dva

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2010 (3)
Veljača 2010 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (6)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (11)
Listopad 2007 (9)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (31)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (14)
Prosinac 2006 (10)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (12)
Rujan 2006 (11)
Kolovoz 2006 (5)
Srpanj 2006 (17)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (9)
Travanj 2006 (11)
Ožujak 2006 (5)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (6)
Prosinac 2005 (12)
Studeni 2005 (20)
Listopad 2005 (16)
Rujan 2005 (21)
Kolovoz 2005 (11)
Srpanj 2005 (15)
Lipanj 2005 (10)
Svibanj 2005 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off



Linkovi



Adwocatus

Auzmiš

Decy

dr Luka

Franc

Freestyler

Goldeneye

Kenguur

Kljun

Koki

Koraljka

Marchelina

Maslačkica

MišicaNL

MonoperajAnka

Neni iz bajke

Pjesma o jednoj mladosti

Sepia

Slatkogrkinja

Šampsica

Šarli

Tip koji sjedi

Trilliana

Uštekana mama

Zlatna djeva

Bajna djeva

emajliranu poštu primam na dvasina@gmail.com

ali rijetko provjeram poštu, pa ako vam je bitno/hitno da pročitam što ste mi napisali, javite mi u komentarima da imam mail ;)

26.07.2006., srijeda

Fw. I NIJE VAM TAKO LOŠ DAN, ZAR NE?

Neobicne (ali istinite) price


1. Prosjecni troskovi rehabilitacije tuljana nakon izlijevanja ulja na tankeru Exxon Valdez na Aljasci su iznosili 80.000 US dolara.
Prilikom svecane ceremonije pustena su dva tuljana ciji su troskovi spasavanja bili najvisi. Zivotinje su pustene nazad u divljinu uz odobravanje i aplauz prisutnih promatraca. Minutu kasnije, na ocigled sviju tuljane je pojeo kit ubojica.


2. Studentica psihologije u New Yorku iznajmila je spavacu sobu viska jednom stolaru s namjerom da mu konstantno zvoca i
dosadjuje i promatra njegove reakcije. Nakon nekoliko tjedana dodijavanja, covjek je otkacio i izlemao ju sa sjekirom nakon cega je trajno ostala mentalno retardirana.


3. Zena je stigla kuci i nasla muza u kuhinji kako se nekontrolirano trese, drzeci u ruci nesto sto je licilo na zicu koja se pruzala od njegovog pojasa do elektricnog lonca za kavu. U namjeri da ga odvoji od strujnog kruga maznula ga je sa drvenim stapom kojeg
je nasla kraj vrata, slomeci mu pritom ruku na dva mjesta. A sve do tada covjek je sretno slusao svoj walkman.


4. Dva aktivista za prava zivotinja protestirala su protiv okrutnosti slanja svinja u klaonicu u Bonn. Odjednom su se svinje /dvije tisuce njih/ oslobodile iz ograde i u stampedu pregazile dvojicu bespomocnih aktivista na mrtvo. I konacno...


5. Iracki terorist Khay Rahnajet nije platio dovoljno postarine na pismo bombu. Pismo bomba mu je vraceno s naznakom "vratite
posiljaocu". Zaboravivsi da je to bomba, otvorio je pismo i raznio se u komade.


Vas dan ipak nije tako los, zar ne???

p.s.
Gotovo sam zaboravila: danas je sveta Ana, pa svim mojim blogericama Anama čestitam njihov imendan...
Ja imam samo tetu Anu, nećakinju Anu (kaja danas slavi rođendan i imendan), prabaku Anu (kojoj ću otići zapaliti svijeću na groblje), muževu pok. baku Anu (također svijeća), kumče Anu (kaja isto slavi rođendan i imendan) i nešto prijateljica Ana, Ankica, Ančica...
that's all falks nut

- 07:57 - Komentari (24) - Isprintaj - #

21.07.2006., petak

fw vic za dobar dan :)

Ide crnac ulicom i nađe osobnu iskaznicu...

Uze je i pročita: Leonardo Di Caprio.
Stavlja osobnu u džep i produži dalje.
U šetnji naiđe na policijsku patrolu i pošto policajac zatraži
legitimaciju, on greškom izvaki onu drugu od Di Capria i dade
policajcu.
Gleda policajac u osobnu - pa u crnca - i ništa mu nije jasno.
Odjednom uze motorolu i zove šefa:
"ŠEFE, MOLIM VAS JE LI ONAJ TITANIK POTONUO ILI IZGORIO"?

i onda nek netko priča viceve o tulavim policajcima....no
- 10:09 - Komentari (14) - Isprintaj - #

20.07.2006., četvrtak

samo da pustim slovo od sebe

-živa
- zdrava ( sa zamotanom rukom)
- radim
- tu i tamo malo privirim na blog
- i nekak mi fali nogomet...

predstavljam vam Juvin dres za iduću sezonu smokin

Image Hosted by ImageShack.us

i sve vas kiss
- 15:32 - Komentari (7) - Isprintaj - #

18.07.2006., utorak

i dalje u revijalnom tonu...

ništa...naletilo posla...ne znam kad ću stići malo po blogovima vrludat. sve vas lijepo pozdravljam i jedan doktorski vic ostavljammm

Otišla Fata doktoru i dobila čepiće.
Došla kući, otvorila kutiju i čudi se. Ne djeluje joj ko obična tableta.

Pita Hasu:

- Kako se ovo pije?

- Ne znam, nazovi doktora i pitaj!

Nazove ona doktora:

- Dobar dan, doktore. Ja sam ona sto ste joj prepisali one čepiće, ali ne

znam kako ću ih uzimat?

- Čepići se generalno uzimaju rektalno!

- Dobro, fala doktore.

Kaže Hasi:

- Kaže doktor - rektalno!

- Pa uzmi tako!

- Pa ne znam sta mu je to - rektalno!

- Ne znam ni ja, sto ne upita doktora?

- Pitat ću....

- Nazovi i pitaj, sta mene stalno zapitkuješ...

- Dobar dan, doktore. Ja sam. Opet ona sto ste joj prepisali one čepiće.

Samo opet ne znam kako ću to .... rektalno.

- Pa analno, gospođo, analno!

- Aaaaaaahaaaaa, analno. To je onda...

- To vam je isto kao rektalno.

- E dobro, puno Vam 'fala, doktore.

Opet kaže Hasi:

- Analno!

- Sta?

- Ma isto ko i rektalno, samo analno...

- Pa hajde!

- Pa ne znam sta mu je to.

- Pa ne znam ni ja, ženska glavo, sto ne upita doktora, dva put si s njim

razgovarala? Nazovi opet i pitaj!

Opet Fata nazove doktora:

- Doktore, oprostite sto smetam, ali morala sam....

Sta vam je to rektalno, analno? Šta tačno da radim?

- To vam je jednostvano! Uzmite taj jedan čepić i gurnite ga sebi u dupe!

Fata zalupi slušalicu i izvika se na Hasu:

- Eto ti tvoje ZOVI! ZOVI! ZOVI! Sad se čovjek naljutio!



p.s. i moj se skoro naljutio na mene, nakon što sam jutros s 20 minuta čekala u praznoj čekaonici, a auto na parkingu bez karte, a moj ured zaključan, a radno vrijeme počelo....

- 09:20 - Komentari (12) - Isprintaj - #

17.07.2006., ponedjeljak

imamo pekmez!

Da, radila sam preko vikenda pekmez od kajsija (marelica). Nije mi to neki posao, a stvarno bude fin..i tako.
Al nije sad da bi post trebao biti o tome, već ja to samo usput, kao uvod u radnju. Opekla sam se, naime. Na vrući pekmez. Dok sam ga sipala u vruće staklenke. I bolilo je. Jako. A gdje? "Tamo gdje si normalne žene režu vene..."- tako je mojoj mami, a svojoj punici preko telefona objasnio moj Zakoniti. I ništa. Bila na hitnoj. Zavili, sredili. Bila jučer na previjanju, zavili, sredili.
I, danas se trebam javiti svom liječniku. Jer, ponedjeljak je, radni dan, on radi prije podne. Nisam išla odmah ujutro, jer sam kod zubara naručena za 12 sati, pa sam mislila sve obaviti u jednom cugu...e, neš ti...U 12,40 sati moj gospodin doktor već nije bio na svom radnom mjestu. A piše na vratima da radi od 7 do 15 sati. " Pa, radimo prije podne" mrmlja sestra koja je preko volje otvorila. Nek dođem sutra ujutro. Nek opet izađem s posla.... A trebala sam i pitati jel normalna reakcija na anti tetanus injekciju to da me boli cijela ruka, da imam oko mjesta gdje sam dobila injekciju crvenu fleku promjera 5 cm, i da je natečeno... možda je normalno, a možda i ne... al boli njih dupe! bitno da on glavarinu kupi... i cijelo ljeto, do 3. rujna radi samo prije podne! i ... ah, baš sam ljuta!
Slijedeću injekciju trebam dobiti za 30 dana. Tad ću biti na moru. I već sad znam da će biti problema. To, kad na moru trebaš liječnika, bez obzira što je ista država, isto zdravstveno, to ko da sam iz tunguzije stigla. Ko da me nitko ne razumije. Prošla sam to preko nekoliko puta, jer uvijek nešto sa djecom bude dok smo dolje. Getoizira nas se u neke "turističke" ambulante...ma, nemam riječi.
- 14:23 - Komentari (8) - Isprintaj - #

15.07.2006., subota

Kratak, ali dobar ;)

Razgovaraju Srbin i Crnogorac i pita Crnogorac Srbina:
C: "Gdje ćeš na ljetovanje ove godine?"
S: "U Tursku."
C: "Zašto u Tursku", Crnogorac ce pomalo uvrijeđeno?
S: "Imaju ljepše more i plaže, povoljnije su im cijene, a i duže smo
bili u državnoj zajednici."

- 10:03 - Komentari (7) - Isprintaj - #

14.07.2006., petak

Samo ukratko...


Još jučer sam bila završila svoj veeeliki posao, pa sam si dala gušta i oduška, pročešljala sam sve moje drage blogoprijatelje, pročitala, komentirala....
A što ima nova? Pita me moja Almostpoznata..pa, svašta i ništa, svega, i dobra i onog malo manje dobrog..ko i uvijek.
Idem na godišnji 14. kolovoza. Znači još 4 tjedna sam on-line, nekad više, nekad manje, zavisi od posla. A onda deset dana mediterana.. ne mogu dočekati! Prošle godine nismo bili, a pretprošle mi baš i nije bilo bog zna kako. Mali je bio jednogodišnjak, najviše sam si posunčala leđa, jer sam ga skroz za ručicu vodala, još nije prohodao. More je bilo hladno, prije vremena sam dobila mjesečnicu, prije toga sam se naravno uspjela žestoko posvađati sa Zakonitim, i gotovo otišla sama kući... A kad smo se vraćali kući imali smo sudar..i tak, grozno...
Još jedna lijepa vijest je da je na putu jedna beba, jedne meni jako drage osobe, sedam joj je tjedana i očekujemo je krajem veljače...
Još je lijepa vijest u vezi godišnjeg da smo našli super povoljan smještaj, apartman za 120 kn po danu... pa je sretan i naš kućni novčanik J
A sad ono malo manje lijepo
Bili smo jučer kod zubara (ke). Moj stariji sin i ja. Istina, posipam se pepelom, nismo bili od travnja prošle godine. Čak sam i post o tome napisala. Sve nam je bilo ok, ništ za popravljati...
Trebali smo ići recimo, krajem prošle godine na ponovni pregled, al, eto..nismo. A obzirom da smo si jako dobri sa tom tetom zubaricom, znam da sam je u studenom mjesecu pitala što ona misli o trojkama mog sina, koje su izbile i narasle malo iznad ostalih zubi, nije bilo mjesta..I onda, prije 8 mjeseci, ona meni lijepo kaže da to nije ništa, da on raste, da mu raste ičeljust, i da će si ti zubi naći mjesta i spustiti se, a ak ne, onda ćemo reagirati...A kad smo jučer došli, počela ona: pa što ste čekali, ccc, hajde brzo kod ortodonta, bla, bla... I tak mi poslije popravljanja odosmo kod tog dotura, specijaliste za ravnanje zubi. Dođem, predam knjižicu, i ugledam cjenik u čekaonici.. smrzla sam se, pa preznojila...(valjda danas zato osjećam moju dobru staru išijasnu bol..). Došli na red, dotur pogledao, i rekao: nema spasa, dobit će protezu, četvorke ćemo vaditi da trojke imaju mjesta... i tak, sprema nam se vađenje trajnih zubi, kad se vratimo s mora....
Onda, uhitili su nekog pedofila na bazenima gdje idu moja djeca na kupanje... ne znam..nekak sam ipak mislila da smo mi još zaostali za zapadom po tim stvarima...
I što ono još?? Ne znam, valjda je to sve.
Petak je, svim radnim ljudima želim ugodan vikend, a onima koji su već na odmoru želim da se tako i osjećaju
Ljubi vas i voli vaša 2mama

p.s. tu vam je link na post od 8. travnja prošle godine gdje sam pisala kak nam je bilo kod zubara

post od 08.04.2005. "Obećanje je obećanje"


p.s. 2
A možete misliti koliki bi bio post kad ne bi bio "ukratko" bang
- 14:23 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Ah, ti studenti


Ovo je navodno istinit događaj i odgovor na testu iz kemije na Sveučilištu u Washingtonu. Odgovor jednog od studenata je bio toliko "dubok", da ga je
profesor odlučio podijeliti sa svojim kolegama preko Interneta. Bonus
pitanje:

Da li je pakao egzoterman (isijava toplinu) ili endoterman (absorbira
toplinu)?

Večina studenata je napisala svoje pretpostavke na osnovi Boylovog zakona
(plin se hladi kad se širi i zagrijava kad je stisnut), ili neku drugu
varijantu.

Jedan od studenata je napisao sljedeće:

Prvo moramo znati omjer u kojem duše ulaze u pakako i izlaze iz njega.
Smatram da odmah možemo pretpostaviti, da duša koja jednom uđe u pakao
više ne izlazi. Znači, broj duša se povečava.

Da bi dobili ideju o tome koliko je u paklu duša osvrnimo se na
različite vjere koje danas postoje na svijetu. Večina tih vjera tvrdi, da onaj tko nije pripadnik neke određene vjeroispovjesti ide u pakao.
Dakle, ako svi pripadaju samo jednoj vjeroispovjesti, zaključak je da će sve duše završiti u paklu.

Ako k tome dodamo omjer nataliteta i mortaliteta možemo očekivati da broj
duša eksponencionalno raste. Dakle, obratimo pažnju na omjer promjene
obujma pakla, jer prema Boyleovom zakonu za zadržavanje istog tlaka i
topline obujam mora rasti proporcionalno s brojem pristiglih duša.

To nam pruža 2 mogućnosti:
1) Ako se obujam pakla povečava manje od potrebnog prosječnog broja duša
koje stignu u pakao, toplina i tlak pakla će toliko narasti da će pakao
eksplodirati.
2) Ako se pakao širi brže od prosjeka koji mu je potreban da primi sve duše, toplina i tlak će tako padati da će se pakao smrznuti.

Koja od mogućnosti je ispravna?

Ako uzmemo u obzir izjavu, koju je kategorički iznijela Tereza s prve godine, a koja glasi "Prije će se pakao smrznuti nego sto ću ja s tobom spavati" i s obzirom na to da je sa mnom spavala jučer, mora biti ispravna teorija br. 2,dakle pakao je zasigurno egzoterman i smrznuo se. Zaključak ovog izlaganja je, da ako je pakao smrznut, ne prima više duše i ostalo je samo nebo, što je dokaz postojanja Boga, koji također objašnjava zašto je Tereza sinoć vikala "Ah moj Bože".

- 08:32 - Komentari (6) - Isprintaj - #

13.07.2006., četvrtak

Fwd, again

Tko se znoji dok jede juhu, zdrav je;

Tko se znoji dok pije tablete, bolestan je;

Tko se znoji pri sexu, star je;

i tko se znoji na poslu LUD je!!!!

Posalji to svima kojima ne zelis veliki napor na poslu.

Moto danasnjeg dana:

"POSAO NIJE PIMPEK! STOJI LAKO I DVA DANA !!"



- 09:14 - Komentari (9) - Isprintaj - #

12.07.2006., srijeda

genijalno!

naravno, dobila mailom i dijelim s vama...

Image Hosted by ImageShack.us
- 11:26 - Komentari (10) - Isprintaj - #

11.07.2006., utorak

ne stignem..

.. glavu dignut od posla, ali ovo mi je stiglo mailom, uljepšalo dan, pa nema smisla (što si noge stisla... to mi je grozna rima, iz nekog bećarca, al je se uvijek sjetim kad nešto započnem sa "nema smisla"), pa nema smisla da je s vama ne podijelim wink

sve vas kiss

uživajte:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
- 13:52 - Komentari (6) - Isprintaj - #

10.07.2006., ponedjeljak

I još samo ovo...

... i onda više stvarno neću, neću ni riječi napisati o nogometu...bar do kvalifikacijskih utakmica...
ja, plavuša jedna ženska, pa što bih ja uopće mislila o tako važnoj muškoj stvari...osim možda: JADAN NIKO smokin


Što je Materazzi rekao Zidanu da je ovaj totalno poludio i udario ga glavom te zaradio isključenje?

"Niko Kranjčar je bolji od tebe..."

- 14:32 - Komentari (11) - Isprintaj - #

07.07.2006., petak

Fwd: odličan


Ljeto

Mrav vrijedno radi u vrtu i znoji se. Odjednom cuje sirenu automobila iza
sebe, okrene se i vidi Cvrcka u kabrioletu sa tri dobra komada .
Cvrcak: Zdravo Mrave, sta radis ?
Mrav : Evo sredjujem vrt, znas spremam se za zimu, a ti ?
Cvrcak : Evo imam tu neke komade, idemo na more, ono zeka-peka, sunce, plivanje i to. Hoces sa nama ?
Mrav: Neka, neka, samo vi idite.

Jesen

Mrav ubire plodove iz vrta i sprema zimnicu. Ponovo sirena ispred kuce.
Izadje van i vidi Cvrcka u bijesnom autu sa tri jos bolja komada.
Cvrcak: 'Đe si buraz, kaj ima novoga?
Mrav: Evo spremam zimnicu, ide zima duga i hladna pa da se pripremim.Kod
tebe?
Cvrcak: Ma, ovdje je ljeto proslo pa idemo malo u toplije krajeve,
suncanje, kupanje... znas vec. 'Ajde s nama!
Mrav: Neka, neka, samo vi idite

Zima.

Mrav uziva u toploj sobi, izvalio se, gleda TV i polako gricka sjemenke.
Cuje kucanje na vratima, otvori i vidi Cvrcka. Cvrcak u skijaskom
odijelu,
ispred kuce dzip, u dzipu tri komada - boli glava.
Cvrcak: `Alo buraz, sta se radi?
Mrav: Evo TV, klopica, grijanje.... Ti ?
Cvrcak: Pa, evo snijeg je pao, minus je, pa idemo malo na Bjelolasicu.
Znas ono- skijanje, sankanje, ludnica burke ! Tu su i komadi naravno pa sam
mislio da neces kojim slucajem sa mnom?
Mrav: Neka, neka, samo vi idite. Nego Cvrki, ako vidis negdje onu bracu Grim reci im da cu im j ... majku kad ih nadjem



Sjeo mi je ko kec na jedanaest na vijest, trač, šta ja znam, uglavnom, na priču da je lokalni tajkun, nakon što mu je propala firma i politička karijera, nakon što su mnogi ljudi pomislili da je dobio što je i zaslužio..dakle, tip si je našao "posao" u nekoj drugoj firmi, u upravi, al se zgrozio što nemaju službeni auto. Pa im je prodao svoj vlastiti i to za jako dobru cijenu. I opet se ima u čemu voziti. Na firmin račun...
- 07:57 - Komentari (15) - Isprintaj - #

06.07.2006., četvrtak

Franov kolač

Gotovo sam zaboravila da sam jučer Lolini obećala recept za kolač, čokoladni kolač s višnjama. S obzirom da je to izmišljeni, tj. iskombinirani kolač od
dva
ili više recepata, red bi bio da mu i ime dam. A glede naše najnovije
blogoBEBE
, malog Frana i mamice mu Divljakuše, lako je bilo i ime mu dati yes


Franov kolač

sastojci:
- 4 jaja
- 20 dkg šećera
- 8 dkg omekšalog margarina

- 1 žlica kakao praha
- 13 dkg mljevenih oraha
- 1 dcl mlijeka
- 10 dkg brašna
- 1 prašak za pecivo

- višnje, očišćene, cca 1/2 kg

- 1,5 dcl vode+ 10 dkg šećera

- čokoladna glazura


Postupak:
- jaja (cijela, ales cuzamen, nije potrebno odvajati žumanjak od bjelanjka), šećer i margarim mikserom izmiješati.
- dodati uz lagano miješanje kakao, brašno, prašak za pecivo ( to bi trebali najprije izmješati, bolje je, manje grudica), orahe i mlijeko
- masu istresti u namašćen i pobrašnan lim ( tepsiju, protvanj...)
- odozgor ravnomjerno nabacati višnje
- peći na umjerenoj temperaturi
- skuhati vodu i šećer i preliti preko vrućeg kolača čim ga izvadite iz pećnice
- odozgor glazura od čokolade

- i još nešto- ja taj kolač pravim u mojoj najvećoj tepsiji koja je dimenzija 38x32 cm, i stavljam 1,5 masu, a vi kak hoćete....
- nadam se da će vam se svidjeti njami

- 08:48 - Komentari (9) - Isprintaj - #

Čestitam Divljakuši :)))

Rodio se mali Frane kiss
Naša Divljakuša postala mamica party
Pročitala sam to kod Kljuna

S takvom viješću volim početi dan yes

Živio život thumbup
- 08:16 - Komentari (5) - Isprintaj - #

05.07.2006., srijeda

ljubav nas veže i spaja....

Sve za jubav što triba je žena, čovik i more,
sve za sriću što triba je dite iz jubavi
A Ti znaš da ja nisam čovik od velikih riči,
i nikad nisam moga ti reći: Ja volim te
A za jubav ja dao bi sve...
Sve za jubav što triba je žena, čovik i more,
sve za sriću što triba je dite iz jubavi
I jedna mala kuća od soli na obali...
A za jubav ja dao bi sve...


Zaista mi je žao što ne znam tko ovo pjeva, stara je pjesma, al me uvijek ponese...Svirala je maloprije na radiju, dok sam čitala post Baće Ive o ljubavi i prijateljstvu..ko naručeno...

Iako sam još tjednima daleko od mora i odmora, već me ponio onaj divan osjećaj..dok vali gongulaju naše barke... i palme nišu grane... i to sve tri na otoku sreće...a valjda se i galebi karaju, tak kažu oni koji pate od nesanice thumbup

Moji favoriti su sinoć izgubili, a ako se to i večeras dogodi, u finalu će igrati latino frajeri. Potugezi i Talijani. ( Dakle, navijam za Francuze). Žao mi Nijemaca, ali prema mom skromnom i nadasve nestručnom sudu, Talijani su bolje igrali, pa je valjda tako i pošteno...A i Super Mario nam danas igra. Bar da Federeru bude loš dan..al ne navijam, ne, ne hrvatska.....

Odoh sad arbajtatti mah

p.s. molim primjetite da sam stavila ovog: mah, a ne ovoga: wave, pogodite zašto smijeh

- 09:04 - Komentari (12) - Isprintaj - #

03.07.2006., ponedjeljak

Tko bi rekao...

Tko bi rekao da ću jutros razmišljati da li da obujem najlonke ili ne. Sjedim u jaknici i krmeljim. Al se ne žalim. Vikend je bio buran. Završilo noćaš oko jedan, s odličnim crnim vinom, "širaz", tak se nakako čita, a kako se piše, ne znam...Bili nam prijatelji iz Makedonije, nismo se vidjeli dvije godine..planiramo slijedeće godine na odmor zajedno. Grčka ili Ohrid, nije važno. Važno je da se družimoparty

Što se najvažnije sporedne stvari tiče, meni je baš drago da su ispali i Brazilci i Englezi, iako sam mislila da će oni proći dalje. Napuhani, umišljeni....skoro ko naši. Predviđam pobjedu domaćina i žarko želim da Digići ispadnu. Francuzima je i ovo dosta, a Portugalci se previše mlate na terenu da bih za njih navijala...

Svjedodžba o završenom petom razredu je, onak, kao sam i mislila. Nije loše, a znam da je moglo biti i bolje. Sinek mi je vrlo dobar, prosjek 4,17. Ne znam što bih mu rekla. Osim da bi mogao jedno dvije lektire pročitati ovog ljeta. Nadam se da ne tražim previše.

Ozljede su zalječene. Možemo na bazene čim zatopli. Hoćemo li u kolovozu namakati guze u slanoj vodi opet je upitno. Odustali od Istre, nekako ni ne žalim previše. Jedino mi žao što sa Pjesmom kavu neću popiti...

Jel tko do sada umro od iscrpljenosti pruzrokovane kartanjem i tulumarenjem? Nadam se da nije cool

p.s.1
smrznuli mi se nožni prsti - ipak sam trebala poslušati samu sebe i ne ići na "bosu nogu" na posao nono

p.s.2
zaboravih napisati još nešto o gogometu ( tako moj Mali veli). Da se mene pita ( a sad će svi pravi nogometni stučnjaci pomisliti: hvala bogu da te se ne pita!!!), ja bih da najprije pucaju penale, pa tek ak bude nerješeno, da igraju 90 minuta, i onda produžetke. Da ne bi prebrzo završilo (U SLUČAJU DA JEDANAJSTERCI RIJEŠE STVAR), pobjednička ekipa bi morala odgovarati na pitanja stručnog žirija. Sastav nebitan. Pitanja isto. Ono, što misle o održivom razvoju, navodnjavanju, gmo, naftnoj krizi i jel im možda najveća želja mir u svijetu i sita afrika (paprika) smokin
- 09:18 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>