Sakica

ponedjeljak, 04.06.2007.

O knjigama i sl.

Kupila sam knjigu Liječenje začinskim biljem (A-K) od Ivana Lesingera. Ovo A-K znači da su biljke poredane u knjizi abecednim redom i to slova A do slova K, a u drugom dijelu knjige, koji nisam kupila, su valjda biljke od slova L do slova Ž. Knjigu sam kupila, između ostalog i zbog toga što su me već čudno gledali u prodavaonici knjiga nakon 30tak minuta pažljivog čitanja spomenute knjige, ali glavni razlog bi bio moja spoznaja o čajevima koje inače koristim, to mi je svojevrstan hobby, a i zbog spoznaje o učincima mogućih čajeva koje bih koristila (kad kažem čajevi, mislim i na začine koje dodajem hrani).
E sad, nameće se totalno zdravo i očekivajuće pitanje: Da li ću kupiti i drugi dio knjige (onaj od L-K)? Mislim da neću.Za 30,00 kn mogu popiti machiatto, počastiti još nekog s machiattom (ili sama popiti 2 machiatta), kupiti kutiju cigareta i još mi ostane 4,00 kn (za žvake). Usput bih vjerojatno provela kvalitetno socijalizirajuće vrijeme ili samo kvalitetno vrijeme sa samom sobom. Čitala bih novine iz kafića. No, gdje sam ono stala?
Da! I spoznala sam.
Do sad sam već slutila da je moje učestalo mokrenje (koje je puno češće nego kod ostalih smrtnika) povezano sa ispijanjem čajeva koji utječu na ubrzano izlučivanje mokraće i da svi čajevi koje pijuckam djeluju stimulativno na organizam, ubrzavaju metabolizam, ubrzavaju cirkulaciju krvi, ubrzavaju mene...(nazire se logika, zar ne?
No - ono što nisam znala, a logički sam, zapravo, trebala to barem naslutiti, je da su svi ti čajevi ujedno i afrodizijaci!
Dakle - čajevi i začini:anis, bosiljak, chilly, đumbir, kadulja, kakao, korijandar, kim. Nabrojala sam samo biljke koje imaju svojstva afrodizijaka, a ja ih koristim i to biljke koje abecednim redom sežu tek do slova K! A gdje su tek ostale i imaju li i te slična svojstva?!
Anyway, malko mi je i laknulo, jer sam se već prepala da sa mnom nešto nije u redu (you know what I mean). Naravno, u već spomenutoj knjižici za većinu tog afrodizijačkog djelovanja piše da djeluje na muškarce, za žene niš' ne kažu (k'o i obično), ali pretpostavljm, iz osobnog primjera zaključujući, da sve što potiće cirkulaciju na žene djeluje kao afrodizijak. Moje prijateljice, kojima sam to spomenula, kažu da je u nas žena sve u glavi, ne među nogama. Za razliku od muškaraca, naravno. Zato, muškarci koji čitate ovaj post, eto vama lijepo mogućeg rješenja 'problema' , ukoliko ga imate.
Čitam još jednu knjigu (zabavno je čitati više knjiga odjednom). To su zapravo kratke priče od Leszeka Kolakowskog Ključ nebeski i Razgovor s đavlom.
Autor ih je nazvao poticajnim pričama iz svete povijesti skupljene za pouku i opomenu. Neću previše trubiti o tome, jer bi zaista bilo lijepo da knjigoljubci među vama nabave spomenutu knjižicu i oplemene svoje znanje i spoznaje kroz ova duhovita i filozofska tumačenja o religiji. Samo ću navesti djelić Kolakowskove priče o motivu postanka svijeta:
' Bog je stvorio svijet u svoju slavu. Taj podatak-s točke gledišta Svetog pisma-ne podliježe sumnji, i štoviše, pripada među najprihvatljivije našem shvaćanju. Zapravo, lako je shvatiti da se veličina koju nitko ne može promatrati tjeskobno osjeća. Upravo u tim uvjetima ne želimo biti veliki - veličina se gubi i ničemu ne služi; ne isplati se biti velik u samoći utvrđenoj jednom zauvijek. U potpunoj usamljenosti volimo prije griješiti i bez prepreka ispunjavati svoje prohtjeve.ali ni grijeha tada nema, jer na čemu se može osnivati grijeh apsolutno i beznadno izolirane jedinke?Otud proizlazi da nema razlike između grešnika i svetaca, ako je taj jedini koji postoji na svijetu. Svetost i svaka veličina mogu se ostvariti samo u nekoj sredini-ljudska svetost može postojati makar i samo s obzirom na Boga, ali svetost usamljenog Boga?Zbog toga bi i najmanja trunčica taštine-tko je nema?-bila dovoljna da Bog poželi stvoriti svijet.'



A ovo sam nacrtala. Možete li zaključit što predstavlja?
Nema veze sa sexom. A možda i ima.

- 09:14 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (8)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga






  • OBAVEZAN DOLAZAK!



    Saki u ribičiji (ma, je l' se to meni brci naziru??!)

    ludBok! U ovom blogu se, uglavnom, piše o meni. Imala sam kao dijete kronični nedostatak pažnje, pa si lijepo sad to sve nadoknađujem, između ostalog i ovim svojim blogekom, ali i ostale teme će bit, kad tad, spomenute:muzika, izlasci, putovanja, art, malko filozofiranja...ma, sve ćemo dotaknuti-, naročito - muškarce... sramežljivi slobodno na :
    sakira@net.hr

    A evo još jedan: amorositta@gmail.com






    Google

















    Get your own Chat Box! Go Large!


    Sakica, pripadnica fem-fem gerile...

    image hosted by ImageVenue.com

Linkovi

Misao

  • thumbup Zabrljaj život!Bar ćeš znati da si živ."


    Koja glupa slika!


    A vid' mace! Napila se...

Pročitati, pogledati, poslušati