www.andjel.com https://blog.dnevnik.hr/andjel1

petak, 04.04.2008.

ljubaznost ili pravo

neki dan pričam sa prijateljicom i ode nam 5-6 sati...;))
dakle...ja ne volim direktno ljudima u facu reći kad mi se nešto ne sviđa kod njih...to činim na neki uvijeni način, da ne povrijedim tuđe osjećaje

kad sam primorana reći nešto takvo, obično me to jako frustrira
u biti očekujem da će ljudi s vremenom shvatiti ili promijeniti način ponašanja

ona tvrdi da to nije u redu...
misli da se odmah trebamo izjasniti što nam se ne sviđa..jer tako se ne nakupljaju frustracije

na to sam rekla da mi kod nekih ljudi recimo paše 80% (ako možemo tako pričati) a onih 20% ...mislim .. moram i ja "prežvakati"
ona tvrdi da to nije potrebno, jer ili nismo kompatibilni s ljudima, ili oni moraju znati svoju granicu

u glavnom se razgovor produbio....i na kraju se iskristalizirao pojam ljubaznosti, kao mogućeg licemjerja,
te hitrog izjašnjavanja o stavovima, kao moguće istine

zbunjena sam...bez obzira što su mi njeni argumenti logični,čak pošteni

Image Hosted by ImageShack.us




muči me kako nekome reći, da se recimo ne želiš družiti s njim/njom, da ne želiš satima pričati na telefonu, da ne želiš na kavu toliko često koliko toj osobi paše, da želiš svoju privatnost, da ne želim odgovoriti na neka pitanja, da previše ili preglasno priča, da me sramoti, da treba ići kući jer mi se spava, da..itd,itd.....

kako to reći nekome u lice, a biti svjesna da ću time najvjerojatnije nekoga povrijediti..a sve drugo mi je u biti potpuno ok..

(mislim zanemarimo slučajeve kad možemo jednostavno izbjeći takve ljude i ne družiti se s njima...nego govorim o slučajevima kad baš ne možemo nestati iz života tih ljudi)

da li je licemjerje biti na silu ljubazan ... da nekoga ne povrijedimo???

hvala svima na odgovorima ...pokušajte si prije nego odgovorite predočiti situaciju,ili se sjetiti kad ste bili vi u sličnoj, kad su vas povrijedili tako, kad ste vi morali tako nešto reći ili trpjeti...
pokušajte sagledati iz svih kuteva

kiss


Image Hosted by ImageShack.us

04.04.2008. u 16:43 • 20 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>