kolačić madeleine

srijeda, 14.09.2011.

L Oksitan en Ugljan


Ja opet o smilju.

Negdje u danima smiljobera, dosadilo nam biti na otoku i zaputismo se malo u Grad. Bilo baš ugodno popodne, ne prevruće, pa s laganim vjetrićem, idealno. Prošetali smo tako malo, pregledali Grad (a lijep je Zadar, da), galerijice, portune, odlučili što ćemo komu na odlasku kupiti ... i na jednom trgu ugledam dućan s francuskom kozmetikom.
Dođi dragi, kažem mu, idemo tu da ti pokažem što se sve sa smiljem radi i kako je zapravo dragocjeno!
Naime, u tom dućanu pola filozofije prodaje se bazira na smilju i njegovim blagodatima, no kao svaka kupovna kozmetika traži više novaca nego što nudi muzike.
I uđemo mi, i zasnimi mene (nas) jedna simpatična djevojčica prodavačica, i potrudi se, al baš onako svojski i ispravno da mi sve u dućanu pokaže, objasni i argumentira testerima. Za razliku od većine, za nju zaista samo pohvale imam, naime neizmjerno sam osjetljiva na prodavačice u kozmetikama koje mi se zagledaju u bore oko očiju i preporuče najaktivnije pripravke za prezrelu kožu – male sirotice nemaju pojma koliko riskiraju život : kad bi pogledi ubijali većina njih bi bila pod ledinom. No ne i ova, sve mi je pokazala, objasnila, pripremila tekicu s preporukama i gomilu testerića a bez da me naziva starom babom ... što da kažem, došlo mi je da je zaposlim kao osobnu tajnicu.

Moj dragi je tu cijelu turu odcupkao zamnom, i nadam se shvatio koliko je smilje dragocjen pripravak i kolko štedim ne kupujući predložene mi kremice, i kako je dobro da ne kažem isplativo imati uz sebe ženu koja se razumije u trave, no jedino što je rekao : A zašto se ona tako puno potrudila oko nas? Pa ja sam u starim bermudama i poderanoj majici, ni ti ne izgledaš nešto luksuzno?

Zato dragi, rekoh mu, jer unatoč vrućini izgledamo cool!



Naravoučenje : neke stvari su muškom oku totalno nedokučive. I dobro je da je tako!

14.09.2011. u 09:46 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

09.16 (2)
07.16 (1)
07.15 (3)
02.14 (1)
11.13 (1)
10.13 (2)
09.13 (3)
08.13 (4)
06.13 (1)
05.13 (7)
04.13 (5)
12.12 (2)
11.12 (2)
10.12 (1)
09.12 (5)
08.12 (13)
07.12 (8)
04.12 (2)
02.12 (12)
01.12 (1)
12.11 (2)
11.11 (14)
10.11 (12)
09.11 (23)
08.11 (7)

30 sa 10

je temperatura na kojoj
kolačići madeleine.
najbolje uspijevaju.
Vaša vozila prislonite ovdje,
dalje se ide
na Proustov način :
zagrizeš, i odnese te!





Do not copy!
fotke i tekstovi su moji,
osim ako nije drugačije naznačeno.
ako su vam tako dragi
da ih želite
linkati, kopirati ili štogod drugo
mailnite mi!

novi kolačići

oups!