31

utorak

ožujak

2009

ciljna skupina

dugo sam se bavio razmišljanjem tko me, osim mene samoga, moje najdraže, mojih roditelja, prijatelja... tko me, ali stvarno dobro poznaje? poreznici, policija, banka ili tko...? ima fajlova o meni, kao i o svima nama uostalom, vidio sam štotšta i na webu, a također vjerujem kako neki operiraju s raznim istinama ili poluistinama ...
ali, ekipa iz marketinga, istraživanja tržišta, ankete, mediji, oni koji mi svakodnevno prodaju, od kruha i mlijeka, preko novina i TV programa do uloga u banci i životnog osiguranja ... svi ti silni sustavi, ustanove, ljudi koji me zapravo i ne poznaju, ali me svrstavaju u ove ili one ciljne skupine ...
pa sam muško, srednje dobi, zaposlen, educiran, s ovim i onim afinitetima ... statistike su razne, ali jedno je sigurno. ja sam član ciljne skupine. divno, ne? i vama sve najbolje i sretan trenutak spoznaje o članstvu u odabranoj skupini.
:)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.