bartimej croata

25.03.2012., nedjelja


PEDOFILIJA U CRKVI (ili Otvoreno pismo biskupu Puljiću)
Već je prošlo 2 god kako sam uputio Otvoreno pismo biskupima u Hr. Nije bilo nikakvog odgovora na ponuđeni mail. Još uvjek se nadam da će me biskupi ozbiljno shvatiti. Ako ništa drugo onda radi neprimjerenog ponašanja biskupa Puljića u vezi otvaranja slučaja don Ivanova, za kojeg se utemeljeno sumnja da je zlostavljao dječake koji su išli na vjeronauk, ili su na neki drugi način bili s njim u doticaju.
Pismo je na ovom blogu negdje na sredini stranice sa datumom od 25. 04.2010.
Ovdje ću donijeti skraćenu verziju kako ju je skratio don Anđelko Kaćunko.

@BARTIJEVO PISMO BISKUPIMA GLEDE PEDOFILIJE

Danas je Crkva ušla u fazu čišćenja koje će biti dosad najučinkovitije, jer su došla vremena opisana u poslanici prvog Pape, Petra apostola, 1 Petr 4,17:”Jer, vrijeme je da počne sud s domom Božjim”.
A sad ću nešto napisati, kao što imam običaj, tako da nitko ne razumije. Ovo su vremena apostola Andrije. S njim počinje Evanđelje, ali i završava, ali u duhovnom smislu. Onaj dobri dio Crkve trpit će klevete i podmetanja radi onih svećenika kojima ime nije zapisano u Knjizi Života. Počelo je suđenje odurnim stvorenjima, pedofilima, izdajicama Boga i Crkve. Sama Crkva nije im se znala suprotstaviti najviše iz razloga opisanim u Pismima sedmerim crkvama- u četvrtoj Crkvi- Pokvarenoj Crkvi u Tijatiri (Otk 2,18-29). Ima još razloga zašto Crkva nije toliko efikasna u zaštiti od izdajstva u obliku zločina pedofilije. Izdajstvo je za zdravi dio Crkve uvijek bilo brana da se svećenik ne uzoholi radi obilja darova. Odnosno da ne postane farizej. Ta ‘navika’ Crkve da ima Judu u svojim redovima, po mom mišljenju otupila je ‘refleks’ zaštite u toj mjeri da je taj refleks zatajio nažalost i kad su najveći zločini u pitanju. A da je pedofilija najveći zločin koji zaslužuje doživotni zatvor, pokušao sam dokazati analizom tekstova iz Evanđelja i tu sam analizu bio slobodan uputiti biskupima putem Večernjakove blogosfere – blog Anđelka Kaćunka.

To @bartijevo PISMO BISKUPIMA KATOLIČKE CRKVE nalazi se na njegovu blogu:
http://bartimejcroata.blog.hr/2010/04/index.html
a ovdje prenosim samo početak i zaključak.

Pokušat ću iznijeti neka svoja zapažanja u svezi afera koje potresaju Crkvu. Nakana mi je osvijetliti grijeh pedofilije kroz analizu nekih tekstova iz Evanđelja.
Mt 18,1-18
TKO JE NAJVEĆI
U onaj se čas približiše učenici Isusu i zapitaše ga: „Tko je najveći u kraljevstvu nebeskom?“ Nato Isus pozva k sebi malo dijete, postavi ga pred njih te reče: „Zaista, kažem vam, ako ponovo ne postanete kao mala djeca, sigurno nećete ući u kraljevstvo nebesko. Dakle: najveći je u kraljevstvu nebeskom onaj koji se ponizi kao ovo malo dijete. Tko primi radi mene jedno malo dijete kao što je ovo, mene prima.“
NAVOĐENJE NA GRIJEH
6) A tko na grijeh navede jednoga od ovih malenih što u me vjeruju, bolje bi mu bilo da mu objese o vrat mlinski kamen što ga okreće magare i da ga utope u dnu mora. Jao svijetu zbog sablazni! Istina, sablazni moraju doći, ali jao onomu po kome sablazan dolazi. Ako te na grijeh navodi tvoja ruka ili noga, odsijeci je i baci od sebe, jer ti je bolje hromu i kljastu ući u život nego da budeš s dvjema rukama ili s dvjema nogama bačen u oganj vječni. Ako te i tvoje oko navodi na grijeh, iskopaj ga i baci od sebe, jer ti je bolje s jednim okom ući u život nego da budeš sa dva oka bačen u pakao ognjeni. Pazite da ne prezrete ni jednoga od ovih malenih, jer anđeli njihovi, kažem vam, na nebesima neprestano gledaju lice Oca moga nebeskoga.
ZALUTALA OVCA
12) Što mislite? Zar neće čovjek koji ima stotinu ovaca, kad mu jedna od njih zaluta, ostaviti devedeset i devet u gori te poći tražiti zalutalu? I uspije li mu da je nađe, zaista, kažem vam, više se raduje zbog nje nego zbog devedeset i devet koje nisu zalutale. Tako neće ni vaš Otac nebeski da se izgubi ni jedan od ovih malenih.“
BRATSKA OPOMENA
15) „Ako ti brat sagriješi, pođi te ga ukori nasamo. Ako te posluša, dobio si svoga brata. Ako te ne posluša, dovedi još jednoga ili dvojicu sa sobom da sve, oslanjajući se na izjave dvojice ili trojice svjedoka, bude vjerodostojno. Ako ni njih ne posluša, saopći to Crkvi! Ako li ni Crkve posluša, smatraj ga poganinom ili carinikom!
Zaista, kažem vam: što god svežete na zemlji, bit će svezano i na nebesima, i što god razriješite na zemlji, bit će razriješeno i na nebesima.“
(…)
„Pazite da ne prezrete ni jednoga od ovih malenih, jer anđeli njihovi, kažem vam, na nebesima neprestano gledaju lice Oca moga nebeskoga.“ Matej ovo kaže da naglasi koliko su djeca u stalnom Njegovom Vidnom Polju. I koji to biskup smije zanemariti. I koji to pedofil koji je realizirao svoju sklonost smije biti na slobodi. Ako se uzme u obzir sve što je napisano u evanđeljima. Naime očita je težina grijeha iz one riječi – da ga utope u dnu mora-
Ako se more uzme simbolično kao podsvijest, onda duhovna razina tih ljudi je dno dna. Jer nisu posvijestili svoja duhovna stanja tako što će vlastito ‘more’ ‘isušiti’. Jer Otkrivenje kaže 21, 1 „Zatim vidjeh novo nebo i novu zemlju. Jer, prvo nebo i prva zemlja nestadoše. Ni mora više nema.“ Ova rečenica svjedoči o upisanom Božjem Zakonu u pameti ljudi, koji se nađu dostojni novog neba i nove zemlje. (usp. Hebr 10,16)
Mislim da sklonost pedofiliji dolazi prvenstveno sa razine duše čovjekove, zahvaćene tamom iz vlastitog duha. Duša je izložena nagovaranjem Sotone da se nanese nekom djetetu zlo, u vidu silovanja ili nekog lakšeg oblika toga zločina. To je zapravo nastojanje Sotone da izazove okolnosti koje su slične Adamovu padu i njegovom istjerivanju iz Raja zemaljskoga.
Jer djeca su ta koja u svom srcu još uvijek nose Raj, obzirom na malu vremensku udaljenost od onog momenta kad im je duša ugledala Lice Božje u momentu svoga stvaranja.
Zato je pedofilija strašan grijeh. Nevino dijete odjednom doživi ‘istjerivanje iz Raja’ svoje nevinosti.
Na razini srca sklonost pedofiliji nastaje kad se duhovna tama i napastovanje Sotone pretoče iz duše u neko srce, koje u djetinjstvu nije imalo dovoljno ljubavi, pa se nije moglo emocionalno razvijati. Ali to su poznate stvari iz psihologije, pa ne bih o tome.
Mislim da je zajedničko homoseksualizmu i pedofiliji stanje čovjekovog duha, koje je u pobuni protiv Boga. Homoseksualizam je na neki način odraz pada anđela, a pedofilija je odraz i pada anđela i pada praroditelja. Pedofil se kao Sotona uvlači u dječji ’raj’ i tu odglumi ulogu Adama koji je ’stariji’ od Eve. I tu zapravo dijete doživi takvu traumu, koja je ravna izbacivanju praroditelja iz Raja zemaljskoga. Svu svoju sotonsku tamu i prljavštinu pedofil inicira djetetu, a da toga zločina najčešće nije svjestan.
Razlog zbog kojega je pedofilija opisana u evanđeljima na ovako skriven način, treba tražiti u činjenici da je ljepši život bez spoznaje da postoji tako nešto abnormalno kao što je seksualna sklonost prema djeci. Sjećam se da sam skoro do tridesete svoje godine, da kad bih čuo da je neko dijete silovano, mislio sam da se radi o nekom napadaču koji je skrenuo s pameti.
A danas već neki misle da bi djeca morala što ranije to znati, radi vlastite zaštite. Što mislim da je krivo. U svakom slučaju, djecu stalno treba čuvati.
Evanđelist Luka je u tom smislu možda primjer. On ne govori o sablažnjavanju djece nego samo kaže da Isus kaže: „ Tko primi radi mene ovo malo dijete, mene prima. A tko mene prima, prima onoga koji je mene poslao. Tko je najmanji među vama svima, taj je najveći.“
ZAKLJUČAK:
Kad bi meni, da sam svećenik, došao na ispovijed neki pedofil i to svećenik koji je prvi put silovao nekog dječaka, i ako vidim da se pokajao i srcem i umom onda bih mu za pokoru odredio da se prijavi policiji i na sudu moli suca za doživotni zatvor. I pitao bih ga da li to prihvaća za pokoru. Ako prihvaća, odriješio bih ga. Ako ne prihvaća zamolio bih ga da iziđe iz ispovjedaonice bez oprosta.
Ovo bi trebalo unijeti kao preporuku ili čak obvezu u kanonskom zakoniku kako se ispovjednik treba ponašati kad mu ovakav jedan čovjek dođe na ispovijed. I onda bi ovakva strogost bila najbolja preventiva protiv ovog zločina. A ako već treba uvažiti onu Isusovu –da sablazan mora doći- ona će svakako doći po onomu koji prvi put počini takav zločin. Pa ako je jao onome po kome dolazi sablazan, neka makar ode u doživotni zatvor. Tamo će imati uvjete ’dna mora’ i veću šansu da se iskreno pokaje i spasi. Ovako na slobodi i dalje će biti uvjeren da ne radi neki teški zločin.
Pozdrav u sinovskoj Kristovoj ljubavi

U Zagrebu 2.4.2010.
Na Veliki petak
Mail: bartimej.c@gmail.com

PS: Već 2000.g. sam uspio (mislim) definirati homoseksualizam pomoću tekstova iz Biblije, a 2001. mislim da sam okvirno spoznao tajnu stvaranja svijeta, o čemu još nisam pisao.
Ovime sam Pismo završio u nadi da će biti na Slavu Božju, osobito na Slavu Njegove Riječi, koja se brine za najugroženije, a to su u ovom slučaju žrtve pedofilije. I drago mi je da se ovaj Papa sastaje sa tim žrtvama, moli se za njih, plače s njima. Jednom riječju, napušta 99 ovaca i traži onu stotu izgubljenu.-----------------------------------(pismo završeno)

Sad ću opširnije komentirati ono što sam naveo, da pokušam i sebi i vama, poštovani čitatelji, pojasniti zašto se ovo pismo nije dalo na 'sva zvona' kao što je trebalo. Evo teksta kojim je Ivan Evanđelista oslikao događaje u ovim vremenima.
Otk 2,18
--------I anđelu Crkve u Tijatiri napiši: "Ovo govori Sin Božji, Onaj u koga su oči kao plamen ognjeni, a noge mu nalik na mjed uglađenu: 19Znam tvoja djela: tvoju ljubav, i vjeru, i služenje, i postojanost - i tvoja posljednja djela obilatija od prvašnjih. 20ALI IMAM PROTIV TEBE: puštaš ženu Jezabelu, koja se pravi proročicom, da uči i zavodi moje sluge te se bludu podaju i blaguju od mesa žrtvovana idolima. 21Dadoh joj vremena za obraćenje, ali ona neće da se obrati od bludnosti svoje. 22Evo, bacam je na postelju, a bludne drugare njene u veliku nevolju ako se ne odvrate od njezinih djela; 23i djecu ću joj smrću pobiti. I znat će sve crkve: Ja sam Onaj koji istražuje bubrege i srca - i dat ću vam svakomu po djelima. 24Vama pak velim - vama drugim u Tijatiri koji ne drže ovog nauka te ne upoznaše takozvanih dubina sotonskih: Ne stavljam na vas drugoga bremena 25nego - što imate, čvrsto držite dok ne dođem." 26"Pobjedniku, onomu što do kraja bude vršio moja djela, dat ću vlast nad narodima 27i vladat će njima palicom gvozdenom, kao posuđe glineno satirati ih - 28kao što i ja to primih od Oca svoga. I dat ću mu zvijezdu Danicu. 29Tko ima uho, nek posluša što Duh govori crkvama!"-------------------
U retku 20. sam povećao slova jer je to Božja poruka biskupima. Biskupi koji podnose pedofile (Jezabelu) zacijelo ne spadaju u pobjednike koji se spominju na kraju poruke Anđelu Crkve u Tijatiri. Što ne znači da neće biti spašeni, ali kao kroz 'vatru'. U ovom se tekstu vidi i da je ovo moje pisanje uzalud, jer se ne vidi da Sin Božji, osim konstatacije - Imam nešto protiv tebe- dalje insistira da biskupi prestanu podnositi Jezabelu. Nego prelazi na sud prema zlim duhovima ovoga svijeta i njegovim ortacima pedofilima svećenicima. Ortaci su u prijevodu Rupčića. Taj prijevod bolje oslikava kontekst kojeg nije prepoznao fra Duda Bonaventura jer on koristi izraz -drugari.
I dalje nastavlja o Jezabelinoj djeci (vidjeti tko je Jezabela u Starom zavjetu). A ta djeca su svi koji prihvaćaju bludnost kao nešto poželjno i prirodno. Bilo u svijetu, bilo u Crkvi.
Naime svijet će iskoristiti ovu situaciju sa pedofilima u Crkvi, i prikrivanjem istih, da ocrne Crkvu, da je napadnu i pokušaju uništiti, o čemu detaljno govori prvi papa Petar apostol u 1Pet 4 (usp. cijelo 4 poglavlje, koje sam i spomenuo na početku posta). I Otkrivenje. Dakle svećenik pedofil je ortak neprijateljima Crkve.
A da pedofile treba prijaviti i predati civilnim vlastima vidi se iz nekoliko tekstova Pavlovih i recimo Petrov tekst Pet 2, 11-17
-----------11Ljubljeni! Zaklinjem vas da se kao pridošlice i putnici klonite putenih požuda koje vojuju protiv duše; 12življenje vaše među poganima neka bude uzorno da upravo onim za što vas sada potvaraju kao zločince, pošto promotre vaša dobra djela, proslave Boga u dan pohoda. 13Pokoravajte se svakoj ljudskoj ustanovi radi Gospodina: bilo kralju kao vrhovniku, 14bilo upraviteljima JER IH ON ŠALJE DA KAZNE ZLOČINCE, a pohvale one koji dobro čine. 15Doista, ovo je Božja volja: da čineći dobro ušutkate neznanje bezumnika. 16Kao slobodni ljudi - ali ne kao oni kojima je sloboda tek pokrivalom zloće, već kao Božje sluge - 17sve poštujte, bratstvo ljubite, Boga se bojte, kralja častite!----------------
A Pavao piše: Rim 13,1-7
--------Svaka duša neka se podlaže vlastima nad sobom. Jer nema vlasti doli od Boga: koje postoje, od Boga su postavljene. 2Stoga tko se suprotstavlja vlasti, Božjoj se odredbi protivi; koji se pak protive, sami će na se navući osudu. 3Vladari doista nisu strah i trepet zbog dobra, nego zbog zla djela. Hoćeš li se ne bojati vlasti? Dobro čini pa ćeš imati pohvalu od nje! 4Ta Božji je ona poslužitelj - tebi na dobro. Ako li zlo činiš, strahuj! Ne nosi uzalud mača! Božji je ona poslužitelj: gnjev njegov iskaljuje na onome koji zlo čini. 5Treba se stoga podlagati, ne samo zbog gnjeva nego i zbog savjesti. 6Zato i poreze plaćate: ta službenici su Božji oni koji se time bave. 7Dajte svakomu što mu pripada: komu porez - porez, komu carina - carina, komu poštovanje - poštovanje, komu čast - čast. 8Nikomu ništa ne dugujte, osim da jedni druge ljubite. Jer tko drugoga ljubi, ispunio je Zakon. ------------
Ukoliko se dogodi da su zapovijedi dvaju kraljevstava proturječne,onda se,naravno,opredjeljujemo za Božje.(Dap.5,29)Petar i apostoli kažu»Treba se više pokoravati Bogu nego ljudima.»
A pošto je jasno da je pedofilija zločin i pred Bogom i pred ljudima, što naglašava Papa, onda je jasno da pedofila svećenika treba prijaviti civilnim vlastima, jer Crkva ne posjeduje mehanizme za kažnjavanje primjerene tom najtežem grijehu.
U svim zemljama bi trebalo pedofile prijaviti civilnim vlastima. Pa makar to bila i udba, koju spominje biskup Puljić. Netko mora kažnjavati zlo, jer kako će inače društvo funkcionirati.



- 23:56 - Komentari (126) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.