25

četvrtak

listopad

2012

Jesen.....




Nad modro se more spustila tjeskoba
Pa prstima od vjetra
Miluje val.
Uspavanom pjesmom razlila se tama.
Sklapam oči.
Pod nogama mi jesen
Kroz tišine šapće požutjelim lišćem,
Pticama u bijegu
I znam,
Zima će biti duga i teška.
Tražit ću tvoje tragove u snijegu.
Neću ih naći.


24

srijeda

listopad

2012

Prve......

Kišne kapi najavljuju teške jesenje sjete.
Pokušavala sam uhvatiti bistrinu....
uhvatila sam samo fragmente
izgubljenih i pronađenih snova.




..igre tople vatrice ove jeseni.
Kažu, zima će biti duga i hladna.
Neka to bude zima.

09

utorak

listopad

2012

I da sto života imam...

Ne ostavljaj me samu
U ovom svijetu bez milosti i srama,
Bez tebe ja sam
Samo sjena
Koja ljubav životom plaća.
I da sto života imam
U svakom bih jednako
Voljela tebe,
Ali imam samo ovaj jedan
I samo ti jednom mogu
Pokloniti sebe.

08

ponedjeljak

listopad

2012

SRETAN VAM DAN NEOVISNOSTI!!!



Kako ne voljeti to modro more
dok pjesmom mornara
doziva jutra
pod vedrim nebom
u prohladne zore.
Kako ne voljeti sol života,
bistrinu rijeka ,
tihi sklad gora,
kako ne voljeti kad je ljepota
u genima tvojim
još od davnina.
Dok sa visina
u očima orla krije se pjena
i zlatni klas,
znam da će uvijek biti tebe,
znam da će zauvijek biti nas.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.