27

nedjelja

siječanj

2013

Noćas.....



U tvojim plahtama noćas počiva ljubav,
pod dodirom tvojim
budi se san,
na usnama tvojim gore moje žudnje,
more se prelijeva
u novi dan.
Želim te noćas u treptaju svijeća,
u tišini vrijeme će na trenutak stati,
a ja, u tebi izgubljena
neću znati
dal' sve je samo početak
il' kraj
kad dodiri tvoji otjeraju tmine
i uzdahe moje pretvore u jecaj
pod plamenom jačim
od plamena tišine.


20

nedjelja

siječanj

2013

Buđenje mimoze.....


Kroz sive magle
Provlači se zima,
Kiša pod plaštom obzore krije,
A ja,
Proljeće čekam,
Osmjehom tvojim ono me grije,
A ja,
Svilom snova izgubljena
U tvojim dodirima,
Čekam zraku sunca buđenja mimoze
I prvi pjev ptica
U strunama tišine.
Neka me utopi u moru dubine
Tvoj glas,
Taj šapat obećanja
Da ljubav nije samo bol,
Samo hladna zima
Koja tebe sanja.

15

utorak

siječanj

2013

Snijeg u Sutonu




Dotakni me u sutonu
Usnama od snova
Dok pahulje bijele prekrivaju tišine
I povedi me
Negdje daleko gdje tuge nema,
Samo zvjezdan sjaj u visinama,
Zrcalan
U tvojim očima.
Ne moraš mi reći,
Ja znam,
Ljubav je
Kad treperi tvoja sjena nad morem
Dok ga jugo valja,
A ja
Prema tebi pružam ruke
Brišući srebrn trag u tvojoj kosi,
Ploveći dubinama
Svake bore tvoga lica,
Kad ona jedna suza izdajica
Zaiskri na dnu mojih nada,
Kupajući osmjehom tebe
Na dverima izgubljenog grada.
Ti, jedan jedini,
Probudi me u sutonu snježnom
Da mogu
U naručju tvom zaspati.
Zauvijek.

01

utorak

siječanj

2013

SVIM PRIJATLJIMA......

I SVIMA KOJI POSJEĆUJU OVAJ BLOG...SRETNA NOVA 2013.GODINA.
PUNO SREĆE ZDRAVLJA I LJUBAVI..

SLUČAJNOM PROLAZNIKU.......POSEBAN POZDRAV!!!!

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.