dva

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2010 (3)
Veljača 2010 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (6)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (11)
Listopad 2007 (9)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (31)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (14)
Prosinac 2006 (10)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (12)
Rujan 2006 (11)
Kolovoz 2006 (5)
Srpanj 2006 (17)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (9)
Travanj 2006 (11)
Ožujak 2006 (5)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (6)
Prosinac 2005 (12)
Studeni 2005 (20)
Listopad 2005 (16)
Rujan 2005 (21)
Kolovoz 2005 (11)
Srpanj 2005 (15)
Lipanj 2005 (10)
Svibanj 2005 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off



Linkovi



Adwocatus

Auzmiš

Decy

dr Luka

Franc

Freestyler

Goldeneye

Kenguur

Kljun

Koki

Koraljka

Marchelina

Maslačkica

MišicaNL

MonoperajAnka

Neni iz bajke

Pjesma o jednoj mladosti

Sepia

Slatkogrkinja

Šampsica

Šarli

Tip koji sjedi

Trilliana

Uštekana mama

Zlatna djeva

Bajna djeva

emajliranu poštu primam na dvasina@gmail.com

ali rijetko provjeram poštu, pa ako vam je bitno/hitno da pročitam što ste mi napisali, javite mi u komentarima da imam mail ;)

30.12.2005., petak

Zadnje ovogodišnje javljanje


...zatrpana snijegom
a i poslom u uredu i doma
šaljem vam veeeliki poljubac
i želju za dobar provod na dočeku nove

svim mojim starim i novim blogoprijateljima
čitamo se i 2006.

i još samo nešto:
prije tjedan dana bila sam
na kavi sa Darkwolfom
i on mi je uručio jednu predivnu
božićnu čestitku i pozdrav
stvarno sam bila ugodno iznenađena
i dirnuta,
stoga poseban pozdravčić za MOJE DRAGE BLOGERICE I BLOGERE:
DARKWOLFA
DIVLJU
FRANCA
KOKI
ZVJEZDICU
DAYWALKERA
THE LITLLEONE
SLATKU ŽVAKICU
DJURU
GAJU

nemam vremena za linkanje, javili da radimo do 13 sati ;))

- 12:39 - Komentari (12) - Isprintaj - #

22.12.2005., četvrtak

SREĆU I MIR VAM ŽELIM......



SAZNALA SAM DA SUTRA NE RADIMO, SLIJEDEĆI RADNI DAN MI JE UTORAK, 27.12.2005.

PA STOGA SVIMA ONIMA KOJI SVRATE ŽELIM MIRAN I BLAGOSLOVLJEN BOŽIĆ

KISS

2MAMA

- 15:24 - Komentari (31) - Isprintaj - #

wtf????

što je to s mojim blogom??? kad idem sa frešerske liste OTVORI MI SE GOOGLE!!!! a ni druge blogove ne mogu otvoriti, samo blog naslovnicu!!!!
UPOMOĆ!!!!!!!!!!!!!!
- 11:39 - Komentari (5) - Isprintaj - #

BOSANSKI JASTUK ili kako spasiti obraz kad se biskvit ne da istresti iz tepsije


Prema narudžbi dragog mi "zeme" RATNIKA PAORSKOG (graničarskog) SRCA i za sve one kojima ne uspije kolač ;))



Bisvit od cca 4 jaja, najnormalniji, s brašnom, šećerom i možda malo praška za pecivo, mlijeka ili ulja ili vode
- ispeče se, izreže na male kockice 1X1 cm, ili kako vam drago, možete i nakidati ga na komadiće
- višnje bez koštica, mogu biti one iz kompota, ili domaće, zamrznute od ljetos ili kupovne, od Leda ( treba ih biti oko 1 litra, to je manje od 1kg!)
- ovo dalje je verzija za smrznute i nepošećerene, a ne iz kompota:
- višnje se stave u oko 1 lit vode i zagrijavaju na štednjaku, zato da otpuste sok, ne moraju provrijati
- višnje se povade van iz posude, i još se odvoji malo tog soka (oko 2 dcl), ostatak ostaviti da zavrije (zakuha, proključa...)
- u tih cca 2 dcl se stavi 10 žlica šećera i 5 žlica Gustina, izmješa se da nema grudica i ukuha u ostatak koji vrije ( isti princip kao kad kuhate puding)
- kuhati dok ne postane gusto ( to će se jako brzo dogoditi) i dok se ne skuha Gustin ( za to treba malo duže, probajte malom žličicom, ne smije se osjetiti okus kao na brašno, ak osjetite, treba još kuhati). Skroz morate miješati.
- u neku lijepu zdjelu posložite (čitaj: nabacate) red kockica biskvita, preko toga staviti višnje, biskvit će se namočiti od višanja, preliti dijelom guste crvene smjese koju ste skuhali ( ne treba se ohladiti! može odmah sa štednjaka u zdjelu, al pazite da vam zdjela ne pukne!)
na to opet nabaciti biskvitnih kockica, na njih višnje, pa preljev i tako dok ima materijala. završiti sa preljevom. Kad se ohladi, odogor staviti malo tučenog slatkog vrhnja. "Hole" od 200ml je sasvim dovoljan
- nadam se da vam se ne čini komplicirano, jer zaista nije. Iz zdjele se vadi sa nekom širokom žlicom, za one koji vole osvježavajući okus višanja ovo je prava poslastica.

- verzija sa višnjama iz kompota je različita po količini šećera, treba upola manje, jer je već i kompot sladak. A sok iz kompota nadopunite vodom do otprilike 1 litre, i višnje iz kompota nije potrebno zagrijavati




- 10:57 - Komentari (9) - Isprintaj - #

21.12.2005., srijeda

Post FEŠTUM


Kronološki ( i nadam se – kratko):

PETAK
Poslije ručka i kave (čitaj: psihičkih priprema) krenula ja u izradu kolača
Ništa nije išlo kako sam zamislila
Kore za veliku tortu ( a to znači da ih moram peći u velikoj tepsiji koja ne stane u pećnicu štednjaka koji mi je u kuhinji, već u stari, koji je u podrumu) su mi se presušile i ispale jako tanke :(
Biskvitne podloge za voćne torte su mi se tako poljepile za pleh, da sam ih živčano, (nakon treskanja, lupkanja, i ostalih neopisivih trikova) samo i jedino mogla golom rukom isčupati i smrviti, i izlomiti.. :(
Kremu za veliku tortu sam odnijela van da se što brže ohladi, stavila je na balkonsku ogradu tamo gdje ona pravi pravi kut (90 stupnjeva), dakle u tu kremu mi je napadalo kiše koja je u međuvremenu počela padati, a ja to nisam skužila :(
Ta na na na
U pola devet sam se presvukla, sjela u brm-brm i odvezla u trgovinu:
Kupila bisvitne podloge i šteku cigareta (prvo zato da ipak napravim neki kolač, a drugo zato da ne ubijem nekog pogledom)

A i nije tako crno – voćne torte su bile izvrsne, velika torta ipak dovoljno jestiva, kore namočene sokom svježe iscjeđene naranče popravile su dojam, a i kišnica u kremi je prošla nezapaženo ;) od onih iskidanih bisvita napravila sam «bosanski jastuk» s višnjama i moj mi sinek veli da je bio za prste polizati :)

SUBOTA
Ujutro sam saznala da mi je predavanje odgođeno – tak da sam u miru mogla pozavršavat poslove do dolaska prve ekipe. To je mirniji dio gostiju, tak da sve bilo ok

NEDJELJA
Ma isto sve bilo dobro, klinci su u dječjoj sobi napravili rusvaj, al što drugo i očekivati od 10-tero djece + slavljenik+ malo dvogodišnje zlato
Mi, odrasli, smo feštali u donjem dijelu kuće. Taj dan su gosti bili kumovi i prijatelji, svi smo otprilike istih godina, tak da tema nije nedostajalo. Od kritike na sastavljače šk. programa za peti osnovne, gradnje kuće, borbe sa administracijom, skidanja kila, razvoda poznatih nam ljudi, do sjećanja na studentske dane, kupanja na nudističkoj plaži na jarunu itd.
Razišli su se nešto prije ponoći, meni je kuhinja ostala zatrpana tanjurima, tanjurićima, čašama, flašama.....samo sam lijepo ugasila svjetlo i otišla spavati. Ne znam jesam li spomenula da mi perilica suđa opet ne radi?

PONEDJELJAK
Oko 10 sati zove me Zakoniti na posao da mi kaže kak ćemo imati GOSTA NA RUČKU!!!!!!! Glupo mi je ( a i malo me je stid) sad tu pisati kojim sam ga sve riječima počastila. Kuhinja i boravak su mi izgledali ko new orleans poslije katrine, a on mi dovodi gosta na ručak!!!!!!!!! A koji ručak? Pečenka i salata, kruh i kolači! Toliko sam ga načastila da je zbrisao sa posla ranije i pozlatio boravak ( kuhinju nije, al i ovo je super!)
I tak, gost je došao tek oko 16,30. I otišao oko 19 sati. Nakon toga smo se zajedničkim snagama bacili na dovođenje kuhinje u normalno stanje. Što me isto ostavilo bez teksta, ali on si je skratio vrijeme do petice.
Nisam mu ni spomenula ( a ja sam se sjetila!) da nam je godišnjica. Ne braka, nego veze. Punoljetna. Živili :)))))))))))))))))))))))))

Ima još, al o tome možda jednom...idem vas sad čitati


- 14:30 - Komentari (10) - Isprintaj - #

16.12.2005., petak

samo da znate....





...kak ću provesti nadolazeći vikend. Počevši od danas do nedjelje navečer. Kopi-pejstam mail koji sam poslala jednoj meni jako dragoj osobi, kao obrazloženje zašto se nećemo moći vidjeti sutra prijepodne:


draga moja AP,
ja sam ti u takvoj stisci s vremenom, i gotovo sam sigurna da neću moći doći, a baš mi je žao. :(((((((((((((((
Malo me ponijelo polaganje tog ispita i nagradila sam sama sebe tak da nisam do danas prstom mrdnila u kući, a u subotu i nedjelju (tj sutra i preksutra) slavimo Velikog mi sina 11. rođendan, imam goste raspoređene na dva dana, svaki dan 10-15 odraslih i skoro toliko djece, u dobi od 5 mjeseci, pa do V.vršnjaka. tak da danas poslije podne moram ispeći dvije torte i nekoliko voćnih, manjih.
Naručili smo pečenku ( pečeni odojak..ono što obično za božić imaju svi u kući, a mi smo morali sada jer mi je to najjednostavnije i najisplativije za tolike goste, stajat će nas oko 550 kn sa pečenjem i rezanjem), moram napraviti francusku salatu (u veeeelikoj posudi) i najvjerojatnije i krumpir salatu (ciklu sam kupila gotovu).
Osim toga trebam pospremiti donji dio kuće (veliki dn. boravak, predsoblje, wc, špajzu i kuhinju), a na katu "samo" V.ovu sobu i gornji wc. Spustiti i smontirati još jedan veliki stol, ispeglati velike stolnjake ( to zato što sam lijena guzica, pa te stolnjake uvijek poslije upotrebe samo operem, a peglanje si ostavim za onda kad mi budu trebali...poznato??).
A uz to sutra od 9 sati imam predavanje, zadnje ove godine, i ne bih ga trebala propustiti. Naravno, računam da će mi muž pomoći, al uz ono malo čudo od djeteta ni ne može se nešto jako brzo i dobro napraviti, jer se mota oko nas, skroz nešto ispituje, dira...a V. za ponedjeljak treba sastaviti lektiru, u ponedjeljak ide ujutro u školu, vidiš koji cirkus imamo za vikend, i jedino mu ostaje večeras i sutra prije podne...koma, jedva čekam da još malo poraste, pa da mi zabrani praviti torte i sve to, samo mu dam lovu i on u gradu počasti svoje drušvo...a sad još uvijek voli ovak, kod kuće.

javim se u ponedjeljak, kad sve to sr..e završi
pusa
2mama


- 15:04 - Komentari (20) - Isprintaj - #

15.12.2005., četvrtak

opet nešto iz mog inboxa



organizacija rada je jako bitna...učim to sad, a i znam.
evo zornog prikaza ;)


Image Hosted by ImageShack.us
- 09:29 - Komentari (18) - Isprintaj - #

14.12.2005., srijeda

NIŠTA MI NE MOŽE OVAJ DAN POKVARIT.....



Ljudi moji, uspjela sam!!!!!!!!!! Sretna sam, i želim tu sreću s vama pobijediti. Najveće bitke u životu su one koje čovjek vodi protiv samog sebe. Pobijediti sam sebe, dokazati si da nešto možeš, samo ako to jako i želiš...nešto od tog sam osjetila danas, nakon položenog jednog ispita, nakon puuuuuuuuno godina. Mislim, imam ja već neku školicu, neki papir koji se ponekad naziva Njeno veličanstvo diploma, al htjela sam još...nešto posve drugo, nešto čime se susrećem na svom radnom mjestu, i na onom prošlom. I tak, nitko me nije tjerao, nitko ni sa čime uvjetovao, jednostavno sam pomisla da bih se trebala još malo školovati, još neku višu završiti, i naravno, da ja to mogu. Bilo bi previše srcedrapajuće reći kak su me svi moji mili i dragi, bliži i dalji u tom svesrdno podupirali. Kad baš i nisu. Okej, neki su rekli: idi, probaj, vidjet ćeš, drugi su pak samo prekrenuli očima, treći su rekli: pa šta ti to sad treba pod stare dane, a bilo je, kunem se, i onih kojima sam u očima vidjela zlurade primisli...i mislim da sam se baš zbog ovih zadnjih najviše zainatila.
Ideja mi je sinula u listopadu, pomalo se ubacujem u kolotečinu, a i Zakoniti se može hvaliti da spava sa studenticom. Jedino se moram požuriti, da mu ne bi na promociji čestitali kao ponosnom tati diplomantice..he, he..
Ovo je samo prvi korak, imam ih još podosta, al ko i za sve velike i male stvari važno je napraviti prvi korak. I ja ga napravih. Bilo je realno za očekivati da se pri tom prvom koraku zatepem, padnem, pa i ozbiljno ozljedim, da nakon njega odustanem...da prođem ko Bambi na snjegu (ili ledu?). Baš si jutros nešto razmišljela o toj usporedbi, jer jutros je, nakon dosta vremena jutros kod mene zaista i padao snijeg.
Da zaključim: Dva je pokupila dva, i idemo dalje :))))))))))))))


p.s.
sad vas idem u miru (psihičkom) čitat i komentirat :)))
baš ste mi falili zadnjih desetak dana

- 13:48 - Komentari (24) - Isprintaj - #

08.12.2005., četvrtak

VAŽNO!!!!!

Gotovina uhićen na kanarskim otocima





Glavna haška tužiteljica Carla del Ponte objavila je danasu Beogradu da je hrvatski general Ante Gotovina uhićen dan ranije na Kanarskim otocima, doznaje se od njezine glasnogovornice Florence Hartmann.
Glavna tužiteljca Haškog tribunala zahvalila se španjolskim vlastima na akciji, ali i hrvatskim na suradnji te rekla da će Gotovina biti ubrzo isporučen Haškom tribunalu.

Hrvatski predsjednik Stjepan Mesić prošli je tjedan izjavio je da se general Ante Gotovina ne nalazi u Hrvatskoj i da bi se mogao skrivati u Africi ili Južnoj Americi.

Predsjednik Mesić kazao je da je potraga za Antom Gotovinom, optuženom za zločine na srpskim civilima 1995., hrvatske vlasti dovela do zaključka da se on više ne nalazi u zemlji piše britanski dnevnik.

Ante Gotovina je treća najtraženija osoba Haškog tribunala, a nalazi se u bijegu od 2001. godine. Gotovinu se tereti za organiziranje ubojstva barem 150 srpskih civila i protjerivanja još barem 150,000 drugih, nakon operacije Oluja 1995. godine.

Detalji uskoro..


skinuto sa večernjakovih stanica





dogodilo se na današnji dan:
rodio se moj mužić :)) sveki, hvala ti!
ubijen john lenon
uhićen ante gotovina ( zapravo, javljaju da je to bilo još jučer)
u katoličkoj crkvi slavi se bezgrešno začeće BDM

- 14:14 - Komentari (28) - Isprintaj - #

07.12.2005., srijeda

Iz mog inboxa



sa helpdeska bih

hm...

----- Podrska: Kakav kompjuter Vi imate?
Korisnik: Bijeli...
---------------------------------
Dobar dan, ja sam Marta, ne mogu da stampam. Svaki put kada pokusam pojavi se poruka "Ne mogu da nadjem stampac". Cak sam podigla stampac i stavila ga ispred monitora, ali kompjuter jos uvijek kaze da ne moze da ga nadje...
-----------------------------------
Korisnik: Imam ogroman problem. Kolega je postavio skrinsejver na moj kompjuter, ali svaki put kada pomjerim mis, on nestane!
---------------------------------
Korisnik: Moja tastatura ne radi uopste.
Podrska: Da li ste sigurni da je utaknuta u kompjuter?
Korisnik: Ne. Ne mogu da vidim zadnju stranu kompjutera.
Podrska: Podignite tastaturu i napravite 10 koraka unazad.
Korisnik: OK
Podrska: Da li je i tastatura posla sa Vama?
Korisnik: Da.
Podrska: To znaci da tastatura nije prikljucena. Ima li tamo jos jedna tastatura?
Korisnik: Da, ovdje je jos jedna tastatura. Aaaa...ova radi!
-----------------------------------
Korisnik: ne moze da se "nakaci" na internet.
Podrska: Da li ste sigurni da koristite ispravnu lozinku?
Korisnik: Da siguran sam. Vidio sam da je i moj kolega unio istu.
Podrska: Mozete li da mi kazete koja je vasa lozinka?
Korisnik: Pet zvjezdica.
----------------------------------
Podrska: Kliknite na ikonicu "My computer" na lijevoj strani ekrana.
Korisnik: Vase lijevo ili moje lijevo?
---------------------------------
Podrska: Dobar dan. Kako Vam mogu pomoci?
Korisnik: Zdravo... Ne mogu da stampam.
Podrska: Hocete li da klikcete onako kako ja budem i...
Korisnik: Slusaj drugar; nemoj da pocinjes strucno sa mnom! Nisam ti ja Bil Gejts!
---------------------------------
Korisnik: Imam problem da stampam u crvenoj boji...
Podrska: Da li imate kolor stampac?
Korisnik: Ne.
---------------------------------
Podrska: Sta je sada na vasem monitoru gospodjice?
Korisnik: Medo koga mi je moj decko kupio u supermarketu.
---------------------------------
Po drska: A sada pritisnite F8.
Korisnik: Ne radi.
Podrska: Sta ste tacno uradili?
Korisnik: Pritisnuo sam F taster 8 puta, bas kao sto ste mi rekli, ali se nista ne desava...
---------------------------------
Podrska: Vasa lozinka je malo slovo j kao jabuka, i veliko slovo V kao Viktor, i broj 7.
Korisnik: Da li je 7 velikim ili malim slovima?
-----------------------------------
Po drska: Koji antivirusni program koristite?
Korisnik: Netscape.
Podrska: To nije antivirusni program.
Korisnik: Jao, izvinite...Internet Explorer.
-----------------------------------
Podrska: Majkrosoftova tehnicka podrska, mogu li Vam pomoci?
Korisnik: Dobar dan! Cekao sam vise od 4 sata na vas. Mozete li mi reci koliko dugo treba da cekam prije nego sto budete mogli da mi pomognete?
Podrska: Uff..? Izvinite, ne razumijem Vas problem?
Korisnik: Radio sam u Word-u i kliknuo na help dugme prije vise od cetiri sata. Mozete li mi reci kada cete konacno moci da mi pomognete?
-----------------------------------
Podrska: Kako Vam mogu pomoci?
Korisnik: Pisem svoj prvi e-mail.
Podrska: U redu, i, kakve vrste je vas problem?
Korisnik: Pa, napisao sam pismo, ali kako da ga ubacim u postanski sanducic?

- 11:22 - Komentari (11) - Isprintaj - #

06.12.2005., utorak

Jedan za dobro jutro :)


- zamisli, dobio sam auto na lutriji!
- baš si sretan. A što ti je žena rekla na to?
- zanijemila je od iznenađenja!
- o moj Bože! Dvije sreće odjedamput!


Što vam je sveti Nikola stavio u čizmicu? Ja sam svoju želju odgodila sa danas na 14. prosinca ;)
Poljupci svima koji svrate.
Log off

- 07:44 - Komentari (17) - Isprintaj - #

05.12.2005., ponedjeljak

AVT ILI i dalje iz inboxa i malo duži log off

Gužva, ljudi, ma gužva na kvadrat. Prosinac je, već nekoliko dana. Uz uobičajenu ludnicu zbog blagdanske groznice, koja, usput rečeno, mene baš i ne dira, jer nema po čemu (minus mi je ful iskorišten i u neblagdansko vrijeme), još je za mene prosinac ubitačan jer mi i Zakoniti i veliki sin imaju rođendane, pa i još poneko iz uže familije...tak da se stvarno nakupi. Ali ove godine, točnije: ove jeseni, odlučila sam se još nešto preokrenuti i postići u vlastitom životu. Ne bih puno sad o tome, al 14.12. mi je jako važan dan za taj početak preokreta. I zbog tog me neće biti na blogu do tad. Dobro, možda ipak malkice virnem, al stvarno malkice.
Za kraj, eto vam nešto iz mog inboxa, tek toliko, i za raspravu o nikad iscrpljenoj temi - komeje lakše na ovom svijetu, muškarcima ili ženama.
Pozdravčić svima, i drž'te palce 14.12. :))))))))))))))))))))

Jedan putnik u avionu krenuo u toalet. Kako je muski bio

zauzet (a njemu se zurilo) stjuardesa ga uputi u zenski WC,

ali ga upozori da niposto ne dira gumbe sa natpisima: MTV,

MTZ, PMP i AVT.

Ne mogavsi savladati svoju radoznalost, on pritisnu gumb MTV

- i Mlaz Tople Vode mu zapljusne guzicu.



Ugodno iznenaden on pritisne i gumb MTZ, a Mlaz Toplog Zraka

ga osusi. Nakon toga on pritisne i gumb PMP

- i Pufna Mirisljavog Pudera ga fino zaprasi.



Razmisljajuci o tome kako su ove zene bas razmazene on

pritisnu i gumb AVT i... Nas putnik se budi u bolnici i

unezvjereno gleda oko sebe. "Gdje je avion?

Gdje sam to ja?" - zbunjeno pita sestru koja se tu nasla.

- "Gospodine, Vi ste u bolnici. U avionu ste pritisli gumb

AVT - Automatsko Vadenje Tampona.

Vas penis je ispod jastuka!

- 09:01 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>