13

petak

ožujak

2009

Tipični i atipični tipovi

improved-grab Za sebe znam reći da sam atipična žena. Jer mi se tako čini kad
gledam tipove žena oko sebe, već eto više desetljeća. A njih svi zovu tipičnim ženama.
I one sebe tako zovu.
I znaju sve o SVIM ženama jer sude po sebi:
"Ja kao i sve žene obožavam kupovati cipele."
"Sve žene vole kad im muškarci kupe cvijeće."
"Niti jedna žena ne voli biti sama."

Promatrajući njih vijek dođem do zaključka da je u mom tipu samo jedna članica :o)))

Procijenite sami:

1. mrzim shopping, mrzim. Reci mi da moram u dućan i ja već čupam kose i pijem praksitene. Bježim što me noge nose. Nije brzo, ali glavno da je daleko.
2. torbice su mi nužno zlo, a ne nešto što je uopće u žiži mog interesa, bilo kakvog i bilo kada.
3. cipele imam dok se ne raspadnu i onda obično za njima plačem neutješno (volim bezpetne, udobne cipele u kojima mogu hodati bez bolova)
4. nijanse boja koje treba na sebi posložiti kompatibilno za mene su čista apstrakcija. Otkada znam za sebe nosim crno, ponekad crveno i to je to.
5. odjeća mi je i više nego komotna, niti jedno dugme na meni ne puca, ništa nije prozirno, dekolte mi se može tražiti ali se ne može naći (žena koja pola cica izbaci van ne može se žaliti da ju muškarac uopće ne sluša:o)
6. ne volim komplimente što sam jasno dala do znanja svim muškarcima s kojima sam ikada imala posla (što je zbunilo svakoga od njih i uzelo im šablone za uletavanje :o)
7. sama mogu otvoriti vrata, sjest na stolac, natočiti benzin, nositi kofere (iako ovo zadnje mogu i prepustiti nekome tko inzistira :o)
8. ne volim besmislena čavrljanja na kavama koja traju satima (zato nemam široki krug prijateljica:o)
9. ne volim znati i prepričavati najnovija događanja vezana uz „selebritije“ (ne kupujem i ne čitam ženske časopise :o)
11. ne znam saditi i uzgajati cvijeće (to bih recimo voljela, ali ne ide mi, kod mene sve umre :o)
12. ne idem u kozmetičke salone, na umjetna sunčanja, k pedikerima, maserima - ne dam da me nepoznate ruke diraju po tijelu, imam puno krugova intimnosti oko sebe i jako oštre granice između njih pa ljude puštam u pojedine blizine krugova vrlo selektivno i teško :o)
13. frizerki idem dva puta godišnje, na najminimalnije potšišavanje koje se može zamisliti, već cijelu vječnost imam istu frizuru i imat ću je i nadalje :o)
14. nisam rodila djecu jer ih nisam htjela roditi;
15. kuhinja mi je najmrže mjesto u stanu; mrzim kuhati, ali volim jesti :o)
16. usisavače i pegle ne podnosim organski, a ribanje, čišćenje, pranje i ostale kućanske poslove smatram nužnim zlom, a ne ispunjenjem životnih snova i ambicija;
18. sjajne pločice me uopće ne uzbuđuju, kao ni ribanje kade, svježe opran veš i sjajni prozori :o)
19. mrzim romantične komedije i ljubavne filmove, knjige i sladunjave pjesmuljke - dosadno, dosadno, dosadno. Na Titanik sam umrla od zijevanja :o)
20. kad nisam s muškarcem ne osjećam se jadno, bezvoljno, napušteno, osamljeno - naprotiv J
24. sve što mi treba sama si mogu nabaviti, kupiti, ostvariti - ne ovisim ni o kome
25. brinuti se o sebi ili držati do sebe meni znači napredovati kao ljudsko biće, razvijati se kao osoba, osvijestiti u sebi ono što postoji i ostvariti ono što bi moglo postojati J
26. i na kraju - iako sam vjerojatno mnogo još atipičnih stvari propustila nabrojiti - previše volim i cijenim život da bih ga potratila na besmislice !

Ostajte mi dobro do ponedjeljka :o)))

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.