13

subota

siječanj

2007

Neće me nitko jer kažu da sam ružan !

Ja sam Morales, imam godinu dana, srednje sam veličine i moglo bi se reći da sam upravo idealan za stan. Ako vam na ovoj slici izgledam pomalo tužan i zabrinut nemojte se čuditi, jer moji su me vlasnici prije odlaska na godišnji odmor, jednostavno ostavili u jednom zagrebačkom parku. Najstrašnije od svega je da sam ih ja puna dva tjedna čekao na istome mjestu gdje su me ostavili, nadajući se da će se možda vratiti i odvesti me natrag u moj dragi dom.

Sva sreća da su me u parku svi dobro prihvatili, pa sam se do mile volje svaki dan mogao igrati sa svojim psećim prijateljima. No najstrašnije je ipak bilo na kraju dana kada su, nakon igre u parku, svi osim mene krenuli svojim kućama na spavanje. Tada sam shvatio da sam još uvijek mali i da me je po noći ipak strah. Onda sam dobio upalu pluća, pa su me neki dobri ljudi odveli na liječenje. Sada sam zdrav, ali već pola godine čekam na udomljenje. I drugi peseki dolaze i odlaze, ljudi ih uzimaju da im budu prijatelji, a ja sam i dalje sam.

Kažu da sam ružan, da žele nekog ljepšeg. Ne znam što to znači. Znam samo da imam pregršt ljubavi, da sam umiljat, dobar, poslušan i da silno želim svoju ljudsku obitelj.

Ako ste mi odlučili pomoći i pružiti mi novi dom, molim vas da nazovete na broj Info centra za kućne ljubimce 0800 27 22 22 i pitate za mene. Obećajem vam da vas neću napustiti čak ni ako ću morati s vama ići na godišnji odmor :o)

Vaš Morales

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.