cuo. Razmisljao sam o cudima prirode i unutrasnjim senzorima koji sa stopostotnom tocnoscu vode jata s jednog na drugi, pa na treci kontinent da se uvijek vracaju na ista, ama bas ista mjesta!



I dok sam ja cijeli dan proveo sjedeci pred racunarom baveci se tudjim vanjskotrgovinskim poslovima, prebacivanjem tudjeg novca, odobravanjem kredita za tudje spekulacije, ne jednom sam pomislio na Karolinu koja tu negdje, ne predaleko od mene, gaca po blatu vrebajuci zabu, kukca, mozda ribu ako je voda dublja, bilo sta - samo da se krece, i ne haje sta ce biti sutra. Sutra ce doci neminovno i, ako bude dovoljno odmorna, jednostavno ce rasiriti krila da je topli podnevni vjetrovi podignu u vis i ponesu dalje prema Jugu. A ako ne ulovi dovoljno ili joj krila jos budu drhtala od jucerasnjeg leta odlozit ce uzlijetanje za dan, dva ... ta sta je jedan dan u zivotu zenke zdrala koja osam godina posjecuje iste mocvare, ne mareci ni kome pripada voda u kojoj trazi hranu, ni hoce li opet po tim barama padati rakete Hizbale, ni gdje trebaju biti granice izmedju drzava koje nadlijece, jer ona nema ni putovnicu ni radnu dozvolu, zar ne?!

- 20:08 - Komentari (9) - Isprintaj - #

19.11.2006., nedjelja

U "inozemstvu"

Na naslovnici Blog.hr citam da je bilo problema, da je blog bio nedostupan, da je disk riknuo i jos dosta toga u sta se ne razumijem. Nisam primjetio, jer smo bili u inozemstvo (preko "Zelene linije", one iz 1967. godine prema Zapadnoj obali). Nismo se zaustavljali, kako ne bi izazvali preveliku paznju domacega stanovnistva, osim za fotografirati skolu na kojoj je, u nedostatku vjetra, nevoljko visila zastava Palestinske Autonomije.





Vozili smo sve do naselja Eli (negdje izmedju Jeruzalema i Nablusa), gdje smo ostavili auto iza cuvarske kucice na ulazu, ali ispred stambenih zgrada. Bila je subota, nema voznje, nema rada, nema fotografija ....

"Povratak" u Izrael je bio malo drukciji od nekontroliranog izlaska! Pravi mali granicni prijelaz,



vojnici i oruzje, pa nije bas najpametnije ni ovdje pokazivati fotoaparat!!!


- 17:37 - Komentari (6) - Isprintaj - #

18.11.2006., subota

Galit

Na bazenu me je docekalo osvjezenje. Petkom i subotom ulogu spasavaoca preuzela je Galit, bivsa juniorska prvakinja Izraela u triatlonu i plivanju u svim dobnim kategorijama. Nakon odsluzenja vojske, a prije studija na taj ce nacin zaraditi za dzeparac. Jos ponekad zapliva i brzina joj je ostala ista kao prvi put kad smo zajedno plivali 25 metara (tada je imala 14 godina)!



Sve ostalo na bazenu je nepromjenjeno! Klapa pliva petkom u 13,00 sati i nakon toga se uz kafu obnavlja energija slatkisima! Pa ako je netko slobodan ...


- 07:22 - Komentari (5) - Isprintaj - #

17.11.2006., petak

Update (nadopuna)

U jednom od komentara na jedan od prethodnih postva oglasila se u tom postu imenovana osoba navodeci da je se previse spominje, pa cu sada samo updejtati danasnji post fotografijama sunovrata (narcisa) kako se kupa u suncu





i na kraju fotografijom kolibrica koji bi ona bila izabrala da je birala,



a ja ne bi bio ja kad i poslije kraja ne bih dodao jos jednu!


- 17:35 - Komentari (6) - Isprintaj - #

Sunovrat

Petak je neradni dan. Odspavao sam posteno nakon sinocnje pobjede kosarkasa Spahijinog "Makabija" predvodjenog odlicnim Vujcicem nad "Joventutom". Ustao kasno i pogledao vani u prekrasno jutro. Na osuncanom cempresu ispred balkona grijao se kolibric.




Valjda mu je na nasoj strani, tek djelomocno osuncanoj, bilo jos hladno



A manjak svjetla osjeca se i na slici sunovrata koji je opet procvjetao u studenome kao i lani 26. studenoga i preklani 13. studenoga.


- 08:34 - Komentari (5) - Isprintaj - #

16.11.2006., četvrtak

Nocna slika

Neki dan sam otkrio da su mi pukli potplati na obje cipele (one koje je Vesna izabrala onomad u Jeruzalemu) i brzo sam ih odnio postolaru. Docekala me je gospodja koja za pultom prima poderane cipele i vraca ih nakon popravka, objasnila mi sta ce s mojim cipelama napraviti, napisala potvrdu i zatrazila da joj platim popravak unaprijed. Kako je to bila moja pauza za rucak, istrcao sam s posla noseci u rukama samo vrecicu s cipelama. To joj rekoh. Ona meni da je do danas pokolonila sirotinji tri tisuce pari cipela koje musterije nisu dosli preuzeti i da je to njihova praksa. Upitah je li gazda tu i mogu li ga zamoliti za iznimku. Ona meni da je ona i vlasnik i gazda, a da mogu govorit s njezinim pomcnikom koji ce mi isto to reci. Uzeh s pulta moje cipele govoreci joj da ako pozna nekoga iz moje sluzbe moze ga pozvati i on ce jamciti za mene i, onako u bjesu, udarim s cipelama o pult. Dok su se ruke jos spustale shvatih moju gresku i odmah zamolim gospodju da mi oprosti. Ona istovremeno uzme sebi cipele i pruzi mi listic, te kaze da dodjem u cetvrtak navecer!

Vratim se u sluzbi i ispricam kolegi u kakvu sam se nepriliku uvalio. On me upita gdje, i onda obavijesti da je to uvazena klijentica naseg poslovnog odjela. Sutradan mi jave da je stigla i ja je odoh pozdraviti i jos jednom se ispricati, ali se ona stade ispricavati meni. I veceras sam otisao po te cipele koje je gospodja odmah iznijela pred mene, jer joj vise uopce nije bila bitna njena kopija listica, koju je trebala usporedi s kopijom koju sam joj pruzio zajedno s 80 sekela i propagandnim materijalom Makarske! Ta mi smo vec prijatelji i eto nje u Hrvatskoj, Dalmaciji i Makarskoj na ljeto.

Ali nisam htio o tome, nego o prolasku pored gradskog parka da bih stigao do mojih cipela. A gradski park okupan svjetlima reflektora upravljenih gore u krosnje palmi. Stadoh. Namjestih na self-timer, postavih na zidic i evo rezultata za kojega Vesna veli da nije reprezentativan, ali ja sam tvrdoglav i slika ide u post:


- 18:50 - Komentari (9) - Isprintaj - #

15.11.2006., srijeda

Nogomet, Mihal i Hrvatski (jezik)

Mihal Da je utakmica bila kvalitetnija ovaj post bio, zbog rezultata 4:3, imao naslov VATROMET. No kako je igra odista bila anemicna s puno pogresaka na obje strane, a osim toga i TV prenos se prekinio pa su nas ukljucili u medjunarodni program (kamere postavljene na istoku) i taman kad sam se privikao gledati suparnike na obratnim stranama i citati hrvatske reklame, vratilo nas na unutrasnji program (kamere postavljene na zapadu) i na ovdasnje reklame, priznajem da je najznacajniji vecerasnji dogadjaj mail kojega sam dobio od Mihal.

Mihal je djevojka koja je samo kao turist bila u Hrvatskoj desetak dana i od nas ucila tu i tamo po koju rijec Hrvatskoga. Ove jeseni je virus gripe nije postedio i tjedan dana ne izlazi iz kuce. Pije caj, ljekove i uci Hrvatski! Ako ovako nastavi, mogla bi uskoro kao i M.H. Svabica pisati poeziju:

"""
sreda-15/11/06

Kako ci?
imam mnogo vreme zbog ja kuci vec sedmica
(bolestan-grip),odna ja pokusati uciti hr..svakako
imam mnogo greska ali ti izviniti meni.
ja uzivati pisati tebi.da li pisati sa hr tako ja
uciti?

uzivati vi od utakmica!
pozdrav!
sve najbolje

Mihalica
"""

- 20:20 - Komentari (10) - Isprintaj - #

IZRAEL - HRVATSKA



Veceras u 19,00 sati pocinje utakmica izmedju dviju reprezentacija u njihovom odmjeravanju za plasman na Evropsko prvenstvo! Feby je priredila anketu o ocekivanom ishodu. Trenutno vodi Izrael sa 53,8%. Da se ukljucimo? Treba imati na umu da od jutros pada kisa, ali i da je igraliste na stadionu u Ramat Ganu napravljeno po najboljim standardima, pa kisa ne bi trebala previse utjecati na ishod. Do sada je prodano oko 40.000 ulaznica (uglavnom navijacima Izraela). Sinoc na tiskovnoj konferenciji trener izraelske reprezentacije Dror Kastan je s vidljivim strahom u ocima nabrajao u kojim evropskim klubovima igraju hrvatski igraci, valjda pripremajuci izliku za eventualni poraz. Izraelska reprezentacija na domacem terenu desetak godina nije izgubila ni jednu sluzbenu utakmicu, ali nije niti ubiljezila niti jednu znacajniju pobjedu u posljednjih sedam godina.

Ja idem na nerjeseno, ali ne 3:3, jer pri tom rezultatu u Jeruzalemu prije dvije godine je bilo problema s intoniranjem hrvatske himne "Lijepa nasa"!

- 05:21 - Komentari (9) - Isprintaj - #

14.11.2006., utorak

O pticama i kisi

Svi oni kojima je u ovim jesenjim danima kisa svakodnevna pojava nevoljko ce preci pogledom preko fotografija u danasnjem postu, ali meni je ovo bila prva ovogodisnja kisa, pa joj moram posvetit malo paznje, a osim toga zatekla me je bez kisobrana, u kosulji kratkih rukava s dzemperom prebacenim preko ramena. Cekao sam autobus i preseretan izvadio fotoaparat kako bih snimio jato kormorana u brzom letu (znate da ih vec danima lovam, a oni me izbjegavaju)!



Letjeli su prema sjeveru i vec poslije prve fotografije bilo mi je jasno zasto. Bjezali su pred kisom, koja se je teskim kapima pocela obrusavati po meni. Uletio sam u obliznji haustor i tako izbjegao kupanje, sto nekima nije uspjelo!



Autobus je stigao, otvorio vrata i ja sam uletio u njega brzinom svjetlosti. Nije da sam prosao izmedju kapi, ali podnosljivo suh sam se namjestio pored vozaca i snimao:



Ali kako je iznenada poceo, pljusak je iznenada i prestao. Samo su na ulicama ostale ogromne kolicine vode kroz koju su se automobili probijali,



ama bas probijali!






- 16:19 - Komentari (3) - Isprintaj - #

13.11.2006., ponedjeljak

Moj san

Rijetko sanjam, ili bolje receno, nakon ustajanja ne sjecam se sna! Ali proslu noc sam sanjao i zivo se sjecam detalja. Sanjao sam vlak! Ali ne onakav kakvi danas jure tracnicama,




nego pravi stari vlak s lokomotivom na parni pogon i malim tenderom za ugljen, kakvim sam kao dijete putovao i ucio stanice: Perkovic, Ostarije, Licki Osik, Delnice... Vozio sam se u mom snu, ali nisam bio u vagonu, nego negdje ispred, na njegovim odbojnicima, a lokomotiva je bila otraga i gurala kompoziciju. I nisam bio sam! Bilo nas je petero! Uzivali smo u brzoj voznji i vjetru koji nam je sibao lica, sve dok vlak nije poceo usporavati ulazeci u stanicu. Istovremeno nas je sa strane poceo prestizati jedan drugi vlak, da bi zajedno stali u stanici. Onaj drugi vlak je bio izmedju nas i stanicne zgrade, a iz njega su izisli neki ljudi i potrcali prema nama da nas uhvate. Instiktivno sam poceo bjezati u suprotnom pravcu prema sumi, a sa mnom jos jedan od suputnika. Preostala tri se nisu niti pomakli s mjesta i oni ljudi su ih poveli prema onom drugom vlaku. Nas dvojica smo trcali, ali nekako presporo i cinilo se da ce nas progonitelji uhvatiti. Vec smo bili na dohvat nasipa koji nas je dijelio od sume kad smo zastali, pogledali se, izmijenili nekoliko recenica odlucili da nam se je nabolje prepusti hvatacima, jer tesko da cemo im umaci, a ako i umaknemo tko zna sta nas ceka u sumi. Probudio sam se i bio zadovoljan da je sve proslo, a i da sam barem na pocetku sna vidio vagone moga djetinstva i veselio se jurnjavi u vjetar!


- 18:27 - Komentari (9) - Isprintaj - #

12.11.2006., nedjelja

U potrazi za pticama

Opet sam poslije podne lutao medju zbunjem pjecsare tragajuci za pticama, a naletio na spektakl iza udaljenog sumarka!



Priblizio sam ga zoomom



i pozurio prema tamo!



Isprijecile su mi se i palme



i vodotoranj



pa opet palme



i tamo nisam stigao!

- 20:08 - Komentari (10) - Isprintaj - #

11.11.2006., subota

Prvi navijaci

navijaci

Na praznom telavivskom aredromu cekali smo prve navijace (u srijedu Izrael - Hrvatska; kvalifikacije za Svjetsko nogometno prvenstvo) i odvojili makarsko-baskovosku grupu!



Za pobjedu!


- 21:12 - Komentari (8) - Isprintaj - #

Ozbiljne teme

Irinotecan Kada dobijem mail upucen svim radnicima banke, a nije vezan za radni proces, gotovo ga automatski brisem, jer se najcesce radi o reklamiranju proizvoda i usluga nekoga tko se uspio pribliziti vrhuski banke. Ovaj put sadrzaj pisma bio je malo drukciji. Jedna neprofitna udruga obavjestava o nevoljama bolesnika kojemu metastazira rak jednjaka i zeluca. Jedini poznati lijek koji mu moze spasiti zivot je

I R I N O T E C A N

ovdje pod nazivom "CAMPTO/CPT11/IRINOTECAN". Lijek je inace u korpi lijekova koje odobravaju zdravstveni fondovi, ali nije u protokolu za rak jednjaka i zeluca, nego iskljucivo za rak crijeva.

Udruga, dakle moli pacijente kojima je ostao neiskoristen lijek IRINOTECAN da ga ustupe na koristenje bolesniku koji si ga ne moze priustiti.

Svaka informacija bit ce dobro dosla!!!

- 07:57 - Komentari (1) - Isprintaj - #

10.11.2006., petak

Cizmice



Jutros me je razveselila prica koju sam nasao u pretincu E-poste (poslala I. iz Zagreba):

Teta u vrticu pomaze obuti cizme djetetu, koje je pitalo za pomoc. On je gurao, ona vukla, a cizme nikako na noge. Kad su obje cizme bile navucene na jedvite jade, teta je bila sva u znoju. Skoro se onesvijestila, kad mali rece: "Teta, cizme su na krivim nogama"

I stvarno, bilo je tako. Nije bilo lako ni skinuti cizme, a kamoli ponovno ih navuci. No, na koncu su bile cizme svaka na pravoj nozi. Mali tada objavi: "To nisu moje cizme". Teta se ugrize za jezik da ne bi zavristala.

"Zasto mi to nisi prije rekao?????!!!!" I uz napor mu ponovno izuje cizme. Tada mali nastavi:
"Cizme su od mog brata. Mama ih je dala meni."

Teta nije znala da li da place ili se smije... Nakon novog navlacenja cizme su ponovno bile na nogama. Teta tada upita: "A gdje su ti rukavice?" Djecak odgovori: "Pa, ugurao sam ih u cizme ..."



- 14:46 - Komentari (3) - Isprintaj - #

09.11.2006., četvrtak

Ptice II

Vec me boli vrat od gledanja u nebo! Kao i prosli put ptice sam ugledao dok sam bio u autobusu. Uspio sam "nanisanit", ali daleko je to od poretka u kojem sam ih vidio u utorak; a i autobus je jurio! Ali neka! Za inat evo slike, bas da se vidi kakvog su karaktera te ptice koje mi ne zele priustit malo zadovoljstva i nadletit me kad sam slobodan u prirodi i spreman ih zaskociti objektivom!!!


- 18:43 - Komentari (10) - Isprintaj - #

08.11.2006., srijeda

NA HRVATSKOM NEBU I WEBU
NOVOST NOVOST NOVOST NOVOST NOV

Prva hrvatska firma koja se ukljucuje u revolucionarno low-cost trziste! Uskoro letimo po Europi jeftinije! A kada cemo do Izraela?


...........................
..........

Kontakt:
Air Adriatic
Riva 8, 51000 Rijeka, Croatia
Tel.: +385 51 325 425
Fax: +385 51 325 426
mail: info@airadriatic.com
...........KLIK

- 05:45 - Komentari (11) - Isprintaj - #

07.11.2006., utorak

Ptice

Jutros sam iz autobusa vidio stotinjak kormorana kako u savrsenom poretku (slovo "V") hitaju jugu, pa sam odlucio poslije posla pjeske na bazen i gledati u vis, ne bi li se scena ponovila. Krenio sam precicom preko pjescare obrasle makijom i izbrazdane tragovima 4X4



a jedina ptica koju sam vidio bio je gavran na vrhu nekakvog malog otrcanog cempresa!



No i on mi je brzo okrenio ledja!



Tragove zivota mogao sam naci jedino na tlu gdje je skarabej ceprkao po pijesku trazeci tko zna sta,



a neumorni mravi izbacivali iz mravinjaka pjesak namocen jucerasnjom kisom!


- 19:28 - Komentari (1) - Isprintaj - #

05.11.2006., nedjelja

Ortal

Ortal je zavrsila srednju skolu i provela ljeto onako kako ga vec provode osamnaestogodisnjaci u citavom svijetu. Navikao sam je vidjati kad bi dolazila u posjet majci koja radi u istoj zgradi. I danas je Ortal dosla, ali me iznenadila uniformom koju nosi tek desetak dana. Ovako odjevenu nije je jos vidjela ni majka i zagrljaj je trajao dugo,



a onda je rado i pozirala, jer nema mnogo zemalja u kojima djevojke idu u vojsku, pa nek se vidi!


- 15:02 - Komentari (13) - Isprintaj - #

Vaza

Puno je cvijeca jucer "platilo glavom" dok se je pasiflora useljavala. Bilo je tesko odvojiti se od ljepote koja nam je mjesecima krasila balkon i Vesna je najljepsima "produzila zivota"!



Na vecer su se premjestili pod sobno svjetlo!



(A kisa pada!)

- 06:11 - Komentari (8) - Isprintaj - #

04.11.2006., subota

Pasiflora

Bilo je to jutros, na povratku iz Haife (a u Haifu smo isli kod Eduarda [to je onaj strucnjak za tibetansku medicinu koji brine o Vesninom alternativnom zdravlju {nesto sam zbrckao u ovoj recenici, ali nema veze}])! Vozili smo "Starom cestom" (Kvis 4) i negdje iza Ein Karmela Vesna je odlucila: "Skreni ovdje", rekla je! Skrenuh i cesta me je sama vodila! Kamo? U njezin rasadnik! Usli smo i ona je vec znala sta joj treba: hormoni za presadjivanje i sadnica pasiflore! Jednostavno? Jednostavno!!! Platismo i nastavismo kuci. Putem je radio najavljivao kisu koja vec pada na sjeveru, a ja sam nataknio tamne naocale da me stite od snazna sunca.

Dosli smo kuci i poceli su radovi. Sve u tisini. Vesna je odlucila da ce bit pasiflora i bit ce pasiflora. Oslobodjeno je mjesto za novog stanovnika, a stari je spakovan i ceka u kutu balkona da ga odnosemo nekome od prijatelja koji imaju vrtove.



Sunce je dobrano przilo, a bilo je jos i drugih poslova koje je valjalo obaviti vani na balkonu, ne uzimajuci u obzir dva mala sarana koje je trebalo ispeci na elektricnim gradelama (a najteze je kasnije te gradele oprati)!



I da ja skratim pricu, jer bilo kako bilo, bi pasiflora!


- 20:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

03.11.2006., petak

Borut, Borat, Borst, ...

Jagshemash!!! U nekim nama bliskim hrvatskim krugovima Borat je omiljena licnost.



Njegove izjave se citiraju, a pokreti imitiraju. Djevojcica s knjizicama javlja da sutra ide na prezentaciju filma moga (skoro) imenjaka. I mene je zaintrigiralo o kakvom se tu humoru radi, pa sam odgledao dosta spotova i shvatio zasto u Izraelu (a majka mu je rodjena Izraelka) nije popularan



A kad sam na autoputu mislio da cemo uloviti njegovu putujucu ekipu i Vesna se izlozila opasnosti izvirujuci kroz prozor za brze voznje, dvojio sam izmedju osjecaja razocaranja sto to nije Borat i zadovoljstva da sam upoznao jos jednog (skoro) imenjaka!



Chenquieh!!!










- 18:21 - Komentari (9) - Isprintaj - #

01.11.2006., srijeda

Stipe

Danas sam se ranije vratio kuci s posla. Vesna je otisla do Tel Aviva i ostavila me samoga. Ne, nije mi dosadno, jer pregledavam "Hrvatski planinar" od listopada, kojega zbog putovanja jos nisam stigao procitat. Paralelno citam opis DaVincijeva uspona na Visocicu, a kad sam vec kod planinarstva evo i linka na stranice Stipe Božića najuspješnijeg hrvatskog alpiniste i jednog od najboljih na svijetu. Nekoliko sam puta bio s njime u planinama (onim manje izazovnim), a ostao je duzan posjetit Izrael! Putovi nam se nisu presjecali vec 15-16 godina; do neki dan. On je reklamirao neku tvrtku da bi financirao svoja putovanja, a ja sam se razveselio makar i ovakvom susretu!!!


- 15:39 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

VREMENSKE PRILIKE U TEL AVIVU,
Click for תל אביב-יפו, ישראל Forecast

KOD G-a(Zagreb-Trnsko)
Click for זאגרב, קרואטיה Forecast

I KOD BARTULA (Micpe Ramon)
Click for ירושלים, ישראל Forecast


A R H I V:

2004.
V, VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2005.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2006.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2007.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2008.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2009.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2010.
I, II, III, IV, V,
VI, VII,VIII,
IX, X, XI, XII

2011.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2012.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2013.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2014.
I, II, III, IV, V
VI, VII, VIII
IX, X, XI, XII

2015.

I, II, III, IV ,V
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2016.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, lX, XI, XII

2017.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2018.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2019.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII, IX,
X, XI, XII

2020.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2021.

I, II, III, IV , V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2022.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2023.
I, II, III, IV, V,
VI, VII, VIII,
IX, X, XI, XII

2024.
I, II, III, IV, V