ponedjeljak, 23.02.2009.

Gianni Barbato


Image Hosted by ImageShack.us Gianni Barbato uvijek ide po rubu. Teško je odrediti jesu li njegovi modeli nosivi u svakodnevnom svijetu ili su to modeli za show, za pozornicu. Svejedno, njegovi se radovi gledaju i mnogi ovog vrhunskog stilistu smatraju istinskim umjetnikom. Neki se opet nadaju da autor, kad stvara, nije na težim drogama. Vjerujem da bi većina ovih modela odlično izgledala i na obične traperice.

Jednom sam sjedio u metrou i tipu koji je bio do mene prišle su dvije engleskinje i upitale ga koju to obuću nosi. Ispalo je da nosi Gianni Barbato cipele, neobična, šarena piton uzorka. Pogledale su i mene, s namjerom ocjenjivanja, no ja sam već bio u diskretnoj pozi fakira.

Na slikama je malo neobičniji izbor ženske kolekcije. Muška je radjena od istih materijala i uzoraka, pa mislim da bi ju po Zagrebu bilo i prilično opasno nositi. Više o cjelokupnoj kolekciji može se naći na njegovim stranicama. Cijene nisu objavljene, no ne vjerujem da bilo koji model košta manje od 700€.



Spring / summer '09 shoes

01.
Image Hosted by ImageShack.us
02.
Image Hosted by ImageShack.us
03.
Image Hosted by ImageShack.us
04.
Image Hosted by ImageShack.us
05.
Image Hosted by ImageShack.us
06.
Image Hosted by ImageShack.us
07.
Image Hosted by ImageShack.us
08.
Image Hosted by ImageShack.us
09.
Image Hosted by ImageShack.us
10.
Image Hosted by ImageShack.us
11.
Image Hosted by ImageShack.us
12.
Image Hosted by ImageShack.us
13.
Image Hosted by ImageShack.us




Metallica - Whiskey In The Jar (Dublin Ireland, 2006)



Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>