13.01.2016., srijeda

bajke i basne

bajke i basne

srijeda , 13.01.2016.
Evo me.....iz dućana.
Troslojna Paloma, Slatkogorska, Slatki Vrh (daj ih čuj), je tu,
pa sad mogu srati do mile volje, a sklon sam tome.



Kaj se dela? Nikaj. Čuči se doma.
Problemi sa poslodavcem, a i Institucijama, Državom,
ak se ovaj Cirkus tak može i nazvati.

Našla meni Burza posla, kad ono, delam ja delam, neki nofci u tragovima,
nit platne liste, jedva neki ugovor, ono, na dva radilišta u dvije različite firme,
fol koperanti, a zapravo tihi outsourcing, tj., leasing.
Odjavi mene lik, početkom ove godine, obećava isplatu, ja i dalje ne dobivam svoje pare i papire, rekoh,
-daj pokreni nekaj
Odem prvo na burzu, onak, samo sa osobnom, velim kaj je, dajte mi nekakav savijet i usput počnem onak cinično i sarkastično jebat babu, referenticu.
Pitam je, jel uopće Oni, Burza, provjeravaju Poslodavca?
Daaa kak mislim.
Pa mislim, ono, neki diler otvori sa 10.000 čuna firmu taj "j.d.o.o.",
Valjda je ovo "j.", jadni i prek Burze traži dilere, sa, ili bez iskustva.
Usput ih poredim sa apotekama, ljekarnama, koje na svoju ruku prodaju opasne supstance, narkotike, blesavom pučanstvu i niko im nikaj nemre.

Sam je šutila, jel kao, ja sam idiot, a pri tome ne vidi imbecilnost sustava u kojem radi.

Tražim ja sebi posla, ali po sistemu:

Potpuno nespreman za rad pod pritiskom, kao i za prekovremeni rad, osim ako nije pošteno plaćen, ne dozvoljavam da me netko iskorištava ili da se iživljava na meni.


Iskreno me zaboli za ciljeve vaše kompanije ako plaćom ne mogu pokriti svoje trenutne troškove, plus da mi ostane malo za obleku, knjige, putovanja, izlaske, sport i provod. Što naravno sve spada u normalan život, a ne luksuz. Ukratko, funkcioniram po principu: koliko-para toliko-muzike.

Također, uopće me ne zanima što ste Vi u problemima, jer ja ne sudjelujem u dobiti Vaše kompanije, već radim za plaću, i očekujem da izvršavate ugovorom i zakonom predviđene obaveze, i to na vrijeme, kao i da poštujete praznike i godišnji odmor. Baš kao što i od mene tražite da ja izvršavam svoje obaveze i da budem na poslu radnim danom.

Pa naravno da ću Vas napustiti čim nađem nešto bolje.

Da ponovim - ja radim za plaću, Vi za dobit.

Komunikativan s pristojnim i ljubaznim svijetom, za drkađije imam kratak fitilj. Psujem na nekoliko svjetskih jezika, ali ozbiljnu prepisku i razgovor vodim samo na hrvatskom i engleskom i ne preseravajte mi se s multinacionalnim korporativnim tripom jel i to vam je previše.

Studirao sam 100 godina, ali smatram da je uspjeh to što sam uopće završio bilo što u ovoj zemlji, ovakvoj kakva je. Usavršavam se stalno i bez Vas, jer sam radoznao i mislim da život ima smisla i bez umiranja na poslu.

Reagiram samo na pozitivnu stimulaciju. Ne gušite me sa testiranjima i timbilding budalaštinama. Ako se već preseravate s tim zapadnjačkim forama, onda ponudite i
zapadnjačku plaću i uvjete rada.

Što ne znam, naučiti ću - nisam debil.

I da, postoje stvari koje bih u životu radio iz čistog entuzijazma, besplatno, ali žalim
što Vas moram obavijestiti što to nije posao koji Vi nudite.

Potpis: _____________________.


Pod 2. odem na FINU.
Inače, ja sam isto "Ovršen" i imam odavno taj famozni "zaštičeni račun".
Čak sam od banke dobil novu karticu, s kojom, zamislite, mogu dizati pare na bankomatu, a ne, kao do sada, da stojim u redu za šalter, pa mi tri debosa, prije mene, tam dižu kredit, kaj traje li ga traje, maspater.

Ovaj moj Lik mi je uplatil dvije plaće, na zaštićeni račun, po 2/3,
a onu 1/3 na ovršeni nije,
a što je dužan zakonom, jer "ako nećeš tako, ondak si najebo po članu
xy Zakona RH.

Rekoh, da ga prijavim, pa da si ima problema.
Kad ono, tam u FINI:
-nemremo mi njemu nikaj.................................

-ma ote u FINU.................................................

Nemrem biliviti!!!!!!!

I taman da ću na Inspekciju rada, javi se Lik:
-daj se strpi još dva dana, donijet ću ti papire i pare.

ČEKAM

No, kako sm ja velikodušan, a to nije sve, nagradit ću vas još gratis postom u ovom postu, jer mi je dosadno, a i post mi zgleda malo prekratki.
Jooooj, koju vi sreću imate zmenom, cccccc.

Zaboravil sam vam reći, da smo si ja i Zmaj kupili Smartfone i sad se samo selfišemo, ali do jaja i učimo isto, to, kak se pali, kak se javi na razgovora.
A i tablet smo dobili od B-neta.
Ono, kad je bil Svećenik, neki dan.....
poberem ja sva tri smartfona (treći je od sina) i tablet i sakrijem ja to u drugoj sobi i pitaju mene oni, da zakaj to skrivam?
-je, pa kad mu damo 50 čuna, a vidi svu tu tehniku, kaj bu si mislil?
"gle ih, pička im materina, bogatstvo su spizdili na mobitele, a meni sam
50 čuna."



Joooj, neki dan zovem Ooffeerrttiissiimmuu, za te ručke za poklopce, kad, dobim centralu i veli meni anatomska sekretarica da za to biram kućni 103, a ja pogledam ekran, a nigdi brojki. Ništ, prekinul sam i pričekal do naveče, dok sin ni došel sa faxa, pa mi je pokazal di su brojke, da im pička materina, smartfon, ma kurac moj smart.

Btw, evo kak ručkica izgleda i 5 čuna je i problem riješen.



Pošto se nema, treba se šparati, pa sam kupil tih nekoliko Led žarulja,
dosta povoljno, po 18 čuna, komad u "Sam svoj majstor" ,
na Zagrebačkoj cesti. 6 W jačine, ekvivalent žarulje sa niti 40 W
470 lm, 2700 K, te od 10 W u Pevecu, po 54 čune, cca 60 W, 800 i nekaj lm.

Provjeril sam i jel doista toliko troše.
Doista da.



Malo crtamo....



Učimo, ono kaj nismo u 1. razredu oš......
evo....jučer sam saznal, po prvi puta u životu, da se lik zove
Charles Perrault.
Za braću Grimm, oba, znam, za Andersena isto, čak i za I.B. Mažuranić Tintilinić.
Kak sam ovoga preskočil, ne pitaj.


- 12:01 - gukni (10) - štampaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2016 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Travanj 2023 (1)
Ožujak 2023 (3)
Veljača 2023 (1)
Kolovoz 2022 (2)
Veljača 2022 (1)
Travanj 2021 (1)
Studeni 2020 (1)
Lipanj 2020 (1)
Ožujak 2020 (1)
Veljača 2020 (1)
Siječanj 2020 (3)
Prosinac 2019 (1)
Studeni 2019 (2)
Kolovoz 2019 (8)
Srpanj 2019 (1)
Svibanj 2019 (1)
Travanj 2019 (2)
Ožujak 2019 (2)
Veljača 2019 (5)
Siječanj 2019 (4)
Studeni 2018 (2)
Listopad 2018 (3)
Travanj 2018 (2)
Veljača 2018 (3)
Siječanj 2018 (1)
Listopad 2017 (1)
Rujan 2017 (4)
Kolovoz 2017 (1)
Srpanj 2017 (7)
Lipanj 2017 (4)
Svibanj 2017 (2)
Travanj 2017 (5)
Ožujak 2017 (6)
Veljača 2017 (3)
Siječanj 2017 (5)
Listopad 2016 (3)
Rujan 2016 (1)
Srpanj 2016 (2)
Lipanj 2016 (6)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (2)
Veljača 2016 (7)
Siječanj 2016 (9)
Prosinac 2015 (3)
Studeni 2015 (1)
Listopad 2015 (12)
Rujan 2015 (6)
Kolovoz 2015 (9)

Komentari On/Off

Box2