kolačić madeleine

petak, 23.09.2011.

njezina, biografska


u vrijeme kad moj život i nije posve
moj bio
pisala sam
dvojbeno i kontemplativno
crno maglovito
moderno, reklo bi se
suvremeno
kontemporari apstraktno

i kako je teško čiji
život baš
njegov, od tog na kog se
piše

bila bi kao sama ali
negdje povezana
sa svim sivilima ispunjenim
dvojbama

sama ali
jedna od mnogih
sličnih i različitih samo po vješiti slaganja
rimanja

crno crno mi se piše
i crno crno bi pisala
plačljivo jučerašnjašasto i prošlostasto

u vrijeme kad moj život i nije baš moj bio
nisam ni znala da su mi ga oteli
okoristili se iskoristili
nisam znala ni da su mi crno pisali
da sam zato i ja dalje samo crno pisala
onako svisoka
prezrivo prema perima drugih
boja

posebno plavom

u vrijeme kad moj život i nije bio baš moj
kosa mi je bila kratka jer su mi je
rezali kao samsonu
i nije se
p l e l a o k o s e b e s a m e

i š i r i l a s v e m i r o m
i kud god bi pogledala
svi su je oko mene nosili tako
kao da je to posve
normalno
u to rečeno vrijeme nisu mi trebali
naočnjaci za sužavanje pogleda jer
sve mi je bilo usko staro iskorišteno
potrošeno
iznošeno prerano istrošeno do kraja

kao da su mi dali neki stari rabljeni život umjesto mog
novog mladog

neki pohabani teret mi
prebacili ti neki
kao vlasnici kao najmodavci meni samoj u istoj
demode
nosila sam se totalno demode
izvan svih modnih pravaca iako sam
sama šivala
ali po nekim starim goblinskim krojevima

u krivom broju ne mojem

moj bi bio uži viši slobodniji oko krila

u vrijeme kad moj život i nije bio
sasvim moj
očekivalo se da odustanem od svega jer tko ne bi
u tim uvjetima
tko bi trčao
posve sapleten
komičan histeričan naivno nedopingiran


no kako se sve na svijetu kružno vraća
početku, pa tako i
ja

kružnopovratnim putokazom privučena
o/sjetivši se usput da moj život i nije baš
moj
pri vraćanju istog sebi samoj
i sebe sam istoj vratila - onoj
prije prije

sa meko ukrojenim krilima
i vlasima preko neba

razasutim
pritom, kao ničim izazvana
samoća mi se s/mutirala u s l o b o d u


(kako li sam se samo
putem umorila
sada mi je
gotovo
svejedno)



23.09.2011. u 10:01 • 12 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

09.16 (2)
07.16 (1)
07.15 (3)
02.14 (1)
11.13 (1)
10.13 (2)
09.13 (3)
08.13 (4)
06.13 (1)
05.13 (7)
04.13 (5)
12.12 (2)
11.12 (2)
10.12 (1)
09.12 (5)
08.12 (13)
07.12 (8)
04.12 (2)
02.12 (12)
01.12 (1)
12.11 (2)
11.11 (14)
10.11 (12)
09.11 (23)
08.11 (7)

30 sa 10

je temperatura na kojoj
kolačići madeleine.
najbolje uspijevaju.
Vaša vozila prislonite ovdje,
dalje se ide
na Proustov način :
zagrizeš, i odnese te!





Do not copy!
fotke i tekstovi su moji,
osim ako nije drugačije naznačeno.
ako su vam tako dragi
da ih želite
linkati, kopirati ili štogod drugo
mailnite mi!

novi kolačići

oups!