dva

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Srpanj 2010 (3)
Veljača 2010 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (6)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (11)
Listopad 2007 (9)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (31)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (14)
Prosinac 2006 (10)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (12)
Rujan 2006 (11)
Kolovoz 2006 (5)
Srpanj 2006 (17)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (9)
Travanj 2006 (11)
Ožujak 2006 (5)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (6)
Prosinac 2005 (12)
Studeni 2005 (20)
Listopad 2005 (16)
Rujan 2005 (21)
Kolovoz 2005 (11)
Srpanj 2005 (15)
Lipanj 2005 (10)
Svibanj 2005 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off



Linkovi



Adwocatus

Auzmiš

Decy

dr Luka

Franc

Freestyler

Goldeneye

Kenguur

Kljun

Koki

Koraljka

Marchelina

Maslačkica

MišicaNL

MonoperajAnka

Neni iz bajke

Pjesma o jednoj mladosti

Sepia

Slatkogrkinja

Šampsica

Šarli

Tip koji sjedi

Trilliana

Uštekana mama

Zlatna djeva

Bajna djeva

emajliranu poštu primam na dvasina@gmail.com

ali rijetko provjeram poštu, pa ako vam je bitno/hitno da pročitam što ste mi napisali, javite mi u komentarima da imam mail ;)

30.11.2007., petak

Kozletina 2

- mamaaa
- reci ljubavi
- blago mojoj pidžami...
- zašto ljubavi?
- ona nema krasticee

Dobro smo, ide nam, bit će i bolje...

mah
- 11:45 - Komentari (8) - Isprintaj - #

27.11.2007., utorak

Varićelavi dani 1

ponedjeljak ni nije bio nešto točkast, samo nas je i neka crijevna infekcija strefila, tako da je bilo zemlja zrak izbacivanja neželjenog sadržaja, nešto malo snižavanja temperature i to je to

Image Hosted by ImageShack.us


utorkovno jutro donijelo je novih točkica i tamo gdje smo ih ponajmanje očekivali i željeli. Mažemo se tekućim puderom sa antiseptikom i pomalo ludimo u ovo nešto kvadrata dnevnog boravka.

Image Hosted by ImageShack.us


Dok sam provjeravala mail večeras, ugledah on line dragog mi prijatelja iz Makedonije. Izmjenismo pozdravne poruke, informacije o familiji, a ja mu iz štosa ponudih druženje s malim sinom, da pokupi ak već nije imao vodene kozice. I još opisah o čemu se radi jer nisam bila sigurna da se i kod njih, na makedonskom, ta bolest tako zove. Na što mi se frend od srca zahvali i odbije me uz slijedeća obrazloženja:
-da, zna što su vodene kozice
-ne, hvala, ne treba mu, imao je prije 4 godine, dobio od male nećakinje, svi su mu se smijali jer je dobio kozice
-a kozu je dobio i prije 20 godina, pa s tim ( s njom) živi i dan danas, i nije mu tako loše rofl

A prijatelju Francu, obzirom da ne mogu odljeti točkastim frajerima i njihovom izvoljevanju, ostavljam jednu pizzu po narudžbi, spravljena je jučer by Zakoniti njami

Image Hosted by ImageShack.us


I da ne zaboravim bubanu Panovu frulicu, evo i za njen tjibuh nešto iz moje arhive ( ak se dobro sjećam frulica voli slatko) kiss

Image Hosted by ImageShack.us


Ljudi, čuvajte se, ozdravite vi koji ste bolesni, naspavajte se vi koji ste umorni i pospani, a vi kojima je svaka na mjestu - izvolte u nove radne pobjede thumbup

Ne stignem obići ni pola posto omiljenih mi blogera, skužajte, takva su vremena, vjerujete mi da jedva čekam normalizaciju

do slijedećeg javljanja sve vas pozdravljam mah
- 22:09 - Komentari (14) - Isprintaj - #

26.11.2007., ponedjeljak

Varicelle

Imamo vodene kozice. Mali ima, a Veliki se nada da će i on "zaraditi". Ja mu govorim koliko je inkubacija i da bi mu se taman mogle dogoditi za rođendan i kraj polugodišta.. tako to ide. Ni meni ne ide kako si isplaniram, al ne žalim se. Jednostavno sam spremna na najlošiju varijantu. I kad ispadne nešto bolje od toga, ja zadovoljna.
Potočkalo mi se dijete jučer poslijepodne. Danas je već i jedan zločesti primjerak na rubu kapka otkriven. Taj je za sad na najnezgodnijem mjestu. Jučer je, dok smo ga baka i ja "stručno pregledavale" i glasno sumnjale na kozice, onak ozbiljna lica i maznim glasom priupitao: "A jel se od toga umre??" Jadno malo i zabrinuto. Čim se oraspoložio saznanjem da će još poživjeti, počeo je filozofiratI: "Znate kad je ono brat bio u bolnici? Pa ste mu nosili slatkiše i igračke? Ej, sad sam ja bolestan.."
A jutros je bilo gadno. Kaže dijete: "Ah kako je teško kad je čovjek (molim vas lijepo - čovjek!!!) bolestan....mamaaa, molim te daj mi ili tabletu ili sirup ili kremu, bilo što samo da me ne boli tjibuh..smisli nešto, maaaamaaa"
I smislili smo, to nam je posao kiss

do slijedećeg letećeg javljanja sve vas pozdravljam mah
- 13:49 - Komentari (8) - Isprintaj - #

20.11.2007., utorak

Fw

što iz subjektivnih, što iz objektivnih razloga - udaljila sam se od neta i bloga

ipak, i tek toliko da ostavim trag, a i zato što mi je ovo baš slatko i fora, dijelim s vama nešto što sam dobila mailom

Odgovore su davala djeca iz 2. razreda osnovne skole:

Zasto je Bog stvorio mamu ?
1. Ona jedina zna gdje se nalazi selotejp.
2. Vecinom da cisti nasu kucu.
3. Da nam pomogne izaci od tamo gdje smo se radjali.

Kako je Bog stvorio mamu ?
1. Koristio je prasinu, bas kao svi mi.
2. Magijom plus super snagom i sa puno mijesanja.
3. Bog je stvorio moju mamu sasvim jednako kao mene. Samo je koristio vece dijelove.

Od kojih sastojaka su napravljene mame ?
1. Bog je napravio mame od oblaka i andjeoske kose i svega lijepog na svijetu sa samo mrvicom zloce.
2. One su morale poceti od kostiju muskarca. Onda valjda koriste puno spage, mislim.

Zasto ti je Bog dao bas tvoju mamu, a ne neku drugu ?
1. Jer smo u rodu.
2. Bog je znao da me ona jako voli, vise nego sto bi me druga mama
voljela.

Kakva je tvoja mama bila kao djevojcica ?
1. Moja mama je uvijek bila moja mama i nista drugo.
2. Ne znam jer nisam bila tamo, ali rekla bih da je bila prava sefica.
3. Rekli su da je nekada bila jako dobra.

Sto je mama morala znati o tati prije nego su se vjencali ?
1. Njegovo prezime.
2. Morala je znati njegovu proslost. Kao, je li lopov ? Napije li se od piva ?
3. Zaradi li najmanje 800 dolara godisnje ? Je li rekao NE drogama i DA kucanskim poslovima ?

Zasto se tvoja mama udala za tvoga tatu ?
1. Moj tata kuha najbolje spagete na svijetu. A mama voli puno jesti.
2. Postala je prestara da bi ucinila ista drugo s njim.
3. Moja baka kaze da tada mama nije imala kapu za razmisljanje na glavi.

Tko je sef u tvojoj kuci ?
1. Mama ne zeli biti sef, ali mora biti jer tata je takav blesan.
2. Mama. Mozes to zakljuciti po inspekciji sobe. Ona vidi stvari ispod kreveta.
3. Mislim da je mama, ali samo zato sto ona mora napraviti puno toga vise nego tata.

Koja je razlika između mame i tate ?
1. Mame rade i na poslu i kod kuce, a tate rade samo na poslu. 2. Mame znaju kako razgovarati sa uciteljicom, a da ju ne isprepadaju.
3. Tate su visoki i jaki, ali mame imaju istinsku snagu, jer nju moras pitati ako zelis prespavati kod prijateljice.
4. Mame imaju magiju, one cine da se osjecas bolje bez lijekova.

Sto tvoja mama radi u slobodno vrijeme ?
1. Mame nemaju slobodno vrijeme.
2. Kad to cuje, onda placa racune cijeli dan.

Sto bi trebalo uciniti da tvoja mama bude savrsena ?
1. Iznutra je već savrsena. Izvana, mislim da neki oblik plasticne kirurgije. 2. Dijeta (trebalo je biti boja - dye, a decko je rekao diet). Znate, njezina kosa. Ja bih ju odijetio, mozda u plavo.

Kad bi mogli promijeniti jednu stvar na svojoj mami, sto bi to bilo ?
1. Ima neku cudnu ideju da stalno trebam spremati svoju sobu. Rijesio bih se toga.
2. Ucinila bih moju mamu pametnijom. Tada bi znala da je sve skrivila moja seka, a ne ja.
3. Voljela bih da se rijesi onih nevidljivih ociju za koje kaze da ih ima na ledjima.




- 23:37 - Komentari (16) - Isprintaj - #

18.11.2007., nedjelja

Večeras




- 23:49 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Stoji grad...



- 08:28 - Komentari (1) - Isprintaj - #

14.11.2007., srijeda

lud, zbunjen, pametan

Obično poslijepodne radnog dana. Tek pristigli s posla. Zakoniti i ja hvatamo se svatko svog posla. Kuhanje, spremanje..Mali pita da mu stavimo crtić dok mijesi plastelin. Ok, može. Želi Ivicu i Maricu. Ok, može.
U jednom trenutku se rasplače.
- milo moje, pa što ti je???
- pa malo sam tužaaan, zbog vještice
- pa zašto, ljubavi, to je samo crtić. Tu je sve izmišljeno, to ne postoji.
- a neee, ima i pravih pravcatih vještica (ihhh, ko da ne znam, al ajd, idealiziramo situaciju)
- ma kako ti to znaš?
- pa kad postoji Noć vještica, postoje i vještice, znam ja..kako bi inače imale svoju noć..

(sad ti budi pametan headbangnutkiss)
- 20:05 - Komentari (12) - Isprintaj - #

11.11.2007., nedjelja

Pačja škola

-mama mi ti u vrtiću nekad imamo i školu
-daaa? što učite?
- u petak samo na primjer, imali matematiku
- ?
- kemiju ćemo učiti (mama, koji je datum? danas je jedanaesti???) ..ok, učit ćemo je u petak
-što učite iz kemije?
-moramo napisati o životinjcama nekim, bakterije..
- kakve bakterije?
- bakterije koje ti daju bolest kad pušiš!
- još nešto?
- još učimo: šumske zvijeri, vampire i šrekove
-šrekove?
-da, šrekove.
- a iz matke? što učite?
- neka slova...
- a što ti najviše voliš učiti?
-kemiju

I sad, ajmo, svi zajedno: " Kad bi svi ljudi na svijetu, baš kao sva djeca na svijetu.."

I još samo sitnica. Negdje prije saznah da se nekad davno, prije stotinjak godina, u hrvatskim školama fizika nazivala siloslovlje, a kemija lučidba.. intristing rolleyes
- 19:10 - Komentari (7) - Isprintaj - #

09.11.2007., petak

kakav dan...

Image Hosted by ImageShack.us


još 9 sati do kraja ovog petka, ne mogu ni zamisliti što bi se još moglo dogoditi.. nono

vrijeme mi je kao na fotki, a nisam ni ja puno bolje

sve vas pozdravljam do ponedjeljka za kojeg već znam da će biti buran, al valjda u utorak i meni zasja sunce nut
- 15:10 - Komentari (5) - Isprintaj - #

06.11.2007., utorak

Matematički..

Jedan od onih matematičkih profesora što vole reći : Samo Bog zna za 5,
ja znam za 4, a vi, u najboljem slučaju, možete dobiti 3, odlučio iznenaditi klince,
pa im zadao neobičan zadatak, otprilike ovako:

'Zamislite da ste sa još 25 putnika u autobusu, koji se kreće brzinom 60 km/h, pravac jugozapad,
temperatura je +20 C, pored puta teče potok u kome je temperatura vode +14 C,
šoferu fale 2 prednja zuba, i subota je...
Koliko ja imam godina?'

U razredu, naravno, muk, profa se slavodobitno smije...
Mali Perica diže 2 prsta, profa cinično - ''ajde...', pa kaže:
'Vi imate 44 godine!'
'Bravo! Kako si pogodio?'
'Pa jednostavno...kod nas u kvartu ima jedan Mika, on ima 22, i svi
kažu da je polu-idiot.' rofl rofl rofl

- 14:46 - Komentari (15) - Isprintaj - #

05.11.2007., ponedjeljak

ne pada jabuka...

sinoć, oko 23 sata

Image Hosted by ImageShack.us


M: mama, mislim da me boli tjubuh..
m: a jel, kako te boli?
M: ko kad imaš temperaturu, pa te sve boli, i ovo i ono (pokazuje po tijelu), tako i mene sada, al nemam temperaturu
m: možda si još gladan? jel bi nešto pojeo?
M: paa, može
m: slano ili slatko?
M: slatko. može malo torte? ( .. hehe, aludira na kolač koji je ostavljen za danas, a nije još ni dovršen)
m: nemamo, hoćeš keksa?
M: nee, ne bih keksa. Pa jel ima barem šunke??? njami

Slavonci smo, zar ne? thumbup


- 13:46 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>