29

ponedjeljak

lipanj

2009

100. - Posvećen dimenziji bezuvjetne ljubavi

U ugodnom društvu koje je bilo veselo, opušteno i mom srcu drago, i pojedinačno i onako u grupi,
prije manje od mjesec dana proslavila sam 50. rođendan.
Pile smo koktele, jele meksičke specijalitete i smijale se od srca. Glasno.
Naš mali kružok i večerica podsjetili su me da rođendane i nije tako loše slaviti.
A to nisam činila već jako dugo. Desetljećima.
Neke stvari ponekad ne radimo, a da im ni razloga ne znamo.
Zato je dobro da nas neki okrugli brojevi natjeraju da nešto promijenimo.

Tako sam razmišljala da bi i moj 100. post trebao biti drugačiji.
Valjda zbog magije okruglih brojeva. Ovih s nulom na kraju.
Sada mislite da sam smislila nešto pametno. Ali nisam.
Zapitala sam se zbog čega zapravo i pišem postove. Imam blog.
Vjerujem da ste se i svi vi to katkada zapitali.
Moj odgovor je jednostavan. Bar tako mislim.
Ovaj blog je jedan majucan kutak svemira koji je moj.
U kojem govorim što želim, u kojem dijelim s drugima dio svog svijeta.
Misli, razmišljanja, slike, stvari koje me nasmijavaju i koje me rastužuju.
Koje sama odabirem ili koje su, silom prilika, odabrale mene.
U tom svijetu postojite i svi vi. Neki ponekad, neki stalno, neki duže, neki kraće.
S nekima od vas sam se upoznala i izvan ovog kanala komunikacije.
Bez bloga, ne bismo se nikada sreli. I naši se svjetovi ne bi sudarili.
I bili bismo uskraćeni za mnogo toga. Iako ne bismo toga bili svjesni.

Prekinut ću ovu nit misli prije nego postanem suvišno sentimentalna.
I za kraj ću vam ostaviti filmiće koji sam jučer montirala sa velikim zakašnjenjem.
Prvi je snimljen prije dvije godine. Bela je tada imala tek oko 3-4 mjeseci.
Drugi je snimljen u ljeto prošle godine. U mom malom raju :o)

I tako sam odlučila ovaj, na neki način, jubilarni post posvetiti mom najdražem biću.
Kao što je jedna od komentatorica rekla, životinje obogaćuju naš život jednom
novom dimenzijom. Dodala bih, onom koju niti na koji drugi način ne možemo upoznati.
Osjetiti. Iskusiti.
Žao mi je svih onih koji ne znaju prepoznati bogatstvo koje im je na dohvat ruke:
jedina bezuvjetna, nepatvorena, nepretenciozna, nesebična i nepromijenjiva ljubav.
Pseća.



Bela 2007.wmv

Idući filmić snimljen je prije godinu dana - srpanj 2008. na istom mjestu s istom glavnom glumicom :o)



Bela u igri.wmv

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.