ONA SANJA

ponedjeljak , 01.04.2019.

Sanjaš li me kao kralja očaja
na kraju duge, na prijestolju od oštre, čelične tuge?

Ili me sanjaš kako urličem i ludujem
poput dvorske lude,

kako žderem noćne leptire i povraćam ih u usta sudbine
koja se grohotom smije, sanjaš li me?

Da li me sanjaš kako se prevrćem po tvom krevetu od ruža i kupina i trnja, poput princa tame s dvora očaja?

Kad noći i nesanice uzmu se za ruke i krenu stazama što postaju predugačke, sanjaš li me?

Sanjaš li me kad stvarnost počne
da boli i da peče kao nevidljive porezotine od papira
na tankoj koži jedine duše?

Sanjaš li me pored sebe kad nikog nema ili nije ondje nitko
tko može da ispuni sve tvoje želje i potrebe?

Sanjaš li me kad lutkice iz tvoje kolekcije pozivaju te na bezdušni ples, bal istopljene plastike?

Da li me sanjaš, poželiš li me, kad više ne možeš izdržati samu sebe?
Kaži mi, šapni mi: sanjaš li me...?

>;,)-->

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.