SVETINJANJE

srijeda , 17.04.2019.

Sveta su tri kurca
u Marijinim kurvinjskim mislima,
a između njezinih potpunih, apsolutnih usana od smrtnog grijeha progutana je istina:
jedan Bog nipošto neće biti dovoljan
da ugasi požar što u njoj tek počinje da tinja,
jer ona nikad nije dovoljno kažnjena
za grijehe sviju nas...

Na raspolućenom vrhu svečeva jezika,
leži ime ruže i sveta laž,
jezik je pregrizao sam, neki dan,
dok se svojski trudio pokušavajući da propovjeda,
ali u dubokom mu je grlu smetala
i zagrcnula ga koščica s vražjeg roga,
koju će otad u vječnosti iskašljavati,
kao što ju je do sad iskašljavao u snovima.

Jer on dobro zna i to sasvim dobro prihvaća:
vrag nikad ne spava sam,
a ponor između noći i dana
anđeoski je ustanak,
pa zapisuje:
"ako ovo čitaš, Marija,
upravo čitaš prvi stih
biblije novog doba."

"Voli me,
ljubi mene, Marija,
kao što si voljela i ljubila Isusa,
sve u što sam prije tebe vjerovao
bila je samo laž,
sad molim te, samo tebe,
muči me,
jer tvoj grijeh moja je pasija..."

>;') - - >

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.