04.12.2011., nedjelja

Raspad paralele – Jelo Žužinek i vječnost izbora

Raspad paralele, dobri moj virtualni svijete, mogao bi komotno biti tema posta, u kojem Jelo Žužinek – dakle JŽ, aka negdašnje Jugoslavenske željeznice – zdvaja nad raspadom neke pruge; razmaknule se tračnice; vlak ne ide i sve to.
Ali gotovo da nije to tema; HaŽeom se već bavi Strabag.

Osobno, poznajem samo jedan bračni par, u kojem po mom znanju stvarno nema Trećih. Nema paralelnih ljubavnika, ljubavnica ili kombinacija.
Taj par, iako vanprosječan i malo nenormalan, ostaje mi drag; sa gotovo voajerističkim zanimanjem se nadam, ne spoznati svoju zabludu ...
Mi ostali nosimo se sa životom, kako najbolje znamo.
Ima li ljubavnik još neku drugu, i ne štiti li se niti s njome. Ili ga je žena prevarila samo jednom, ali sad ljubavnicu nešto pecka...
Je li ljubavničino dijete ipak naše, unatoč njezinim uvjeravanjima u kontracepciju, našoj lakovjernosti i analnosti situacije (mi djecu svakako ne možemo imati, mantramo).
Prilično je polemična i situacija, kad imate udes sa autom blizu ljubavničinog stana, i nikako ne možete doma pojasniti, otkud vi tamo uopće. Ne daj Bože, da ljubavnica razbije auto pod vašim prozorom. Izići? Pomoći? Nazvati? Ponuditi snošenje troškova? Odmahnuti rukom i hladno preznojen se vratiti za obiteljsku večeru i nastaviti neku off-spiku sa punicom?
(O korelaciji morala i kvantiteta – gorimo li u paklu jednom zauvijek, ili kumulativno, za svako ime po jednom - drugi put...)

Sve je ovo ok, i većina vas, mili moj svijete u propuhovitoj kmici metro – tunela, zna o čemu govorim.
Paralel(k)a nije jednostavna.
Još je gora varijanta, zaista nabasati na ono divno, nestvarno biće, koje ne pita puno a željno čeka; koje se raduje a svjesno je; s kojim se ispričate bez riječi a svakom se slovu radujete, i takvi opstajete kroz godine... No, ni to nije tema posta.
Paralel(k)a stvarno nije jednostavna.
Ali ma kako dijelom sebe priželjkivali kraj te slatke more, kraj skrivanja, brisanja poruka, ponoćne šetnje sa psom niotkud; ma koliko prikrivali svađe sa ljubavnikom ili ljubavnicom, prigovore, bolesti, planove, posebna je frka - prekid.
Raspad paralel(k)e.
U nastavku, par odlomaka iz pisama mog vjernog čitateljstva... :

Pero (41)
... kad smo ljubavnica i ja prohodali, fakat je bilo super, čak mi se i bračni seks opet jako popravio. Ali sad, nakon par godina, svima nam je jako dosadno. Ne znam, kako prekinuti sa ljubavnicom, a dosta mi je motela, usklađivanja rasporeda, pričanja.
Što da radim?

Anica (35)
U krevetu nam je super, i ljubavnik mi zaista daje osjećaj da sam živa nekim drugim životom, nego sa mužem. Uzbuđuje me samim pogledom, dodirima. Ali sad sam počela sumnjati.
Tako je olako krenuo sa mnom, da se pitam, ima li uz mene i druge. Često putuje, u posljednje vrijeme nema vremena za mene, kao prije.

Sanja (47)
Ne vidim izlaz. Sa ljubavnikom sam prohodala više iz inata mužu i stalnim svađama doma. Sad se svađam i sa ljubavnikom; često kasnije radi toga doma plačem. Nekidan mi je muž rekao da biše ne može izdržati moje ponašanje i da želi razvod. ...

Krešo (42)
Nakon devet godina, moja me ljubavnica ostavila zbog frendice; u vezi su. Bili smo strašno bliski; sad imam osjećaj da mi se ruši svijet. Obzirom da radimo skupa, morat ću promijeniti posao, jer ne mogu gledati taj smješak, kojeg je nekad dijelila samnom.. Moja supruga je dobra majka djeci, skupa otplaćujemo stan i auto; majka joj je teško bolesna, ali ja od prekida sa ljubavnicom nemam snage, nastaviti svoj život sa suprugom...

Anita (43)
Tokom godina, imala sam dosta ljubavnika. Moj muž nikad nije skužio. Međutim, meni se više ne da skrivati, smišljati gdje sam. Rekla sam Trenutnom da prekidam, ali on me ne pušta na miru; čak ostavlja poruke pod brisačem auta, kojeg muž i ja koristimo.
Pokušala sam razgovarati, ali on me ucjenjuje, da će moj muž saznati. Plašim se, izgubiti obojicu. ...

Mijo (39)
Nekidan mi je ljubavnica rekla, kako je u dizalu hotela ujutro vidjela moju suprugu zagrljenu s nekim likom, kako silaze na doručak. Mislio sam da je supruga na putu u Rusiji, a ljubavnicu se ne usudim pitati, što je ona radila u tom hotelu ujutro u 6. Kako da se postavim?

... I tako, mili moji... Situacija ima raznih...
Jeste li imali sličnih iskustava?
Pomaže li odlazak na zornicu?
Domestos – terapija?
Tečaj heklanja, ili ipak Gestalt terapija?

Zadovoljni bili, bez ako i ili,

Vaš Jelo Ž.



- 09:11 - Stisni pa pisni (9) - Papirni istisak - #

< prosinac, 2011 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2018 (1)
Ožujak 2018 (1)
Studeni 2017 (1)
Listopad 2017 (1)
Srpanj 2017 (1)
Ožujak 2017 (2)
Veljača 2017 (1)
Siječanj 2017 (3)
Studeni 2016 (1)
Listopad 2016 (4)
Kolovoz 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (4)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (4)
Ožujak 2016 (5)
Veljača 2016 (2)
Siječanj 2016 (4)
Prosinac 2015 (1)
Studeni 2015 (2)
Listopad 2015 (2)
Rujan 2015 (5)
Kolovoz 2015 (1)
Srpanj 2015 (3)
Lipanj 2015 (2)
Svibanj 2015 (5)
Travanj 2015 (2)
Ožujak 2015 (6)
Veljača 2015 (4)
Siječanj 2015 (2)
Prosinac 2014 (5)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (6)
Srpanj 2014 (1)
Lipanj 2014 (1)
Svibanj 2014 (5)
Travanj 2014 (4)
Ožujak 2014 (7)
Veljača 2014 (3)
Siječanj 2014 (4)
Studeni 2013 (2)
Listopad 2013 (2)
Rujan 2013 (3)
Kolovoz 2013 (3)
Srpanj 2013 (4)
Lipanj 2013 (1)
Svibanj 2013 (5)
Travanj 2013 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Potaknut monotonijom provincije u kojoj privremeno živim deset godina, znatiželjan na oca Dalmatinca, introvertiran na majku Njemicu, ponekad u čudu na suprugu Tuzlanku, u životu svugdje pomalo, ovog pljuštećeg popodneva udovoljavam Vodenjaku u sebi i nekim dobronamjernicima koji me gurkahu na blogojavljanje, i ... kreće općeobrazovni blog introspektivnog snatrenja...

... a zašto baš Shelly Kelly?
Isključivo hommage imenu.
Interes za zrakoplovstvom odveo me u vrlo slojevitu priču o mogućoj kolateralnoj žrtvi interesa politike, o raznim licima istine i slučaju trenutka, o nafaki i sićušnosti svih nas na nekoj apstraktnoj, univerzalnoj šahovskoj ploči - privilegija je, moći pričati ...
(Šlagvort za zainteresirane - let IFOR-21, Ćilipi 1996. ...)


O bloženju načelno i konkretno:
"Da većina ljudi ne zna pisati, kompenzira činjenica što ionako nemaju što reći."
(Harald Schmidt)

"Nikad ne treba očajavati, kad se nešto izgubi, osoba ili radost ili sreća; sve se još divnije vraća. Što otpasti mora, otpada, što nama pripada, uz nas ostaje, jer sve se po zakonima odvija, koji su veći od naše spoznaje i s kojima smo samo naočigled u suprotnosti. Treba u sebi živjeti i na cijeli život misliti, na sve svoje milijune mogućnosti, širine i budućnosti, naspram kojih ne postoji ni prošlo niti izgubljeno.-"
(Rainer Maria Rilke, Rim, 29.4. 1904.)

"Inženjeri su deve, koje jašu ekonomi."

"Pametan čovjek nema vremena za demokratske većine."
(prof. Branko Katalinić)

"Malo ljudi vlada umjetnošću, plašiti se pravih stvari."
(Juli Zeh)

"Niemand lasse den Glauben daran fahren, dass Gott mit ihm eine grosse Tat will!"
(Dr. Martin Luther)

"Što manje ljudi znaju o tome, kako se prave kobasice i zakoni, to bolje spavaju."
(Otto von Bismarck)


Dnevnik.hr
Blog.hr

Napomena:
Za sadržaj linkova objavljenih ili preuzetih na svom blogu ne odgovaram.

... a ako netko želi mene linknut', u diskreciji, vlastitom prostoru, bez obaveza, ne svojom krivnjom, djeca ne smetaju itd ...:

grapskovrilo@gmail.com




Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



...Godišnjem dobu sukladno...

Image and video hosting by TinyPic





... Uvijek ću se nakloniti imenima ...

Ernest Hemingway, Jacques Prevert, Peter Ustinov, Willy Brandt, Hans Dietrich Genscher, Brunolf Baade, Hugo Junkers, Ferry Porsche, Ruth Westheimer, Leni Riefenstahl, Dean Reed, Astor Piazzolla, Amalia Rodriguez, Ana Rukavina, Dieter Hildebrandt, Ivica Račan, Nela Sršen, Boris Dežulović, Ayrton Senna, Niki Lauda, Al Pacino, pater Stjepan Kušan ... i ima ih još mnogo, Bogu hvala ...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic