Mali Matija

nedjelja , 09.09.2018.

Mani me se, čovječe,
ako znaš što je dobro za tebe,
jer ja nemam razumijevanja i nemam više ni zeru tolerancije,
mene ne možeš kupiti
jer moje želje su besplatne,
mene ne možeš potkupiti ništa više od zmije otrovnice,
meni ne možeš prijetiti jer sam poput legije:
ako dirneš u mene,
kao da dirnuo si u gnijezdo stršljenovo,
jedan po jedan
dolazit ćemo opet i salijetati te ponovo i ponovo!

Zato bolje mani me se, čovječe,
jer ja nemam više šta da ti kažem,
a nemam običaj ni da lažem
osim ako mi život ovisi o tome,
mani me se, čovječe,
ne pokušavaj mi prodati pamet i priče,
jer sam na rubu,
na prvoj crti gradske margine,
(nikad na čelu)
nove radničke bune,
dok ti si zaostao
cirka 2018 godina iza mene...

>;,)-->

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.